Toinen käsi aina munissa
Mitä mieltä miehestä millä toinen käsi aina munissa alushousuissa? Telkkaria katsellessa, koneella ollessa, ruokaa laittaessa etc. Ei siis runkkaa vain käsi vain hiplaa munia siellä.
Kommentit (34)
Sama paitsi, että oon nainen. Nypin karvoja yms
Onko se 3-vuotias? Ihan kuuluu ikävaiheeseen, menee ohi.
Vierailija kirjoitti:
Sama paitsi, että oon nainen. Nypin karvoja yms
Ui haluisin niin kovin imeskellä sun sormia kun oot räplänny ittees.
Vierailija kirjoitti:
Onko se 3-vuotias? Ihan kuuluu ikävaiheeseen, menee ohi.
28v mies kyseessä.
Tapa jäänyt ilmeisesti lapsesta asti.
Mun mies makaa sohvalla tai sängyssä edelleen käsi housuissa, vaikka on jo 36v. Ei tosin räpläile mitään, vaan pitää kättä liitingin sisäpuolella.. koska se pysyy siinä hyvin, eikä retkahtele mihinkään suuntaan jos esim selällä makaa.
Siis ruokaa laittaessakin räplää? Hyiiiiiiiiii.
Outo ukko. Ei tulisi mieleenkään käyttäytyä noin, ainakaan muiden läsnäollessa.
Vierailija kirjoitti:
Siis ruokaa laittaessakin räplää? Hyiiiiiiiiii.
Kannattaa siis miettiä, mistä keiton sulatejuusto tai makaronilaatikon juustokuorrutus on oikeasti peräisin.............................................................
Tämä ajatus on kertakaikkisen mullistava ja pysäyttävä. Miettikää, annatteko miestenne laittaa ruokaa ilman perusteellista valvontaa.
No hyi hele, ei jatkoon.
Meillä varmaan minä räpläilen enemmän sieltä kuin mies itse. Ja hyvä näin. :D
Miehet ja heidän rakkaimpansa eli penis, ovat erottamaton kaksikko. Jos penis kaipaa huomiota, niin sen on saatava sitä. Naisen on turha tulla siihen väliin.
Ihan kuulostaa mun exältä, ikä vaan ei täsmää.
Oksettavaa. Et kai seurustele tällaisen helmen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Normi settiä!
Jos munat kutiaa. Muistan eräästä yhteydestä miehen, joka aina yllättäen vei käden muniin ikään kuin raapiakseen niitä. Yritin takoa päähäni, että minun ei saa antaa katseen mennä hänen kätensä liikettä seuraten hänen haaroväliinsä, mutta en onnistunut. Arvelin silloin, että munat kutisivat ehkä kondomin käytön johdosta. Tosin en tiennyt mitään hänen seksielämästään.
?