Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kahvillassa tänään - 2 äitiä vauvoineen ... yök

Vierailija
20.11.2017 |

Olin ystäväni kanssa kahvilla ja päätettiin myös syödä jotain, ei olisi pitänyt.
Viereiseen pöytään parkkeerasi kaksi nuorta äitiä vauvoineen. Kaikki on vielä hyvin.

Olihan siinä vähän melua ja sotkemista, mutta ei liiemmilti häirinnyt.
Ei sekään että toinen äideistä alkoi imettää. Teki ihan huomaamattomasti. Mutta
senjälkeen alkoi leijilla sellainen paskanhaju pöydästä että oma ruokailu jäi siihen.

Taisivat molemmat piltit vääntää vaippansa täyteen, mutta ei nämä äidit tehneet mitään asian
eteen - haju senkuin lillui ja äidit ryystivät kahvejansa. Meidän oli lähdettävä ja ruuat jäi syömättä.

Heräsi vain kysymys, millä oikeudella (äityiden?) pari ihmistä voi tulla hallitsemaan tilaa metelöimällä, sotkemalla ja haisemalla vieden muilta maksavilta asiakkailta rauhan ja mahdollisuuden nauttia kahvihetkestään?
Ei jääty katselemaan vaihtoivatko vaipat siinä pöydässä lopuksi. En olisi enää ihmetellyt.

Tämä taitaa nykyisin vain olla niin, että itsekkyys ja muiden huomioonottaminen ei kuulu näille nuorille äideille. On vain oikeuksia, ei velvollisuuksia eikä sivistystä.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä edellisen kanssa. öykkäröivät yrittävät aina saada huomion kiinnittymään muihin ei koskaan omaan käytökseen

Vierailija
22/33 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos aloituksesta, tuli torttu housuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja, miksi nämä paskahousumutsit vielä lisääntyvät? Tietysti siksi kun siihen ei järkeä vaadita

Vierailija
24/33 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahha, aina joku vela täällä keksii provon, koska haluaa, että kaikki lapsen hankkineet katoaisivat planeetalta häiritsemästä heitä. Mikään muu ei voi häiritä niin paljon kuin lapsen itkut ja imetys ja KAKKA. Ja aina silloin, kun vela on kahvilla/syömässä ystäviensä kanssa! Miten ne AINA onnistuu tulemaan sinne samaan aikaan?

Vierailija
25/33 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen masentunut, eikä minulla ole yhtään mammakaveria, niin olen kotona paskomassa vauvani kanssa. Joskus käydään metsässä lenkillä, ettei kenenkään tarvitse nähdä meitä. Tai haistaa. Tai kuulla.

Vierailija
26/33 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätitte ruuat syömättä? Ei kuitenkaan tullut mieleen sanoa asiasta äityleille?

=D

Luuletko että suomalainen tussukka uskaltaa avata sanaisen arkkunsa paitsi 10 siiderin jälkeen kun stringitkin haisee jo kuselle?

Vierailija
27/33 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

=D

Luuletko että suomalainen tussukka uskaltaa avata sanaisen arkkunsa paitsi 10 siiderin jälkeen kun stringitkin haisee jo kuselle?

Nyt puhuu kokemus!

Vierailija
28/33 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeesus mitä marttyyrimutseja. sniif sniif.  voiko kukaan todella uskoa että aloittaja on provo.

Päivittäin näitä mutseja kahvilat pullollaan kakrujensa kanssa, jotka todella haisevat ja mölyävät. Nämä mutsit ovat vain niin hormoonihöyryissään ettei edes huomaa muita ympärillään. Näkevät vain minkä merkkisiä kledjuja ja rattaita muiden pallopäillä on. Ketään muitahan ei tarvitse ottaa huomioon kun ME tullaan ja valloitetaan koko paikka - MEILLÄ on oikeus - muilla velvollisuus kärsiä jos kärsivät, oma vika vitun velat, menee näiden mutsien yksisuuntainen ajatusrata.

Vierailija
29/33 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse imetin HKL:n dösiksellä.

Kuvat: https://i.imgur.com/PaINlkj.png

Vierailija
30/33 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksuhan aloittaja oli, kun ei jäänyt sinne valittamaan, vaan siirtyi pois. Näistä täällä olevista vastauksistakin selviää millaisen vastaanoton olisi saanut vastaansa, jos olisi maininnut asiasta paikan päällä. 

Vanha sanonta, viisas vaikenee, pitää paikkansa.

Vierailija
31/33 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita!

Ite olin synttäreillä missä vaippaikäinen sonti housuunsa.

Mitä tekivät äiti ja isä?

No, rupesivat tietty kinaamaan kumman vuoro on vaihtaa vaippa!

Voi vittu mä sanon, kaiken maailman urpotkin ne pääsee lisääntymään.

Ja mainitaan nyt sekin vielä että, heitä oikeesti piti lopulta patistaa vaipanvaihtoon.

Vierailija
32/33 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuh. Taas "kaikki nuoret äidit"-tyyppistä strereotypia tuubaa.

Vierailija
33/33 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

=D

Nyt puhuu kokemus!

Kyllä vaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi