Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toinen käsi aina munissa

Vierailija
20.11.2017 |

Mitä mieltä miehestä millä toinen käsi aina munissa alushousuissa? Telkkaria katsellessa, koneella ollessa, ruokaa laittaessa etc. Ei siis runkkaa vain käsi vain hiplaa munia siellä.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itelläni on usein käsi "munissa", - siksi koska se tuntuu kivalta. Tuntuu hyvältä kosketella kiveksiä ja puristella kullin vartta. Ei siinä muuta syytä ole, mutta se vaan on hyvän tuntoista niin ei sitä edes ajattele että sillain tulee vaan tehtyä. Ehkä hieman välttelen jos ei ole tuttuja vieraita kotona. Helppoa kun verkkarit usein jalassa. Varmaan joka jätkä sitä tekee, en vaan minä? Ei tätä varmasti naiset tajua eikä voikaan tajuta.

Vierailija
22/34 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moro ja näkemiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanalan pitäjä?

Vierailija
24/34 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti on tyttis nukahtanut sormet pillussa. Kai se on naisillakin sitten sama homma että origamin jälkeen alkaa nukuttamaan. Olen sitten yleensä peitellyt tyttiksen, kun on se vähän räävitöntä kun toinen nukkuu pillusiltaan ja kuorsaa.

Vierailija
25/34 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsi munissa joka päivä kirjoitti:

Itelläni on usein käsi "munissa", - siksi koska se tuntuu kivalta. Tuntuu hyvältä kosketella kiveksiä ja puristella kullin vartta. Ei siinä muuta syytä ole, mutta se vaan on hyvän tuntoista niin ei sitä edes ajattele että sillain tulee vaan tehtyä. Ehkä hieman välttelen jos ei ole tuttuja vieraita kotona. Helppoa kun verkkarit usein jalassa. Varmaan joka jätkä sitä tekee, en vaan minä? Ei tätä varmasti naiset tajua eikä voikaan tajuta.

Mulla on molemmat kädet, mutta ihan vaan sormia lämmittelen.

Vierailija
26/34 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäähän pikkukaverista pidellä kiinni!

Vierailija
27/34 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vastenmielistä 🤢

Vierailija
28/34 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaan tuntuu hyvältä pitää "kättä munissa". Enkä tosiaankaan ole ainoa jolla on sama tapa, käsi menee muniin ihan ajattelemattakin. Mutta mitä pahaa siinä sitten on?  Tuntuu mukavalta, ei siinä muuta ole.

Vierailija
29/34 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pallihiki haisee huumaavalta, joten haudutan kättä pallihiessä ja sitten nuuhkin.

Vierailija
30/34 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on krooninen eturauhastulehdus joka aiheuttaa yltyessään aina välillä pientä polttelun tunnetta penaan ja silloin sen räpläily auttaa oireisiin. Teen sitä ihan tiedostamattakin mutta muiden ollessa läsnä koetan välttää.

Vierailija
31/34 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ja parhaalla kaverilla on usein käsi toistemme verkkareissa ja kalsareissa kun katsotaan lätkää tai muuta sporttia. Munien lisäksi sormeilemme karvaisia kolojammekin.

Vierailija
32/34 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla, että se tuntuu hyvältä.

Vierailija
33/34 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi vuonna lupaan kouria enemmän.

Vierailija
34/34 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain toisen käden voi pitää munissa, jotta toisella voi hoitaa muita hommia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä