Isorintainen nainen, mikset käy leikkauttamassa rintojasi pienemmiksi?
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vaimollani on pienet luomut ja rakastan paijata ja helliä niitä joka päivä.
Tätähän just kysyttiinkin.
En mene vapaaehtoisesti, ilman painavaa syytä veitsen alle. Näistä ei ole mitään vaivaa, ellei istuvien paitojen ostamista lasketa. (Liivejä löytyy kyllä.) 85J
Rintani eivät häiritse minua itseäni, enkä todellakaan käy muutenkaan leikkelyttämässä itseäni toisten ihmisten mielipiteiden vuoksi. Leikkaus on aina riski ja rintojen pienennyksen jälkeinen toipumisaika pitkä ja kivulias.
Haluaisin tavallaan, vaikka koko ei riitä kunnalliselle. En silti lähde leikkelemään itseäni millään tavalla ennen kuin alkaa oikeasti haitata elämän laatua.
Miksi ap ei hanki itselleen isoja rintoja, vaan vinkuu täällä kateellisena.
Laita rahat tilille niin menen. Kymppitonni siihen taitaa upota.
Niin pienet rinnat on söpöt, niin kuin pikkutytöillä...Naisellisuus ei ole yhtä kuin pienikokoisuus, naisellisuutta on monenlaista.
Mielummin suosittelisin pienirintaiselle silikoneja.
Etkö tissitrolli ymmärrä, että jos et pysty kontrolloimaan omia impulssejasi, vika on vain sinussa.
Kävin leikkauttamassakin 2014, hyvin pitkän harkinnan ja säästämisen jälkeen. Lopputulokseen olen erittäin tyytyväinen, isot rinnat saa näyttämään lihavammalta kuin oikeasti onkaan, sellaiset ”lehmän utareet”. Nyt ei ole enää sitä häpeällistä ongelmaa ja vaatteetkin istuu paremmin päälle. Nukkuminen myös helpompaa kun ei 2 läskipalloa ota vastaan esim vatsallaan nukkuessa.
Mutta ymmärrän kyllä miksi jotkut muut eivät halua/uskalla leikkausta, ei ole mitään halpaa hupia ja siinäkin on riskinsä. Otsikosta tulee mieleen niin kuin AP:n mielestä pienennysleikkaus olisi yhtä pieni vaiva kuin huonokuntoiset latvat, jotka saa kampaajalla napsittua. :D
Siksi, että tuollaiset karkerat ämmät saisi lisää puheenaihetta.
Pelkkää haittaa??? Eihän niistä ole kuin hyötyä; saat miehen kuin miehen jos sulla on isot tissit. T. katkera aa-kuppinen lauta joka ei ole koskaan saanut miestä
kato kun mikään leikkaus ei ole niin varma että se menisi just niin kuin oppikirjassa Lopputulos on pahimmillaan aivan päin honkia, eriparia, haavat aukeaa, vuotaa, ei umpeudu, jäljet on kuin Frankensteinin hirviön, ja sitten ne korjauskleikkaukset.....loputon suo. EN lähde ihan vähästä. Oon tarpeeks lukenut kokoemuksia, muitakin kuin niitä hyvin menneitä.
Vierailija kirjoitti:
Kävin leikkauttamassakin 2014, hyvin pitkän harkinnan ja säästämisen jälkeen. Lopputulokseen olen erittäin tyytyväinen, isot rinnat saa näyttämään lihavammalta kuin oikeasti onkaan, sellaiset ”lehmän utareet”. Nyt ei ole enää sitä häpeällistä ongelmaa ja vaatteetkin istuu paremmin päälle. Nukkuminen myös helpompaa kun ei 2 läskipalloa ota vastaan esim vatsallaan nukkuessa.
Mutta ymmärrän kyllä miksi jotkut muut eivät halua/uskalla leikkausta, ei ole mitään halpaa hupia ja siinäkin on riskinsä. Otsikosta tulee mieleen niin kuin AP:n mielestä pienennysleikkaus olisi yhtä pieni vaiva kuin huonokuntoiset latvat, jotka saa kampaajalla napsittua. :D
jos ei vaatteet istu voit ostaa isompikokoisia vaatteita :) Jos oisit laihduttanut normaalipanoon, kyllä ne isotkin rinnat asettuu ihan eri lailla kun ei ole maha alla työntämässä niitä esile. Mulla kävi näin. EI ne rinnat hirveesti pienentynyt lahduttamalla, mutta ne ne pääsee ihan eri lailla asettumaan kun ei maha pullota alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos ei vaatteet istu voit ostaa isompikokoisia vaatteita :) Jos oisit laihduttanut normaalipanoon, kyllä ne isotkin rinnat asettuu ihan eri lailla kun ei ole maha alla työntämässä niitä esile. Mulla kävi näin. EI ne rinnat hirveesti pienentynyt lahduttamalla, mutta ne ne pääsee ihan eri lailla asettumaan kun ei maha pullota alla.
Olen normaalipainoinen.
En pidä rinnoistani mutten halua itseäni leikeltävänkään.
Millä rahalla? Haluaisin pienemmät ja samalla kohottaa niitä. Nyt ne roikkuu ja ovat rumat. Onneksi oma mies tykkää☺️
Vierailija kirjoitti:
Pelkkää haittaa??? Eihän niistä ole kuin hyötyä; saat miehen kuin miehen jos sulla on isot tissit. T. katkera aa-kuppinen lauta joka ei ole koskaan saanut miestä
Olet väärässä eivätkä naiset halua miestä joka näkee vaan tissiparin. Kyllä sun miehettömyytes johtuu muusta kuin tuosta koska itselläni on käyny flaksi myös minirinnoilla.
Vierailija kirjoitti:
Täysin samaa mieltä. En keksi yhtään huonoa puolta. Isotissiset on kaikessa meidän lautojen yläpuolella. Nauttikaa geenilottovoitostanne täysin rinnoin.
Isorintainen nainen, mikset käy leikkauttamassa rintojasi pienemmiksi?
Puhut kuin kyseessä olisi kampaajallakäynti.