Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehit kaljuuntuu ja naisten hiukset ohenevat

Vierailija
19.11.2017 |

Iän myötä.Itse olen 35 v ja tuntemani ikätoverimiehet ovat kaljuja,ohimot vetäytyneet ja kalju läntti takaraivossa.Naisilla hiusraja vetäytynyt päälaen puoleenväliin ja päänahka näkyy hiusten läpi.Siis ihan kaikilla samanikäisillä.Mistä johtuu ?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iästä. Sitten vielä miehet jaksavat narista kuinka naiset ovat tyhmiä kun leikkaavat hiuksensa ja tyytyvät mummotyyliin. Ihan kuin sen voisi valita ohenevatko hiukset.

Vierailija
2/4 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kohdallani tai suvussani moista havainnut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Kuullostaa sille, että sinulla on rajoittunut tuttavapiiri sikäli, että joukosta ei löydy ainoatakaan naista, joka kaljuuntuisi samalla tavalla kuin, mitä edellä kuvasit miesten kaljuuntumisen kehitystä. Kyllä naisiakin kaljuuntuu samalla tapaa, vaikka toki se on hyvin harvinaista ja varmasti monintavoin kiusallista. - koska nekin tämän palstan asiantuntijat, jotka tietävät millä pysäyttää kaljuuntuminen ja kasvattaa uusia hiuksia ovat toistaiseksi pitäneet sen omana tietonaan kertomatta sitä julki. - Vaikka tällaisella "parannuskeinolla" tai ennaltamiskeinolla saattaisi joku tienata useamman  kymmenen miljoonaa.   

Vierailija
4/4 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika nuorena on tuo kyllä tuttavapiirissäsi tapahtunut. Mitä minä olen katsellut niin naiset joilla paistaa päälaki hiusten läpi on kyllä yleensä jo selvästi vanhempaa porukkaa, sanoisin että yleensä vaihdevuotensa ohittaneita.