Onko Sampo Kaulanen kuuma?
Kenen mielestä julkkiskauppias Sampo Kaulanen on kuuma? Katsotteko Lapin Sampon ohjelmaa tiistaisin? Tekeekö varallisuus ja julkisuus miehestä haluttavan?
Kommentit (31)
Mielestäni Sampo on mukavan oloinen, ei sillä tavalla "kuuma" kuin tässä ehkä tarkoitetaan mutta mielestäni aivan jees.
Yksi asia mikä hänestä tekee kiinnostavan, on se miten kohtelee vaimoaan. Katsoo aina tosi rakastuneesti jne.
Vaikea mieltää kuumaksi, kun mieltää ennemminkin alle 18-vuotiaan kaveriksi.
Minusta on, en kyllä sitä ohjelmaa katso. Kasvattaispa pitkän tukan ja parran, olisi vähän Jonne Järvelän näköä.. nam.
Vierailija kirjoitti:
Yhtä kuuma kuin maksalaatikko:(
Itse pidän maksalaatikosta. Samposta en niinkään
En ole ohjelmaa katsonut, mutta mainosten perusteella tämä Sampo vaikuttaa ärsyttävältä ja huomiohakuiselta koheltajalta eikä erityisen fiksulta. Vaimonsakaan ei taida olla mikään penaalin terävin kynä.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on, en kyllä sitä ohjelmaa katso. Kasvattaispa pitkän tukan ja parran, olisi vähän Jonne Järvelän näköä.. nam.
Sampo näyttää kyllä siltä, että hänelle ei kasva parta.
Vierailija kirjoitti:
Kenen mielestä julkkiskauppias Sampo Kaulanen on kuuma? Katsotteko Lapin Sampon ohjelmaa tiistaisin? Tekeekö varallisuus ja julkisuus miehestä haluttavan?
Mikä varallisuus!? Sillä on miljoonavelat sen kaupan rakentamisesta niskassaan. Ihan avoimesti itse kertonut aiheesta.
Pyrkii samaan kuin Keskinen. Sampo ei ole edes haalea saatika kuuma.
Ei, ei, ei... minkä takia tämä tyyppi ylipäätään on kuuluisa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä varallisuus!? Sillä on miljoonavelat sen kaupan rakentamisesta niskassaan. Ihan avoimesti itse kertonut aiheesta.
Jos mies ajelee Porschella, niin tuskin hänen bisnekset menee kovinkaan huonosti.
Ei ole kuuma. Jutut on rasvaiset kuin alle 18v. jonnella. Mutta arvostan hänessä sitä miten kauniisti kohtelee vaimoaan. Ei hänen tartte olla kuuma minun silmissäni. Kunhan on kuuma Michelen silmissä.
Michelen exä muuten on ihan samannäköinen kuin Sampo. Tai no vähän kuumempi.
Ei yhtään. Hänessä ei ole siis mitään sellaista mikä sytyttäisi. Yhtä seksikäs kuin se maksalaatikko. Jotenkin pullea, pehmeä, hauska, pisamanaamainen, sellainen ikuinen pikkupoika, vähän kuin joku epäseksikäs serkku.
Mutta Reino Nordin on vielä ällömpi.
Ei tee, ainkaan tässä tapauksessa.