Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinin päiväkirjassa lukee "haluan kuolla"

Vierailija
20.11.2017 |

Mutta niissä kohdissa on myös viitteitä tulevaisuuteen. En tiedä uskallanko ottaa teinille esille. Luin siksi kun on ollut itkuinen ja masentunut viimeaikoina. Tyttö on 7 luokkalainen.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tajuatko ap ollenkaan, kuinka törkeän tempun olet lapsellesi tehnyt?

Aika moni lukee satunpahan tietämään, ja olen ollut käytöksensä perusteella huolissani. Ap

Menetkö myös junan alle siksi kun aika moni muukin on mennyt?

Ei helvetti mikä pässi

Vierailija
42/51 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huolestunut joka päivä. Luen viestit ja päiväkirjan kerran päivässä. Tätä olen tehnyt siitä asti kun lapsi sai puhelimen ja alkoi pitämään päiväkirjaa

Ap

Joo, älähän trollaa.

T oikea ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä saan lukea lapseni päiväkirjan, tarkistaa tietokoneen ja käydä puhelimen läpi silloin kun olen lapsestani huolestunut.

Ap

Toivottavasti kerrot sen myös lapsellesi, ettei hän erehdy luulemaan päiväkirjaansa yksityiseksi.

Vierailija
44/51 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraa tilannette ja kysele onko kaikki hyvin jne. Koita saada nuori avautumaan ongelmistaan. Sanon aina omille että, jos eivät kehtaa/halua puhua minun kanssani jostain niin menevät vaikka terkkarille/kuraattorille purkamaan ajatuksiaan , jos tarvetta.

On jo siis avun piirissä, on sanonut, ettö on tosi paha olla... mutta en tiedä noiden takia pitäiskö vielä enemmän nostaa "meteliä". Kun tosiaan viittasi tulevaisuuteen juttujen yhteydessä.

Ap

On jo avun piirissä ja luet päiväkirjaa salaa? Ensinnäkin se on rikos, toisekseen oletko miettinyt miksi voi niin huonosti että tarvitsee apua?

Tiedän että on ilkeä sanoa mutta itse teininä tarvitsin apua ja olen aikuisiällä hoidossa juuri siksi että minulla oli tuon kaltaiset vanhemmat. Tekivät minulla ja minulle ihan mitä lystäsivät koska olenhan "heidän oma" eikä minulla ollut mitään omaa tai salaista. Tuntui ettei saanut rauhassa draamailla kuten teinin kuuluu vaan piti aina olla varpaillaan kotona ettei kukaan vaan nyt kyylätessään löydä jotain väärää päiväkirjasta kun halusin vaan purkaa tuntojani. 

En ole enää väleissä vanhempiini. Sanon tämän siksi että muistaisit miettiä myös tyttäresi kannalta.

Vierailija
45/51 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli myös WC:n peiliin kirjoittanut suihkussa "toivon kuolemaa". Kun kysyin asiasta, niin sanoi että se on taidetta, etkö ole kuullut sellaisesta runosta. Yritin googlata, mutta ei löytynyt. Ap

Vierailija
46/51 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kaltaisen äidin vuoksi säilytin omaa päiväkirjaani lukkojen takana.

Vierailija
47/51 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, tätäkin olen miettinyt, kun ei piilottele.. ap

Vierailija
48/51 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, tätäkin olen miettinyt, kun ei piilottele.. ap

Se hölmö luottaa sinuun, kun ei tiedä totuutta.

Vierailija
49/51 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teinisi syö? Hän on kasvuiässä ja tarvitsee hyviä rakennuspalikoita... 

Itse oli masentunut teininä. Johtui perheolojen aiheuttamasta näköalattomuudesta ja siitä, että olin kaveripiirini nössä ja en oikein kuulunut joukkoon. En saanut apua ja masis jatkui pitkälle.

Ja edelleen koen elämäni turhaksi, yli 20 vuotta tuntenut.

Lapsi tarvitsee apua ja näköäalaa tulevaisuuteen vaikka juttelemalla tulevaisuuden haaveista ja valamalla uskoa hänen mahdollisuuksiinsa.... jos on realistiset. 

Vierailija
50/51 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpirauhas arvo TSH 7,3, kun normaali 4,2... Yksi verikoe tulossa ennen joulua, toivottavasti saadaan tämä asia kuntoon pian.

Ap

Ördög
51/51 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenhän tämä juttu mahtoi jatkua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi