Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mustassa mekossa mennä häihin? (kuva)

Vierailija
19.11.2017 |

Esim tämä? Kyseessä uudenvuoden häät.

https://kauppa.lumoan.fi/product/106/aava-musta

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten musta käy mielestäni kyllä uudenvuoden häihin, mut onhan toi mekko aika yöpaita.

Vierailija
2/25 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhan arkinen juhliin, en laittaisi puuvillaista mekkoa päälleni kenenkään häihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten musta käy mielestäni kyllä uudenvuoden häihin, mut onhan toi mekko aika yöpaita.

No hyvä jos musta käy. Loppu on sitten makuasia, mielestäni lumoan mekot sopii kyllä juhliinkin. :)

Vierailija
4/25 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sopii lähinnä mummolle hautajaisiin.

Vierailija
5/25 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turhan arkinen juhliin, en laittaisi puuvillaista mekkoa päälleni kenenkään häihin.

Kukaan tuskin edes huomaa mitä materiaalia minun musta mekkoni on... päälle tulee kuitenkin vähintään jakku ja häät ymmärtääkseni hämyisessä tunnelmassa. Kesähäät on hieman eri, silloin itsekkin mieluummin valitsen juhlavamman kankaan, kun ollaan vähemmissä vaatteissa ja valoa riittää. :)

Vierailija
6/25 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua mikä järkytys! Ruma mekko.

Vierailija
7/25 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että joku linkkaa täällä välillä suomalaista laatudesignia. Olen itse haaveillut tuosta mekosta toimistokäyttöön, mutta kyseessä on klassinen "little black dress", jonka voi asustaa melkein mihin vain. Vähän minnaparikkaa, juhlava kampaus ja dramaattinen meikki, niin siinäpä se.

Kesähäihin en mustaa pukisi, mutta talvella aivan jees.

Vierailija
8/25 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ei sovi häihin, oli ne milloin tahansa.

Vierailija
9/25 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita joku värikäs jakku :)

Vierailija
10/25 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa, että joku linkkaa täällä välillä suomalaista laatudesignia. Olen itse haaveillut tuosta mekosta toimistokäyttöön, mutta kyseessä on klassinen "little black dress", jonka voi asustaa melkein mihin vain. Vähän minnaparikkaa, juhlava kampaus ja dramaattinen meikki, niin siinäpä se.

Kesähäihin en mustaa pukisi, mutta talvella aivan jees.

Minusta tuo on kyllä materiaalinsakin puolesta enemmän juuri toimistovaate tai sopiva vaikkapa synttärikutsuille, ei häihin tai "little black dress" -tilaisuuksiin. Minna Parikat varmaan sopisivat, mutta siinä vaiheessa unohtaisin jo muun dramatiikan meikissä tai kampauksessa, liika on liikaa. Tuo pitsi on hallitseva.

Makuja on tietysti monenlaisia. Ja musta kyllä käy talvihäihin, olen samaa mieltä. Kunhan ei hautajaismaista kokomustaa päästä jalkoihin.

Vierailija
11/25 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan liian lyhyt ja arkinen häihin. Sano nyt vielä, että laitat sen alle kulahtaneet legginsit.

Vierailija
12/25 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyin kysymyksestä. Olen ollut mustissa vaatteissa häissä, en pidä muun värisiä vaatteita, joten ei tullut mieleenkään, että tilaisuus edellyttäisi jotain muuta.

Mekko kuvassa näyttää juhlavalta ja laadukkaalta. Hyvä valinta.

Vierailija
13/25 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta, punainen ja valkoinen ei ole häissä toivottuja värejä. En suosittele.

Vierailija
14/25 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mun mielestäni konttorivaate. Ei ole juhlava, vaan perussiisti työmekko.

Vierailija
15/25 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian arkinen materiaali, ei juhlatilan hämyisyys asiaa muuksi muuta. Miksi se juhlapukeutuminen on niin vaikeaa ihmisille.

Vierailija
16/25 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusetikettiä: nainen ei pue ylleen mustaa eikä valkoista häävieraana. Valkoinen kuuluu morsiamelle, valitsi hän sen sitten värikseen tai ei.

Musta kuuluu hautajaisiin ja tiettyihin juhliin.

Vierailija
17/25 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saa toki linkata vaihtoehtoisia mekkoja, pitää olla musta, klassinen, naisellinen ja sellainen mitä voi hyödyntää myös muissa tilaisuuksissa. Hinta max 100e.

Vierailija
18/25 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta väri on aina juhlava, lisäksi sopii kaikenikäisille.

Linkin mekko on oikein tyylikäs ja ajaton! Kaunis kampaus, meikki, ranne- ja korvakorut ja korkkarit kylkeen niin varmasti toimii! Eikä mielestäni mitään jakkuja kaipaa.

Vierailija
19/25 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tuo on kiva! Sitten joku kiva kirjekuorilaukku ja korkokengät!

Vierailija
20/25 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perusetikettiä: nainen ei pue ylleen mustaa eikä valkoista häävieraana. Valkoinen kuuluu morsiamelle, valitsi hän sen sitten värikseen tai ei.

Musta kuuluu hautajaisiin ja tiettyihin juhliin.

Siis missä etikettioppaassa musta väri kielletään? Onhan miehilläkin mustat puvut?

Häät ovat usein vieläpä kirkollinen juhla ja kirkkoväreissä musta on se kaikkein juhlavin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi