Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette Veronika Honkasalosta?

Vierailija
21.11.2017 |

Minusta hän on vähän niinkuin vasemmiston Satu Hassi. Mikä vaan on mahdollisimman epäedullista suomalaisille, sillä mennään.

http://kreiviolaf.puheenvuoro.uusisuomi.fi/246377-veronika-honkasalo-ve…

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jos valtuusto hyväksyy jonkun päätöksen, niin se on sen poliitikon vika joka esitti kyseistä asiaa, ja muut puolueet ei voi sitä mitenkään estää? Hyvä hommabotit, tunnette tosi hyvin kunnallispolitiikkaa.

Jaaha, "hommabottimestarimaalittaja" sai jotain muutakin kuin ölinää suustaan. Harmi että taso on sama edelleen - kukaan ei ole väittänytkään, että se olisi yksinomaan Veronika Honkasalon vika. Hän on vain suurin vaikuttaja asiassa.

Honkasalolla on yksi ääni kuten muillakin valtuutetuilla. Vai pitäisikö valtuutetuilta mielestäsi poistaa oikeus tehdä valtuustoaloitteita?

Hän on suurin vaikuttaja, koska ilman häntä koko aloitetta ei olisi olemassa.

Väitelläänkö vähän lisää tyhjästä, vai haluatko kenties yrittää puhua itse aiheesta, eli aloitteesta?

Olen huomannut, että kun itse asiaan ei pysty mitään sanomaan, yritetään lohduttautua saivartelemalla epäolennaisuuksista.

Suurin vaikuttaja on Helsingin kaupunginvaltuusto, joka hyväksyi Honkasalon aloiteen enemmistöpäätöksellä. 

Vierailija
22/26 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jos valtuusto hyväksyy jonkun päätöksen, niin se on sen poliitikon vika joka esitti kyseistä asiaa, ja muut puolueet ei voi sitä mitenkään estää? Hyvä hommabotit, tunnette tosi hyvin kunnallispolitiikkaa.

Jaaha, "hommabottimestarimaalittaja" sai jotain muutakin kuin ölinää suustaan. Harmi että taso on sama edelleen - kukaan ei ole väittänytkään, että se olisi yksinomaan Veronika Honkasalon vika. Hän on vain suurin vaikuttaja asiassa.

Honkasalolla on yksi ääni kuten muillakin valtuutetuilla. Vai pitäisikö valtuutetuilta mielestäsi poistaa oikeus tehdä valtuustoaloitteita?

Tässä tapaukessa kyllä

Ehkä Teuvo Hakkarainen voisi ruveta ajamaan tätä julkisuudessa youtube ym.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on suurin vaikuttaja, koska ilman häntä koko aloitetta ei olisi olemassa.

Väitelläänkö vähän lisää tyhjästä, vai haluatko kenties yrittää puhua itse aiheesta, eli aloitteesta?

Olen huomannut, että kun itse asiaan ei pysty mitään sanomaan, yritetään lohduttautua saivartelemalla epäolennaisuuksista.

Suurin vaikuttaja on Helsingin kaupunginvaltuusto, joka hyväksyi Honkasalon aloiteen enemmistöpäätöksellä. 

Suurin vaikuttaja on Honkasalo, koska ilman häntä koko aloitusta ei olisi olemassa.

Mutta loppujen lopuksi aivan sama, hyväksyjät ovat samaa sakkia kuin Honkasalo.

Vierailija
24/26 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
25/26 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panisin. Mutta sitten juoksisin karkuun ennenkuin se ehtii sanoa mitään.

Vierailija
26/26 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Populisti. Vastenmielinen tyyppi. Nytkin vääristely Sarkomaan puhetta törkeällä tavalla, väitti että Sarkomaan mielestä köyhä ostaa 20 eurolla vaikka viikon ruuat. Täysin vääristelty mustamaalaus Honkasalolta tai sitten hän on niin tyhmä ettei ymmärtänyt mistä Sarkomaa puhui kun vastusti Kela- korvausten leikkausta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi