Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinin päiväkirjassa lukee "haluan kuolla"

Vierailija
20.11.2017 |

Mutta niissä kohdissa on myös viitteitä tulevaisuuteen. En tiedä uskallanko ottaa teinille esille. Luin siksi kun on ollut itkuinen ja masentunut viimeaikoina. Tyttö on 7 luokkalainen.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kirjoitin teininä päiväkirjaan olevani raskaana, kun halusin järkyttää ihmisiä jotka mahd. sitä lukevat :)

:D Järkyttyikö kukaan?

Vierailija
22/51 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÖRKEÄ ÄITI OLET. Kuka perhana aivokääpiö äiti menee lukemaan lapsen päiväkirjaa. Jos olisin miehesi, kävisin pettämässä sinua ensimmäisen halukkaan naisen kanssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajuatko ap ollenkaan, kuinka törkeän tempun olet lapsellesi tehnyt?

Aika moni lukee satunpahan tietämään, ja olen ollut käytöksensä perusteella huolissani. Ap

Vierailija
24/51 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TÖRKEÄ ÄITI OLET. Kuka perhana aivokääpiö äiti menee lukemaan lapsen päiväkirjaa. Jos olisin miehesi, kävisin pettämässä sinua ensimmäisen halukkaan naisen kanssa

Täällä olisi aina halukas nainen...

Vierailija
25/51 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommoisen ihmisen ei pitäisi olla äiti lainkaan

Vierailija
26/51 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

teinin elämässä myrskyää aina mutta silti kannattaa ottaa tosissaan. mutta teinit ei tunnetusti puhu tunteista vanhemmille. kannattaa ottaa yhteys kouluun että jos hän suostuisi puhumaan opettajan tai terkkarin kanssa. kannattaa myös muutenkin näyttää teinille se että hänestä välitetään ihan et ehdotat vaikka jatkuvasti yhteistä tekemistä josta hän pitää. jos hän tykkää uida, vie enemän uimahallii ja muuta tämmöstä. näin häne mieli virkeytyy, saa muuta ajateltavaa ja kokee että häntä rakastetaan. älä kuitenkaan sorru ostaa jatkuvasti kaikkea uutta ja kivaa. jos ny välttis tahot ostaa vaikka sen puhelimen minkä hän tahtoo, osta se muttet vähää aikaa muuta.

Opettajan? Voin kuvitella miten vasta masentaakin, jos juttelee mun kanssa näistä asioista :D kyllä koulupsykologi/terveydenhoitaja on oikeampi osoite

ajatukseni oli et jollekki kodin ulkopuolelta jolle ois silti helppo puhua jolloin saatais käsitys et onko aihetta todella psykoligolle.

ite nuorena ko yritin itsemurhaa, en suostunut puhumaan vanhemmille asiasta yhtään mutta opettajan ja terkkarin kanssa suostuin puhumaan, jolloin he informoi asiasta vanhemmille, jotka vei mut psykologille. 

Vierailija
27/51 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika moni lukee satunpahan tietämään, ja olen ollut käytöksensä perusteella huolissani. Ap

Täällä selität törkeää tekoasi parhain päin. Mitä sä haluat? Vuoden äiti tittelin?

Vierailija
28/51 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisitko itse teininä tykännyt jos vanhempasi olisi lukenut päiväkirjaasi? Olisiko sinulle okei jos puolisosi lukisi viestisi ja päiväkirjasi, tutkisi selaushistoriasi? Jos teinisi kerran on jo avun piirissä, käyttäkää sitä saamaanne apua ettei tarvitse sortua tuollaiseen keinoon.

Vierailija
29/51 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tommoisen ihmisen ei pitäisi olla äiti lainkaan

Samaa mieltä. Apn lapset pitäis ottaa huostaan. Toivottavasti edes isä olisi luotettava lapsiaan kohtaan

Vierailija
30/51 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAIKKIIN itsetuhoisiin ajatuksiin pitää suhtautua vakavasti!

Juttele teinisi kanssa, kysy mitä hän ajattelee elämästä ja ahdistaako jotain?

Älä kerro että olet lukenut päiväkirjaa, mutta älä tee sitä toista kertaa.

Vierailija
31/51 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

teinin elämässä myrskyää aina mutta silti kannattaa ottaa tosissaan. mutta teinit ei tunnetusti puhu tunteista vanhemmille. kannattaa ottaa yhteys kouluun että jos hän suostuisi puhumaan opettajan tai terkkarin kanssa. kannattaa myös muutenkin näyttää teinille se että hänestä välitetään ihan et ehdotat vaikka jatkuvasti yhteistä tekemistä josta hän pitää. jos hän tykkää uida, vie enemän uimahallii ja muuta tämmöstä. näin häne mieli virkeytyy, saa muuta ajateltavaa ja kokee että häntä rakastetaan. älä kuitenkaan sorru ostaa jatkuvasti kaikkea uutta ja kivaa. jos ny välttis tahot ostaa vaikka sen puhelimen minkä hän tahtoo, osta se muttet vähää aikaa muuta.

Opettajan? Voin kuvitella miten vasta masentaakin, jos juttelee mun kanssa näistä asioista :D kyllä koulupsykologi/terveydenhoitaja on oikeampi osoite

ajatukseni oli et jollekki kodin ulkopuolelta jolle ois silti helppo puhua jolloin saatais käsitys et onko aihetta todella psykoligolle.

ite nuorena ko yritin itsemurhaa, en suostunut puhumaan vanhemmille asiasta yhtään mutta opettajan ja terkkarin kanssa suostuin puhumaan, jolloin he informoi asiasta vanhemmille, jotka vei mut psykologille. 

Millä tavalla yritit? Ap

Vierailija
32/51 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainenhan on noin päiväkirjaansa teininä kirjoittanut!

Ja jos ei ole, niin on ehkä edelleekin tyhjäpäinen bimbo, jota ei maailman murheet kosketa.

Voi luoja miten häpeällisen idioottimainen kommentti. Eli jos ei halua kuolla niin on bimbo? Mihin säkin olet mahtanut päätyä kaiken tuon "viisautesi" kanssa.

Vierailija
33/51 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menetkö myös junan alle siksi kun aika moni muukin on mennyt?

Vierailija
34/51 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisitko itse teininä tykännyt jos vanhempasi olisi lukenut päiväkirjaasi? Olisiko sinulle okei jos puolisosi lukisi viestisi ja päiväkirjasi, tutkisi selaushistoriasi? Jos teinisi kerran on jo avun piirissä, käyttäkää sitä saamaanne apua ettei tarvitse sortua tuollaiseen keinoon.

Lähinnä onko sitä apua nyt tarpeeksi paljon.. ap

Vierailija
35/51 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kehtaat? Olet lapsen äiti ja petät luottamuksen pahimmalla mahdollisella tavalla.

Miltä tuntuu olla törkymöykky?

Vierailija
36/51 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan lukea lapseni päiväkirjan, tarkistaa tietokoneen ja käydä puhelimen läpi silloin kun olen lapsestani huolestunut.

Ap

Vierailija
37/51 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KAIKKIIN itsetuhoisiin ajatuksiin pitää suhtautua vakavasti!

Juttele teinisi kanssa, kysy mitä hän ajattelee elämästä ja ahdistaako jotain?

Älä kerro että olet lukenut päiväkirjaa, mutta älä tee sitä toista kertaa.

Hänhän on sanonut ahdistaa, paha olla ja elämä on paskaa. Ap

Vierailija
38/51 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, teit ihan oikein kun luit masentuneen lapsesi päiväkirjaa. Nyt ainakin tiedät hänen ajatuksensa ja sinuna ottaisin ne tosissani. En ymmärrä miten kujalla tää jengi täällä on jos he kuvittelevat että kaikki teinit kirjoittelee kuoleman toivetta päiväkirjoihin. Ei todellakaan kirjoita. Ap, ota yhteyttä johonkin mistä saada parempi apu ja missä toi otetaan tosissaan.

Vierailija
39/51 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä saan lukea lapseni päiväkirjan, tarkistaa tietokoneen ja käydä puhelimen läpi silloin kun olen lapsestani huolestunut.

Ap

Juuri näin. Tekisin saman omalle lapselleni jos hän olisi sairastunut masennukseen.

Vierailija
40/51 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huolestunut joka päivä. Luen viestit ja päiväkirjan kerran päivässä. Tätä olen tehnyt siitä asti kun lapsi sai puhelimen ja alkoi pitämään päiväkirjaa

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan