Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet - sheivaatteko intiimialueenne pelkästään ajatellen naista?

Vierailija
20.11.2017 |

Mieheni on sheivaillut intiimialuettaan koko tapailumme ajan. En ole sen tarkemmin ajatellut sheivaako aina ainoastaan silloin kun me olemme nähneet kun nykyisin kuitenkin miltein asumme yhdessä, nin karvoitus välillä päässyt pidemmäksi kunnes hän on sen taas poistanut. Nyt emme kuitenkaan 1.5 viikkoon olleet nähneet ja huomasin hänen sheivanneen tuona aikana. (Kuitenkin niin että oli jo kasvanut jonkun verran takaisin ja hän samana päivänä kun näimme, vain hieman trimmasi)
Ihmettelin miksi oli sheivannut vaikkemme olleet nähneet niin hän sanoi että eihän nyt minun vuokseni sheivaa vaan itsensä.
Silti vähän nyt mietiyttää tuo.. eli sheivaatteko miehet myös esimerkiksi oman mukavuutenne vuoksi tms?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sheivaatko itse pelkästään miehen takia?

Vierailija
2/29 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylla myos itseni takia. Joskus naisen ollessa pois annan kasvaa koska ajojalki on parempi omalla kohdallani kun poistaa vahan pidempaa karvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vain miehen takia.

Miksi sheivata itsensä vuoksi?

Vierailija
4/29 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vain miehen takia.

Miksi sheivata itsensä vuoksi?

Olen joskus kuullut epämääräisiä huhuja, että naiset laittautuvat muutenkin "vain itseään varten".

Vierailija
5/29 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aja karvoja muuten kuin naamasta. Jos niin tekisin, se olisi joko kumppanin takia väliaikaisesti tai sitten se olisi joku todella outo päähänpisto (en varmaan ikinä kasva kunnolla aikuiseksi. En ikinä tiedä, millaisen typerän jutun keksin seuraavaksi).

Jotkut tykkäävät ajaa karvoja. Pitävät vaan siitä tunteesta tai sitten ovat siihen tottuneet. Musta tuntuisi varmasti oudolta olla karvaton. En nyt vetäisi mitään radikaaleja johtopäätöksiä ap:n miehen karvoituksen tilasta. Ehkä hänestä tuntuu oudolta olla karvainen.

Vierailija
6/29 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään itseäni varten sheivaa, kun ei mulla mitään seksielämää ole, mutta sheivaan ihan "varmuuden vuoksi".

-M24

Vierailija
7/29 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama seivaako vai ei kun on ruma.

Vierailija
8/29 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sheivaan ajatellen pyörän penkkiä ja trikoohousuja.

Vierailija
9/29 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehen takia sheivaisin? Seksiä on ollut avioliitossa 15v karvojen kanssa. 

Vierailija
10/29 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä etenkin sheivattu on mukavampi. Talvella ei tule ajeltua niin usein.

Vierailija
11/29 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
12/29 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
13/29 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei paljoa edes sheivaa. Minua ei häiritse yhtään. Itse kuitenkin sheivaan aina, jotenkin itselläni "freshimpi" olo.

Vierailija
14/29 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sheivaa, mutta lyhennän kyllä karvoitusta ihan itseäni varten. En tiedä kiinostaako vaimoa asia lainkaan. Mutta koska kulli ei ole sellainen kuin elokuvissa ja karvankasvu on runsasta, niin se karvoitus alkaa jo oikeasti häiritsemään kusellakäyntiä. Tästä syystä ajalen karvoituksen koneella melko lyhyeksi.

Vierailija
15/29 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh on tämä jotenkin niin ahdistavaa nyt vain kun itse en kerta sheivaile vain itseni takia. Se on hirvittävän työlästä ensinnäkin, en ymmärrä miksi viitsisi vain itsensä vuoksi.

-ap

Vierailija
16/29 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äh on tämä jotenkin niin ahdistavaa nyt vain kun itse en kerta sheivaile vain itseni takia. Se on hirvittävän työlästä ensinnäkin, en ymmärrä miksi viitsisi vain itsensä vuoksi.

-ap

Ja sinun mielipide on ainoa mahdollinen?

Vierailija
17/29 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies varmaan sheivaa itseään varten, koska minusta se on vähän hassun näköistä ja sänki pistelee. Itse en sheivaa miestä enkä itseäni varten.

Vierailija
18/29 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ap

Näköjään voi ahdistua tuostakin.

Vierailija
19/29 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Ja sinun mielipide on ainoa mahdollinen?

Ei tietenkään ole, mutta vain niin vaikea uskoa miestä tässä tilanteessa, vaikka tiedän että jotkun tosiaan sheivaavatkin vain itseään varten. Kun kysyin häneltä tuolloin, että koska hän on sheivannut hän sanoi ”tänään”. Huomasin kuitenkin että osa karvasta oli jo niin pitkää ettei sitä oltu silloin sheivattu. Myöhemmin sanoin hänelle että miksi valehtelut että olisit sheivannut sinä samaisena päivänä ja vastaus oli että ”voinhan mä vaan tosta osan sheivata enkä kaikkea ja en minä nyt sun takia sheivaa vaan itseni”.

Huomasin kyllä, että hän oli sinä päivänä kun näimme tosiaan sheivannutkin hieman lisää mutta auki jäi se että miksi ja milloin oli sitten sheivannut kokonaan sen joka oli jo hieman ehtinyt kasvaa kun näimme. Ihmetyttää miksei selittänyt minulle sen enempää.

-ap

Vierailija
20/29 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika nyt kaiken varalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi