Onko Sampo Kaulanen kuuma?
Kenen mielestä julkkiskauppias Sampo Kaulanen on kuuma? Katsotteko Lapin Sampon ohjelmaa tiistaisin? Tekeekö varallisuus ja julkisuus miehestä haluttavan?
Kommentit (31)
Jos löytyy paksu lompakko, niin eiköhän se palstamammalle kelpaa. Turhaa kiistää tosiasiaa alapeukuttamalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on, en kyllä sitä ohjelmaa katso. Kasvattaispa pitkän tukan ja parran, olisi vähän Jonne Järvelän näköä.. nam.
Sampo näyttää kyllä siltä, että hänelle ei kasva parta.
Miten niin, kyllä varmaan kasvaa jos ei sukisi pois. Tukkakin on niin kynitty, siitä voi päätellä että ajaa naamakarvansakin. Eli parta varmaan kasvaisi johonkin mittaan ainakin jos saisi kasvaa.
Mukavan oloisia molemmat Sampo ja Michele --->"Minttu". Ohjelmaformaatti ei vain uppoa minuun.
Vierailija kirjoitti:
Ei, ei, ei... minkä takia tämä tyyppi ylipäätään on kuuluisa?
Hänellä ja vaimollaan on oma tv sarja. Kaulanen tuli tunnetuksi Diili ohjelmasta.
Resistanssi on futiilia. kirjoitti:
Jos löytyy paksu lompakko, niin eiköhän se palstamammalle kelpaa. Turhaa kiistää tosiasiaa alapeukuttamalla.
Tosi on. Raha komistaa miehen kuin miehen.
Wallah! kirjoitti:
Ei mun mielestä ole kuuma, mutta olen tavannut Sampon ja on kyllä aivan sairaan mukava tyyppi ja todella hauska, eikä yhtään olevinaan. (Autot muuten yleensä saa sponssisopimuksina eli ei osta niitä itse - tiedoksi ylempänä kommentoineelle.)
Auto oli muistaakseni Sampon synttärilahja Mintulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, ei, ei... minkä takia tämä tyyppi ylipäätään on kuuluisa?
Hänellä ja vaimollaan on oma tv sarja. Kaulanen tuli tunnetuksi Diili ohjelmasta.
Kaulanen nähdään myös julkkisselviytyjissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenen mielestä julkkiskauppias Sampo Kaulanen on kuuma? Katsotteko Lapin Sampon ohjelmaa tiistaisin? Tekeekö varallisuus ja julkisuus miehestä haluttavan?
Mikä varallisuus!? Sillä on miljoonavelat sen kaupan rakentamisesta niskassaan. Ihan avoimesti itse kertonut aiheesta.
Jos mies ajelee Porschella, niin tuskin hänen bisnekset menee kovinkaan huonosti.
Ei paljoa yksi autonromu paina vaakakupissa.
"Jounin Kaupan ongelmat tulevat korkeasta velkalastista. Yhtiöllä oli korollista velkaa lähes yhtä paljon kuin liikevaihtoa, eli 10 miljoonaa euroa. Tämä on Rajalan mukaan matalakatteisella kaupan alalla huippukorkea luku. Velan korkokulut söivätkin lähes koko tuloksen, mistä omistajille jäi vain 32 000 euroa."
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/jounin-kauppa-tekee-vahvaa-tulosta--…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä varallisuus!? Sillä on miljoonavelat sen kaupan rakentamisesta niskassaan. Ihan avoimesti itse kertonut aiheesta.
Jos mies ajelee Porschella, niin tuskin hänen bisnekset menee kovinkaan huonosti.
Ei paljoa yksi autonromu paina vaakakupissa.
"Jounin Kaupan ongelmat tulevat korkeasta velkalastista. Yhtiöllä oli korollista velkaa lähes yhtä paljon kuin liikevaihtoa, eli 10 miljoonaa euroa. Tämä on Rajalan mukaan matalakatteisella kaupan alalla huippukorkea luku. Velan korkokulut söivätkin lähes koko tuloksen, mistä omistajille jäi vain 32 000 euroa."
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/jounin-kauppa-tekee-vahvaa-tulosta--…
no kuuma se on silti oli sitten miljonääri tai ei
Ärsyttävä on! Tunkee naamaansa kokoajan julkisuuteen. Ei vaan jaksa enää katsoa sen naamaa!
Ei mun mielestä ole kuuma, mutta olen tavannut Sampon ja on kyllä aivan sairaan mukava tyyppi ja todella hauska, eikä yhtään olevinaan. (Autot muuten yleensä saa sponssisopimuksina eli ei osta niitä itse - tiedoksi ylempänä kommentoineelle.)