Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viime joulu Thaimaassa, tämä joulu Malediiveillä. Poissa stressi ja jouluhössötys.

Vierailija
20.11.2017 |

Koko perhe kiittää. Emme ilmeisistikään ole jouluihmisiä. Anoppi tosin vetää herneen nenäänsä kun luulee että tänä jouluna pääsee meille valmiiseen pöytään, mutta turhaan haaveilee. Huomenna ”pudotetaan pommi” hänelle ja sitten onkin mökötystä loppuvuodeksi tiedossa.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet aurinko!

Vierailija
2/24 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet aurinko!

Niin olenkin, kiitos vaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan loistavaa! Lähtisimme myös kauas pois jouluksi, muttei nyt käy. Perheen kanssa Thaimaassa vietetyt joulut ehdottomasti parhaimpia koskaan.

Vierailija
4/24 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi anoppi ei voi tulla mukaan?

Vierailija
5/24 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan loistavaa! Lähtisimme myös kauas pois jouluksi, muttei nyt käy. Perheen kanssa Thaimaassa vietetyt joulut ehdottomasti parhaimpia koskaan.

Mikä estää?

Vierailija
6/24 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei joulun, mukavankaan, takia tarvitse stressata. Minä laitan itse hyvät ruoat, joululahjat olen jo ostanut, siivooja siivoaa jne. Ollaan oman perheen kesken, vieraita ei meille huolita emmekä kyläile missään vaikka joka vuosi kutsuja saamme. Joulukuun alussa eli noin kahden viikon kuluttua teemme futismatkan Eurooppaan ja hiihtolomalla sitten matkaamme Aasiaan, mutta joulu... se on MEILLE paras kotona.

Vierailija
7/24 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joulu voi aiheuttaa stressin?

Vierailija
8/24 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menen tänä vuonna Vietnamiin. Ei ole ankeat suomalaiset joulut enää napanneet vuosiin. Todella masentavaa mennä jonnekin hautausmaalle jouluisin vesisateessa.

Vierailija
9/24 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on hienoa, että ihmiset tekevät sen mikä heille on parhaaksi. Jos joulusta tulee stressi niin ei sitä kannata silloin viettää niin, että kaikilla on vaan ikävää. tekee sen minkä parhaaksi näkee.

Jos taas joulu tuo suuren ilon touhuineen ja tunteineen, niin silloin taas ei kannata pois lähteä.

Vierailija
10/24 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän porukka viettää kaikki lomat etelän lämmössä. 5.matka tänä vuonna on jouluviikko Thaimaassa. Ei haittaa huonot ilmat lomalla, aina paistaa aurinko.

Vierailija
11/24 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan ymmärrä näitä matkustelenpa joulun jossain tulikuumassa kaukomaassa. Matkustella voi milloin tahansa, joulu on kerran vuodessa. Joulu on perhejuhla joka vietetään suomalaisen perinteen mukaan nietosten keskellä ja hyvän ruoan parissa.

Vierailija
12/24 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi kunnes tsunami iskee. No sen jälkeenhän ei tarvitse jouluja viettäkään :-)

Ja Suomessahan ei voi tapahtua mitään pahaa tai onnettomuutta..

Kateus paistaa kilometrien päähän.

Vierailija
13/24 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lähden 20.12 kuukaudeksi Thaimaan Pattayalle, Soi 10 kutsuu. Jouluna on ohjelmassa kalkkunan pamputtaminen :D

Vierailija
14/24 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tosiaan ymmärrä näitä matkustelenpa joulun jossain tulikuumassa kaukomaassa. Matkustella voi milloin tahansa, joulu on kerran vuodessa. Joulu on perhejuhla joka vietetään suomalaisen perinteen mukaan nietosten keskellä ja hyvän ruoan parissa.

Jokainen on vapaa luomaan ne omat perinteensä, eikä mennä sen mukaan mikä sinulle on se kaikista ihanin vaihtoehto.

Vierailija
15/24 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin kade ap!

Anoppi ankkuroi meidät aina jouluksi kotiin eikä haluta raahata häntä mukaan mutta olisi ihanaa olla joskus joulu reissussa omalla porukalla! Ei tuota vanhaa haahkaa oikein viitsi yksinkään jättää, ei halua mennä muualle.

Vierailija
16/24 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne menette Malediiveillä? Olin siellä viime jouluna ja voin sanoa, että teille tulee ihana loma. Menettekö Malesta veneellä vai vesitasolla?

Vierailija
17/24 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen on vapaa luomaan ne omat perinteensä, eikä mennä sen mukaan mikä sinulle on se kaikista ihanin vaihtoehto.

Olen täysin samaa mieltä. Vaikka itse rakastan joulua niin tiedän, että luultavasti koittaa sekin päivä, kun lapseni haluaa viettää joulun ulkomailla. Hän on pienestä saakka inhonnut talvea (vaikka joulua rakastaakin)

Vierailija
18/24 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot varmaan kierrättänyt biojätteet koko vuoden.

Vierailija
19/24 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi! Kaiken pahan alku ja juuri. Ap on niitä ihmisiä joitten elämässä ei tapahtuisi yhtään mitään ilman anopin triggeroivaa vaikutusta. Kiitos ja ylistys anopille!

Vierailija
20/24 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu on ärsyttävä teennäinen mukahieno juhla.

Vihaan joulua ja olen kans yleensä aina joulun jossain muualla.