Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vinkki miehille, jotka eivät saa naisia ihastumaan

Vierailija
20.11.2017 |

Lukekaa Joonas Konstigin kirja Vuosi herrasmiehenä. Vaikka ette ihan kaikkea toteuttaisi, tuosta tarttuu jo lukemalla hienoa asennetta. Ja muutama ohje sieltä kannattaa varmasti ottaa käyttöönkin.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha neuvo. Helmiä sioille. Nämä naisvihan täyttämät miehet, jotka kirjan neuvoista hyötyisivät, eivät sitä lue. Ne miehet, joille käytöstavat ja muiden kunnioitus ovat itsestäänselvyys, saavat naisia jo ennestäänkin.

Vierailija
22/37 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että noin komea mies voisi antaa tämmöiselle rumilukselle yhtään hyvää neuvoa. Meidän sosiaaliset ongelmat ovat niin erilaisia

Hymyilevällä, positiivisesti muihin suhtautuvalla, puhtaisiin vaatteisiin pukeutuvalla ihmisellä on maailmassa viihtyisämpää kuin vastakohdallaan. Miellyttävä asenne ei takaa puolisoa eikä seksiä kenellekään, mutta tekee elämästä varmasti paremman, vaikka sen viettäisi yksin. Katkera, negatiivinen asenne varmistanee aika hyvin, että elämä pysyy ankeana.

Tiedoksi vielä, että itse olen ruma, ujo, aika ärsyttävä luonne, enkä luonnostani pidä useimmista ihmisistä. :) Että ei tämä niin helppoa ole kenellekään tai ainakaan kaikille. Mutta paljon voi kuitenkin valita, mihin suuntaan elämäänsä kuljettaa.

ap 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan jännämies miten uskollinen?

Vierailija
24/37 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jag tänker på mysteriet dig

och under över alla under

att du älskar mig

Vierailija
25/37 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastumiseen tarvitaan hyvää näköä, hyvää hajuaistia, herkkävaistoisuutta ja alkukantaisia aisteja.

Vierailija
26/37 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydän tuntee kaltaisensa.

Vierailija
27/37 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus on aika vaativa laji, jos siihen ei uskalla, sitä ei oikein voi tuntea eikä sitä voi olla. 

Rakkaus voi viedä tähtiin, mutta se voi myös haavoittaa tuhanneksi palaseksi.

Rakkaudessa voi olla leikkiä, mutta rakkaus ei ole leikkiä.

Vierailija
28/37 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion yrittää lukea sen. Toivottavasti on hyvä.

Herrasmiesmäisyys on varmasti hyvä juttu, kuten hyvä, kiltti luonnekin, mutta ei kai sillä naisia saa?

Vierailija
29/37 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Kaikki miehet lukemaan opas kirja! Olen jo epätoivoinen nainen, nimittäin olen  havainnut että aidot oikeat Herrasmiehet ovat kuolleet tässä armaassa Suomen maassa sukupuuttoon! Niin harvinaisia ovat nykyään. Juntteja pieruperiä narsisti äijiä on ihan liikaa ja lapsellisia räkänokkia aikuisissa miehissä ihan liikaa! Kyllä kohteliaisuus, empaattisuus ja hyvä tilanne taju on plussaa ja saa takuulla naisen kuin naisen ihastumaan, jopa rakastumaan!

Vierailija
30/37 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä! Kaikki miehet lukemaan opas kirja! Olen jo epätoivoinen nainen, nimittäin olen  havainnut että aidot oikeat Herrasmiehet ovat kuolleet tässä armaassa Suomen maassa sukupuuttoon! Niin harvinaisia ovat nykyään. Juntteja pieruperiä narsisti äijiä on ihan liikaa ja lapsellisia räkänokkia aikuisissa miehissä ihan liikaa! Kyllä kohteliaisuus, empaattisuus ja hyvä tilanne taju on plussaa ja saa takuulla naisen kuin naisen ihastumaan, jopa rakastumaan!

tässä maassa naiset saa ihan itse valita puolisonsa, jotenka miehet ovat aika lailla sellaisia kuin naiset haluavat heidän olevan. noin kärjistetysti

Vierailija
31/37 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hitto. Miksi miehet stressaavat pituutta, kroppaa ja naaman komeutta, kun vain olemalla kohtelias, empaattinen ja tilannetajuinen saa kaikki naiset ihastumaan. On ne tyhmiä

Vierailija
32/37 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hitto. Miksi miehet stressaavat pituutta, kroppaa ja naaman komeutta, kun vain olemalla kohtelias, empaattinen ja tilannetajuinen saa kaikki naiset ihastumaan. On ne tyhmiä

On ne. Samalla tavalla kuin naiset helposti nuorina ja huimina luulevat, että miehiä kiinnostaa vain esim. rintojen koko. Kannattaa oppia nauttimaan ihanasta elämästä ja unohtaa hömpötykset.

Vierailija
33/37 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku mies nyt ehtinyt lukea kirjan? Auttoiko?

Vierailija
34/37 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä naiset lukee? Lenitan käytösoppaan?

Vierailija
35/37 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukuehdotuksessa ei sinänsä ole vikaa - sellaisille miehille joilla on jo nainen.

Konstig kirjoitti kirjan sen jälkeen kun hän sai naisen, olemalla kaikkea muuta kuin klassinen herrasmies. Konstig oli enemmänkin jännittävä kapinallinen joka kuitenkin hankki koulutuksen ja statusta.

_Sen jälkeen_ hän halusi opetella paremmaksi aviomieheksi kirjoittamalla herrasmiehistä.

https://joonaskonstig.com/2016/11/21/vuosi-herrasmiehena/

Miehen joka ei saa naisia ihastumaan, kannattaa lukea pelimieskirjallisuutta ja rahan/statuksen hankkimisen taitoa opettavaa kirjallisuutta.

Vierailija
36/37 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos näin olisi, aidot ja oikeat Herrasmiehet eivät olisi kuolleet sukupuuttoon.

Vierailija
37/37 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

12121212 kirjoitti:

Lukuehdotuksessa ei sinänsä ole vikaa - sellaisille miehille joilla on jo nainen.

Konstig kirjoitti kirjan sen jälkeen kun hän sai naisen, olemalla kaikkea muuta kuin klassinen herrasmies. Konstig oli enemmänkin jännittävä kapinallinen joka kuitenkin hankki koulutuksen ja statusta.

_Sen jälkeen_ hän halusi opetella paremmaksi aviomieheksi kirjoittamalla herrasmiehistä.

https://joonaskonstig.com/2016/11/21/vuosi-herrasmiehena/

Miehen joka ei saa naisia ihastumaan, kannattaa lukea pelimieskirjallisuutta ja rahan/statuksen hankkimisen taitoa opettavaa kirjallisuutta.

Aina olet tätä täällä hokemassa niin kerro jo millainen puolisosi on ja teidän suhde? Mitkä ovat ne asiat joihin toisissaan rakastuitte ja mikä pitää teidät yhdessä?