Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokematon nuori mies ja kokeneempi nainen? Kokemuksia?

Vierailija
21.11.2017 |

Olen nelikymppinen sinkkunainen ja nyt huomannut parikymppisen (siis minua n 20 vuotta nuoremman) miehen olevan kiinnostunut itsestäni. Tätä on jatkunut nyt jo pari kuukautta, nähdään työpaikalla ja joskus myös vapaa-ajalla: nuori mies hakeutuu jatkuvasti seuraani, tekee lievästi tökeröitä lähestymisyrityksiä, lähettää suoria ja epäsuoria signaaleja.

Onko moraalisesti tuomittavaa, että vastaisin miehen viesteihin vai onkohan täysin tuhoontuomittu juttu? Onko tuon ikäinen aikuinen mutta silti vielä nuori mies jo riittävän ”aikuinen”? Ymmärtää mitä eroa on vakavalla seurustelulla ja kevyellä tapailulla?

Yksinäisenä sinkkunaisena olen alkanut ihan vakavasti pohtia, mitä hyötyä tai haittaa tuollaisesta kokeilusta ja seikkailusta voisi olla. Sehän voisi olla aidosti ihan win-win molemmille osapuolille kunhan van tekee säännöt selviksi jo alkuvaiheessa... kohtahan ne on pikkujoulutkin ja mitä vain voi tapahtua.... ;)

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos olet valmis siihen, että ainakin puoli vuotta menee ihan reisille - kirjaimellisesti - niin sitten ihan ok.

Vierailija
2/73 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan;) Se sun täytyy ymmärtää, että eihän pojankloppi halua kuin seksiä sulta, mut mikäs siinä:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kokemuseksperimentaalia josta ei seuraa mitään hyvää kokemusta!

Vierailija
4/73 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee varmasti molemmille hyvää. Itse tykkään enemmän vanhemmista naisista. Nuoren naisen kanssa kaikki on kissahiirileikkiä ja arvuuttelua. Vanhemmasta naisesta näkee heti mitä hän haluaa ja se valaa nuorempaan mieheen uskoa ja itsevarmuutta itsestään. Minä voisin olla vanhemman naisen kanssa parisuhteessakin.

M26

Vierailija
5/73 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuollainen nuori mies jaksaa pumpata ihan eri tavalla kuin nelikymppinen ukko. 😏

Vierailija
6/73 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nelikymppinen sinkkunainen ja nyt huomannut parikymppisen (siis minua n 20 vuotta nuoremman) miehen olevan kiinnostunut itsestäni. Tätä on jatkunut nyt jo pari kuukautta, nähdään työpaikalla ja joskus myös vapaa-ajalla: nuori mies hakeutuu jatkuvasti seuraani, tekee lievästi tökeröitä lähestymisyrityksiä, lähettää suoria ja epäsuoria signaaleja.

Onko moraalisesti tuomittavaa, että vastaisin miehen viesteihin vai onkohan täysin tuhoontuomittu juttu? Onko tuon ikäinen aikuinen mutta silti vielä nuori mies jo riittävän ”aikuinen”? Ymmärtää mitä eroa on vakavalla seurustelulla ja kevyellä tapailulla?

Yksinäisenä sinkkunaisena olen alkanut ihan vakavasti pohtia, mitä hyötyä tai haittaa tuollaisesta kokeilusta ja seikkailusta voisi olla. Sehän voisi olla aidosti ihan win-win molemmille osapuolille kunhan van tekee säännöt selviksi jo alkuvaiheessa... kohtahan ne on pikkujoulutkin ja mitä vain voi tapahtua.... ;)

Kokenut

Mikä on kokenut?

Vierailija
7/73 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna palaa vaan jos tilanne tarjoutuu!

Ei varmaan kannata kauheasti laadullisesti odottaa, mutta voithan toisaalta yllättyäkin ihan positiivisesti. Mitään vuosisadan rakkaustarinaa tai elämänmittaista parisuhdettahan tuosta tuskin tulee, mutta ymmärsin AP:n viestistä ettei sellaista olla hakemassakaan. Tai ainakaan AP ei ole.

Vierailija
8/73 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna palaa vaan jos tilanne tarjoutuu!

Ei varmaan kannata kauheasti laadullisesti odottaa, mutta voithan toisaalta yllättyäkin ihan positiivisesti. Mitään vuosisadan rakkaustarinaa tai elämänmittaista parisuhdettahan tuosta tuskin tulee, mutta ymmärsin AP:n viestistä ettei sellaista olla hakemassakaan. Tai ainakaan AP ei ole.

Väärin. Moni kypsempi nainen heittäytyy ihan eri tavalla seksissä kuin nuoret naiset ja tämä antaa nuorelle miehelle paljon itsevarmuutta ja dominanssia. 20v rakastelin 40v naisen kanssa ensimmäistä kertaa ja minusta tuli automaattisesti itsevarma hänen seurassaan. Hän selvästi nautti seksistä kanssani ja sai orgasmejakin.

M26

Vierailija
9/73 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuossa on pohtimista? Jos molemmat on sinkkuja, ja vetovoimaa on puolin ja toisin, miksei? Voi olla tosi kivaa molemmilla. Ja jos siitä syntyy jotain vakavampaa, mikä siihenkään on esteenä?

Vierailija
10/73 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se että on vanhempi välttämättä tarkoita, että olisi mitenkään kokeneempi ja pystyisi saati haluaisi "opettaa" yhtään mitään. Välttelen nuorempia miehiä kun niillä tuntuu olevan tuollaisia kuvitelmia.

Vierailija
11/73 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokenut

Mikä on kokenut?

No ainakin elämää 20 vuotta enemmän kokenut ja elänyt.

Tuon ikäisellähän on todennäköisesti takanaan myös pitkiä parisuhteita ja monenlaisia elämäntilanteita. Oletettavasti myös seksuaalisesti kokeneempi ihan jo iän puolesta, 40-vuotias vs. 20-vuotias.

Minä ainakin antaisin tilanteen kehittyä ja lopettaisin turhan moralisoinnin ja jarruttelun!

Vierailija
12/73 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuollainen nuori mies jaksaa pumpata ihan eri tavalla kuin nelikymppinen ukko. 😏

Useimmille naisille seksuaaliakti on intohimoinen sensuelli seikkailu, missä pumppaaminen ei kehrää kuten viehkeä kissa sylissä.

Vierailija
13/73 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kokeilla. Ainakin hellyyttä ja läheisyyttä saa monesti nuoremmalta viriililtä mieheltä enemmän kuin vanhalta kyynistyneeltä keski-ikäiseltä äijältä. Silittelyä, koskettelua, fyysistä tutustumista.

Se yhdyntäpuoli ja sen kesto voi muodostua tietynlaiseksi kynnykseksi, mutta onhan niitä muitakin seksistä nauttimiskeinoja. oraalinen puoli todnäk toimii hyvin.

Vierailija
14/73 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäkää rumat harppuakat ja -ukot nuoremmat rauhaan!!!! Menee vaan elämä pilalle.  😢😢😢

Vierailija
15/73 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 20-vuotias poika ja kyllä aika pahalla katsoisin, jos joku lähes ikäiseni keski-ikäinen nainen ryhtyisi teerenpeliin hänen kanssaan. Nuoret kuuluvat nuorille.

Vierailija
16/73 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jättäkää rumat harppuakat ja -ukot nuoremmat rauhaan!!!! Menee vaan elämä pilalle.  😢😢😢

Totta, älkää pilatko keski-ikäisten elämää!

Vierailija
17/73 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm...itse en voisi innostua noin nuoresta, 10 v on maksimi-ikäero. Yleistähän se on, että nuoret miehet ovat kiinnostuneita vanhemmista naisista, eli ei tuossa mitään outoa sinänsä ole. Seksin kannalta sovitte hyvin yhteen, nuori mies-vanhempi nainen = molemmilla voimakkaat halut, nuori nainen-vanhempi mies = molemmilla vähäisemmät halut. Henkisesti olette varmaan aika lailla eri planeetoilla, niinkuin yleensäkin noin pitkällä ikäerolla. Mutta jos on kyse vain hetken hauskanpidosta, niin mikäs ettei. 

Vierailija
18/73 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se että on vanhempi välttämättä tarkoita, että olisi mitenkään kokeneempi ja pystyisi saati haluaisi "opettaa" yhtään mitään. Välttelen nuorempia miehiä kun niillä tuntuu olevan tuollaisia kuvitelmia.

Näinpä. Mulla oli aiemmin seksisuhde 15v vanhempaan naiseen ja meillä oli sellaista seksiä, jossa nainen oli ihan kokematon ja itse jonkin verran kokenut

Vierailija
19/73 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmmm...itse en voisi innostua noin nuoresta, 10 v on maksimi-ikäero. Yleistähän se on, että nuoret miehet ovat kiinnostuneita vanhemmista naisista, eli ei tuossa mitään outoa sinänsä ole. Seksin kannalta sovitte hyvin yhteen, nuori mies-vanhempi nainen = molemmilla voimakkaat halut, nuori nainen-vanhempi mies = molemmilla vähäisemmät halut. Henkisesti olette varmaan aika lailla eri planeetoilla, niinkuin yleensäkin noin pitkällä ikäerolla. Mutta jos on kyse vain hetken hauskanpidosta, niin mikäs ettei. 

Mistähän tuokin kuvitelma tulee, että nuorilla naisilla olisi vähäisemmät halut kuin vanhemmilla naisilla? Vanhemmat naiset kenties ovat enemmän sinut seksuaalisuutensa kanssa ja uskaltavat ottaa mitä haluavat silloin kun haluavat, toisin kuin nuoret naiset. Halut tuppaavat kuitenkin myös naisilla vähenemään iän myötä ihan kuten miehilläkin.

Vierailija
20/73 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miesystävä on 20 ja itse olen 43, kyllä ollaan ikäerosta huolimatta jo liki vuosi pidetty yhtä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän