Epämääräinen suhde
Olen ollut yli 2kk jonkinlaisessa suhteessa miehen kanssa. Välillä yhteyksiä, sitten ei. Tavattu on muutaman kerran ja ne hetket ovat olleet hyvää olemista. Sitten on taas jotenkin etäistä ja mies sanoo syyksi väsymisen eli on joka vuosi tähän aikaan alakuloinen. Olemuksesta päätellen näin varmaan onkin.
En haluaisi olla suhteessa, jossa ei tiedä sen kulkua millään tavalla. Yhdessä on ollut aina hyvä olla, mutta olisihan se ihan kiva olla jotain yhteyttä muutenkin eli edes pari viestiä pv.
Kysymys kuuluu, katkaisenko vähätkin yhteydet kerralla, kysynkö mieheltä suoraan, mitä minustta tahtoo vai laitanko viestiä, että pidän hänestä, mutta olin hakemassa suhteelta enemmän?
Kommentit (10)
Entäpä jos puhuisit miehelle ja kertoisit mitä suhteelta odotat???
Ehkä mies on masentunut? Saatat olla vain seuraa ja seksiä hänelle etkä ole mitään syvempiä tunteita herättänyt?
Kysy mieheltä ennen kuin panet poikki. Mitä siinä menetät?
Kysy ensin,anna mahdollisuus miehistyä ja jätä mimoosa nyyhkis mies sitten hyvällä omallatunnolla.
Mies on masentunut ja yrittää selvitä talven yli. Jokainen voi kertoa omat tunteensa, toiveita ei auta esittää, kun saattaa olla ihan eri tarkoituksessa. Asian voi kertoa minä tahdon suhteelta... Ei mitään arviointia toisesta osapuolesta.
Vierailija kirjoitti:
Nuole sen äijän persettä. Siis ihan kirjaimellisesti. Oppii olemaan.
Palsta-apinalta meni reilu 10 minuuttia tulla sotkemaan tämäkin (asiallinen) ketju.
Seurustelusuhde ei ole terapiasuhde.
Miehet roikottaa naisia milloin milläkin verukkeella. Ei pidä suostua sellaiseen. Jos oikeasti on masennuusta jo tapailuvaiheessa, ei hyvältä näytä. Ammattilainen voi auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Kysy ensin,anna mahdollisuus miehistyä ja jätä mimoosa nyyhkis mies sitten hyvällä omallatunnolla.
mitä tämä miehistyminen on?
Onko tuollainen suhde sulle ok? Jos ei niin jatka eteenpäin.