Millainen mies lakkaa haluamasta naistaan kun nainen laihduttaa itsensä pullukasta hoikaksi
Kommentit (18)
Sellainen, joka tykkää pyöreämmästä.
Vierailija kirjoitti:
ja alkaa treenata tavoitteellisesti?
Ihan normaali mies. Ei kaikkien ihanne ole treenattu nainen, tai varsinkaan laiha.
Paha sanoa, syitä voi olla monia. Mies saattaa tykätä pullukasta enemmän kuin laihasta. Taikka jos itse on pullukka, niin kokee epävarmuutta kun nainen onkin hyvässä kunnossa. Joka puolestaan näkyy haluttomuutena. Tai sitten treenaaminen vie kaiken ajan. Eli miestä ei periaatteessa haittaa hyväkuntoinen nainen, eikä se pari kertaa viikossa treenaaminen. Mutta jos treenaaminen on päivittäistä, vie aikaa parisuhteelta, kodinhoidolta yms niin ei kaikki sitä jaksa.
Jos nainen on ollut vaikka kymmenen vuotta ihana leppoisa pullukka, nauravainen ja leppoisa, mutta nyt laihduttamisen myötä hänestä on tullut kireä, iloton, ruokanipottaja, joka samalla vahtii niin miehen kuin myös kaikkien muiden ympärillä olevien syömisiä.
Tykkää läskeistä. Niitäkin on. Ainakin telkkarissa väittävät.
Taitaa miehellä itsellään vaan iskeä morkkikset kun ei jaksa treenata omaa plösömahaansa pienemmäksi, parempi mieli kun toinenkin on läski.
Jaa, oma nainen muuttui myös luonteeltaan. Ei nyt mikään läski ollut mutta vähän pehmeä. Itsekin treenaan mutta syön ja juon sen mitä mieli tekee enkä valita.
Ero tuli. Tosin syitä oli muitakin.
Monesti kun nainen aloittaa kuntokuurin, siinä hermo kiristyy molempien pinna niin en yhtään ihmettele ettei ota eteen.
Vierailija kirjoitti:
Niin, kun kaikki ei vaan tykkää pakkasenraiskaamista pulkannaruista. Soppaluista. Tai sellaisista miehen näköisistä möreä-äänisistä naismöröistä.
Eiks ookkin kivaa kun puhutaan nätisti ihmisistä?
Joka tykkää pullukoista ja jonka halu syttyy ulkoisten tekijöiden vuoksi (ei rakkaudesta ).
Ja olen seurustellut miehen kanssa joka huomautteli kun laihduin. ..kun tavattiin olin lähellä normaalipainon ja lievän ylipainon rajaa, laihduttuani selkeästi normaalipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Läskifetisisti
Tuli äkkiä 6 miinusta. Miksi miehelle ei sitten kelpaisi seksi myös hoikemman naisen kanssa? Ellei sitten luonne ole muuttunut terveysterrorisiksi tai muuten vittumaiseksi.
Oma mieheni valittaa kun käyn salilla liian usein. Olin ennen lähes 90kg keijukainen, nyt paino alkaa kutosella, mutta mies tuntuu haluavan vähemmän. Muut kyllä hänenkin edestä ;)
En edes tiedä mitä järkeä tässä on, kun mies ei ole yhtään kiinnostunut samoista asioista. Häntä häiritsee kun en syö sipsipussia puoliksi hänen kanssaan leffan aikana, tai osta 500g irtokarkkeja elokuviin.. en juo kuin harvoin 1-3x vuosi, mikä on myös hänelle ongelma..
Olen muuttunut aika paljon siitä mikä olin 18v. Nyt, kohta kolmekymppisenä pakastepitsat ei oikein nappaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, kun kaikki ei vaan tykkää pakkasenraiskaamista pulkannaruista. Soppaluista. Tai sellaisista miehen näköisistä möreä-äänisistä naismöröistä.
Eiks ookkin kivaa kun puhutaan nätisti ihmisistä?
Läski on läski vaikka rasvassa paistais. 😂
Suurimmalla osalla naisista jotka laihtuu niin samalla nousee keltainen neste päähän. Sitä ollaan niin olevinansa sen jälkeen. Ehkä mies ei vaan enää jaksa kuunnella sitä itsekehua yms.
Mies joka haluaa pullukkaa naista?