Vinkki miehille, jotka eivät saa naisia ihastumaan
Lukekaa Joonas Konstigin kirja Vuosi herrasmiehenä. Vaikka ette ihan kaikkea toteuttaisi, tuosta tarttuu jo lukemalla hienoa asennetta. Ja muutama ohje sieltä kannattaa varmasti ottaa käyttöönkin.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Mikä oli kirjan ydinviesti?
Kannattaa ehdottomasti lukea itse ja miettiä, minkä itse löytää ydinviestiksi. Itse koin jotenkin sen, että miellyttävästi käyttäytymällä elämä on miellyttävämpää. Tuo kuulostaa tietysti itsestäänselvältä, mutta Konstig kirjoittaa niin hyvin ja laveammin asioita tutkien, että asiat sisäistää jotenkin riemukkaasti.
Suosittelen kirjaa kyllä kaikille. Seuraavaksi luetutan tietenkin sen miehelläni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
... jotenkin sen, että miellyttävästi käyttäytymällä elämä on miellyttävämpää. Tuo kuulostaa tietysti itsestäänselvältä, mutta Konstig kirjoittaa niin hyvin ja laveammin asioita tutkien, että asiat sisäistää jotenkin riemukkaasti.
Det är en konstig attityd!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
... jotenkin sen, että miellyttävästi käyttäytymällä elämä on miellyttävämpää. Tuo kuulostaa tietysti itsestäänselvältä, mutta Konstig kirjoittaa niin hyvin ja laveammin asioita tutkien, että asiat sisäistää jotenkin riemukkaasti.
Det är en konstig attityd!
:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ehdottomasti lukea itse ja miettiä, minkä itse löytää ydinviestiksi. Itse koin jotenkin sen, että miellyttävästi käyttäytymällä elämä on miellyttävämpää. Tuo kuulostaa tietysti itsestäänselvältä, mutta Konstig kirjoittaa niin hyvin ja laveammin asioita tutkien, että asiat sisäistää jotenkin riemukkaasti.
Suosittelen kirjaa kyllä kaikille. Seuraavaksi luetutan tietenkin sen miehelläni.
Jaa että miehesi lukee käskystäsi. Hyppääkö se myös käskystäsi? Kysyy vain, että kuinka korkealle? Säälin miestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa että miehesi lukee käskystäsi. Hyppääkö se myös käskystäsi? Kysyy vain, että kuinka korkealle? Säälin miestäsi.
:D Sääliterveiset lähetetty. Olemme kyllä tuplasäälittäviä. Molemmat luetutamme toisillamme kirjoja, jotka ovat tehneet vaikutuksen. Surkeaa on elo. Musiikkiakin kuuntelutamme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D Sääliterveiset lähetetty. Olemme kyllä tuplasäälittäviä. Molemmat luetutamme toisillamme kirjoja, jotka ovat tehneet vaikutuksen. Surkeaa on elo. Musiikkiakin kuuntelutamme.
Okei hei käske sitä hyppäämään tasajalkaa 75cm korkeudelle ja postaa kuva!
Herrasmiesmäisyys predikoi patriarkiaa. En alennu alistamaan naista sen varjolla!
Eipä tuo herrasmiesmäisyys ainakin minun kohdalla ole toiminut...
Lukekaa nyt joku se kirja, edes 50 ensimmäistä sivua ja kertokaa, miten teihin vaikutti. Ei se nyt tarkoita pelkkää mieskäytöstä. Mutta kiinnostavasti se saa miettimään omia tapoja olla maailmassa.
Pahat pojat ja pelimiehet ne naiset vie joka tapauksessa. Nörtit voi lukea kirjoja.
Ei naiset mistään herrasmiehistä välitä, vaan taloista ja rahoista. Sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
Ei naiset mistään herrasmiehistä välitä, vaan taloista ja rahoista. Sori siitä.
Hassuja naisia tunnet. Voihan herrasmieskin tietysti rahaa tehdä.
Ei taida olla sukupuolisidonnaista tuo Konstigin "herrasmiesmäisyys". Lähinnä aikuismaisia tapoja ja hassutteluelementtinä vähän rugbyä väliin. Olis näin naisena kiva, jos ei tarvisi itse olla se suhteen ainoa herrasmies.
Vierailija kirjoitti:
Herrasmiesmäisyys predikoi patriarkiaa. En alennu alistamaan naista sen varjolla!
Ei oikein sarkasmi toiminut tässä :D
Yleensä kirjat mistä naiset tykkää on miehistä joita ei ole kum satukirjoissa
Ei millään ohjeilla mitään tee jos lähtökohdat on muutenkin jo niin surkeat, että naiset eivät edes vilkaise kahdesti. Ainut toimiva ohje olisi, että valehtelisin naisille, mutta sitä en halua tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä kirjat mistä naiset tykkää on miehistä joita ei ole kum satukirjoissa
Onko Joonas tonttu vai saturitari?
Vierailija kirjoitti:
Ei millään ohjeilla mitään tee jos lähtökohdat on muutenkin jo niin surkeat, että naiset eivät edes vilkaise kahdesti. Ainut toimiva ohje olisi, että valehtelisin naisille, mutta sitä en halua tehdä.
Mitkä ovat sellaiset lähtökohdat, että mitään parannettavaa ei löydy?
En usko, että noin komea mies voisi antaa tämmöiselle rumilukselle yhtään hyvää neuvoa. Meidän sosiaaliset ongelmat ovat niin erilaisia