Isorintainen nainen, mikset käy leikkauttamassa rintojasi pienemmiksi?
Kommentit (53)
- Leikkaus on aina riski
- Leikkaus on kallis
- En ota riskiä, että menisi tunto, ja menettäisin merkittävän osan seksuaalisuuttani.
Harva mies kävisi leikkauksessa, missä olisi riskinä menettää kyky nauttia seksistä, vaikka sitten olisikin hieman hoikemman näköinen.
Mulla on 90H kupin tissit. Mitään haittaa en ole niistä koskaan kokenut, ei kipuja eikä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Pelkkää haittaa??? Eihän niistä ole kuin hyötyä; saat miehen kuin miehen jos sulla on isot tissit. T. katkera aa-kuppinen lauta joka ei ole koskaan saanut miestä
:D
Isoilla tisseillä saa tissimiehen kuin tissimiehen, eikä ne ole oikein parhaasta päästä..
Minä lauta olen aina saanut sen jonka haluan ja ne loput on jääneet nuolemaan näppejään eikä mun ihania nännejä :'D Ja tietenkin olen valinnut ne karismaattisimmat ja minulle sopivimmat miehet, en voi sietää niitä amiksia jotka arvostelevat naisten ulkonäköä ääneen ja ovat kaikin puolin juntteja.
Mulla rinnat 75E ja oikein tyytyväinen olen. Niin on olleet myös kaikki miehet joiden kanssa olen ollut. ;)
Vierailija kirjoitti:
Mulla rinnat 75E ja oikein tyytyväinen olen. Niin on olleet myös kaikki miehet joiden kanssa olen ollut. ;)
Tietenkin, olet jumalatar. ;)
Saisin 99% varmuudella leikkauksen julkisella. Fyssari sanoi, että kannattaisi, kehon painopiste kuulemma aika viturallaan (joo, ihan kuin en tietäisi!)
Leikkaus on sen verran vaativa, että en uskalla. Vielä ainakaan (olen nyt 29-vuotias.) Jos olisi satavarmaa että kaikki menee hyvin, olisin heti huomenna varaamassa aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkkää haittaa??? Eihän niistä ole kuin hyötyä; saat miehen kuin miehen jos sulla on isot tissit. T. katkera aa-kuppinen lauta joka ei ole koskaan saanut miestä
Isoilla tisseillä saa tissimiehen kuin tissimiehen, eikä ne ole oikein parhaasta päästä..
Minä lauta olen aina saanut sen jonka haluan ja ne loput on jääneet nuolemaan näppejään eikä mun ihania nännejä :'D Ja tietenkin olen valinnut ne karismaattisimmat ja minulle sopivimmat miehet, en voi sietää niitä amiksia jotka arvostelevat naisten ulkonäköä ääneen ja ovat kaikin puolin juntteja.
Mieluummin isotissinen kuin ilkeä. T. Isotissinen, jonka mies on kyllä kaikilla mittareilla hyvin menestynyt ja hyvin älykäs.
Ai sitä voi oikeasti ostaa isompia vaatteita, jos ei mahdu? No mulla muuten koko kroppa olis koko xs-s, mutta rintojen kohdalta olenkin kokoa xxxxl. Eli en voi ostaa takkia tai paitaa, mekkoa tai mitään vaatetta, joka olisi sopiva? Lisäksi kauheat kivut koko ajan niskoissa, hartioissa ja selässä. terkuin BMI 21.5
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin isotissinen kuin ilkeä. T. Isotissinen, jonka mies on kyllä kaikilla mittareilla hyvin menestynyt ja hyvin älykäs.
Niin. Isotissiset saavat aina kaiken vain sormia napsauttamalla, huomion, parhaat miehet, opiskelupaikat, työpaikat, palkan. Jos on isot tissit luonteellakaan ei ole mitään väliä.
Mun sisko kävi pari kuukautta sitten leikkauttamassa rintansa, ei enää kestänyt selkäkipua ja päänsärkyä. On erittäin tyytyväinen tulokseen ja hyvä niin, oli meinaan inhottavaa katsoa toisen kärsimystä.
Koska pidän niistä