Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä sairaus teillä on, että tulee karseat lantioläskit?

Vierailija
20.11.2017 |

Eikö kannattais leikata ne pois, on TODELLA hirveän näköiset. Kuin joku Alma takaa päin.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastatkaa, av-mammat, olkaa hyvä

Vierailija
2/18 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lantioläskit tulee masennuslääkkeistä.

Vierailija
4/18 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lantiohan on naiselle aika luonnollinen paikka varastoida rasvaa. Mutta ei hätää, kyllä se vaihdevuosien jälkeen siitä lähtee ja sen sijaan ensin menee vyötärö suoraksi pötköksi ja sitten tulee makkarainen pömppömaha.

Vierailija
5/18 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskit YLÖS!

Vierailija
6/18 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä poden epidermistä.

Vierailija
7/18 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpä, sori. Ei ollut tarkoitus.

Vierailija
8/18 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paa silmät kiinni, kun kohdalle satut tai kaiva kuvettasi, niin menen leikkaukseen. Onnenpillerit ja muut vastaavat saavat aikaan esim. kovan syömähimon. Siihen päälle e-pillereiden aiheuttama turvotus, ei siihen muuta tarvita. Oletko itse täydellinen?

Vierailija
9/18 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin lukiossa, ylemmillä, ja myöhemmin alemmilla, luokilla oli ilmeisesti sukulaisia keskenään olevia tyttöjä niin samannäköisiä kun olivat, ja kaikilla oli todella erikoinen ruumiinrakenne. Olivat hoikkia jaloista ja vyötäröstä ylöspäin, mutta lantiolla oli kaikilla aivan kuin uimarengas :0 Lähtivät vähän takapuolen yläpuolelta leviämään ja sitten taas pienenivät. Mahtoi olla vaikea löytää sopivan kokoisia vaatteita 🤔

Vierailija
10/18 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olin lukiossa, ylemmillä, ja myöhemmin alemmilla, luokilla oli ilmeisesti sukulaisia keskenään olevia tyttöjä niin samannäköisiä kun olivat, ja kaikilla oli todella erikoinen ruumiinrakenne. Olivat hoikkia jaloista ja vyötäröstä ylöspäin, mutta lantiolla oli kaikilla aivan kuin uimarengas :0 Lähtivät vähän takapuolen yläpuolelta leviämään ja sitten taas pienenivät. Mahtoi olla vaikea löytää sopivan kokoisia vaatteita 🤔

Mulla on aina ollut tuo taipumus samoin kuin äidilläni, että jos vähänkään rasvaprosentti pääsee ylöspäin (eikä tarvi olla edes mitenkään lihava) niin siihen korkealle heti vyötärön alle, ja myös selkäpuolelle, muodostuu kunnon hyllyvät rasvavarastot. Lantio alempaa on kuten ennenkin, mutta siinä ylhäällä on läskipuskurit jotka tekee lantiosta hassusti alaspäin kapenevan näköisen.

Vierailija
11/18 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tää on kuulemma sama sairaus kuin sulla, aloittaja. Kun se etenee niin tulee nämä lantioläskit. Toisilla se vie ensin viisauden ja lantioläskit tulevat viiveellä. Joillakin onnekkailla tulee pelkät lantioläskit.

Vierailija
12/18 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko kakarat mennä katsomaan Pikku-Kakkosta? Tää ei ole lasten palsta.

Vierailija
13/18 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressi, sokeri ja rasva-aineenvaihdunnan häiriöt, ravinto, liikunnan puute,

liian vähäinen uni sekä vähäinen liikunta.

Vierailija
14/18 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi mutta av on parempi kuin PIkku-Kakkonen.

T.12-v tyttö

Vierailija
15/18 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi mutta av on parempi kuin PIkku-Kakkonen.

T.12-v tyttö

Oot 12 ja notkut täällä. Ei hyvää päivää, jos vietät täällä paljon aikaa. Kasvun ja kehityksen kannalta on parempi, että pysyt täältä poissa. Tämä palsta turmelee sinut.

Kaikella hyvällä tämän sanon :)

Vierailija
16/18 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt on vaan niin että toisille siihen ja toisille kamalat maharöllykät. Sit on niitä joiden hanu on ku seittemän leivän uuni, Mä kuulun niihin.

Vierailija
17/18 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit.

Vierailija
18/18 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos koko ajan pidetään housuja mitkä yltää juuri lantiolle ja lihotaan ni siihenhän läskit tulee mihin mahtuu tulemaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi