Mihin miehet rakastuvat?
Niin luonne on toki tärkeä asia naisessa. Lompakon paksuus ja koulutus ovat täysin sivuseikkoja. Pääasia on lähinnä se, että huumorintaju menee yksiin. Sängyssä menee hyvin eli pitää olla paljon sähköä välillä. Ja lopuksi, jos oma kumppani näyttää tältä, niin tätä näkyä ihastellessa sitä vain rakastuu uudelleen ja uudelleen.
https://www.seiska.fi/Uutiset/Vau-mika-peppu-Ex-missi-Krista-Haapalaine…
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Olet siis mies? Okei saat tietysti tykätä mistä haluat. Mulle tärkeintä naisessa on kunnon koulutus ja että uskaltaa haastaa mut älyllisesti, vaikka on pohjimmiltaan kiltti. Lisäksi uskaltaa ja haluaa olla kinky sängyssä
Oletko sinkku?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet siis mies? Okei saat tietysti tykätä mistä haluat. Mulle tärkeintä naisessa on kunnon koulutus ja että uskaltaa haastaa mut älyllisesti, vaikka on pohjimmiltaan kiltti. Lisäksi uskaltaa ja haluaa olla kinky sängyssä
Oletko sinkku?
Tällä hetkellä olen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinkku?
Haha, täälläkin yks kiinnostunut! Hyvät kriteerit (mulla on ne)
Pitkiin hiuksiin ja rintoihin. Kaikki muut on håmåjen kotkotuksia.
Mulle naisessa on tärkeää äly, yhteen sopiva huumorintaju, kyky kompromisseihin ja kiva luonne. Kulttuurin ymmärtäminen plussaa, ei pakollista. Mun silmissä älykkäät naiset vaan näyttävät useimmiten kauniilta.
Se, että muistuttaa tarpeeksi paljon omaa äitiä.
Prinssiharhoja jostain sähköstä ihmisten välillä. Kasva aikuiseksi.
Tässä asioita joiden vuoksi minuun on rakastuttu (ja rakastetaan yhä):
- hymy
- paksut hiukset joita on pakko päästä koskettelemaan
- avoin suhtautumiseni seksiin ja se että nautin siitä täysillä suuren rakkauteni kanssa
- tietty vahvuus ja itsenäisyys, en roiku tai ripustaudu
- pidän itsestäni huolta ja olen aina huoliteltu
- empatiakyky, huumorintaju, älykkyys yms yhteensopivuudet
Treenivideo, vai narsistista perseen esittelyä?
Ja mitä tulee tuon missin kuvaan, niin mainostetaanko siinä "my favorite green juice", vai vaan narsistista perseen esittelyä.
Kaikenlaisia kanoja sitä onkin olemassa.
Jos olen oikein rehellinen niin kaunis hymy ja isot tissit.
Mutta ehkä seuraavaan suhteeseen teen valinnan erilaisella perusteella... ;)
Johan tuo laulussa kerrotaan: Miks miehet rakastuvat renttuihin!
Vierailija kirjoitti:
Jos olen oikein rehellinen niin kaunis hymy ja isot tissit.
Mutta ehkä seuraavaan suhteeseen teen valinnan erilaisella perusteella... ;)
Onnea siihen seuraavaan suhteeseen. Toivottavasti onni potkaisee.
Liian rasvaton ja muodoton peppu tuolla naisella. Joko enemmän lihasta tai sitten reilusti rasvaa taakse kiitos. Miehet rakastavat hyvää huumorintajua, aloitteen teon osaavaa flirttailevaa naista. Ei valittavaa huonoitsetuntoista ja kehuja vaativaa mököttäjää. Hyvä ulkonäkö on plussaa ja takaa kiinnostuksen alussa muttei yksinään vielä riitä.
Isot tissit ekana. Sitten ehkä huumorintaju ja empatia.
Vierailija kirjoitti:
Pitkiin hiuksiin ja rintoihin. Kaikki muut on håmåjen kotkotuksia.
Naurahdin ajatukselle, etten uskalla kohta iloita vaimoni tiukasta pi...., ettei nyt sentään homoksi leimaannu.
No thanks kirjoitti:
Oikeestiko miehet rakastuvat hymyyn, pitkiin hiuksiin ja isoihin tisseihin? Siis RAKASTUVAT?
Eli teille ei muu merkkaa siinä kun meette naimisiin ja vietätte seuraavat (no joo nykyaikana epätodennäköistä) 40-50v. yhdessä kuin se että vaimolla on isot tissit?!
Kyllä minä naisena ihastun jonkun ulkonäköön, mutta rakastun luonteeseen/persoonaan. En mä vois kuvitellakaan viettäväni elämääni jonkun kiiltokuvan kanssa, jonka pään sisällä seilaa kaksi aivosolua koskaan kohtaamatta tai jonka luonne on aivan saatanasta. Mutta tää taitaa olla vaan sitä kuuluisaa akkojen ja homojen kotkotusta... Ollaan liian vaativia.
Anna mun kaikki kestää... Ja mulla sentään on kauniiksi kehuttu hymy, pitkät hiukset ja ne isot tissit, mutta mielummin olen yksin kuin tuollaisen miehen "rakkauden" kohteena.
Ja mieti mikä meteli siitäkin tällä palstalla on ollut, kun naiset ovat myöntäneet, että ulkonäkö ratkaisee herääkö kiinnostus. Eihän niin saisi olla! ;-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinkku?
Tällä hetkellä olen
Miten niin "tällä hetkellä"? Mitä muutakaan hetkeä tuo kysymys voisi tarkoittaa?