Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka höynäytän työpaikallani korkeakouluopiskelijaa?

Vierailija
19.11.2017 |

Olen koulutukseltani ammattikoulutaustainen, itsellännihän on tietysti enemmän KOKEMUSTA asioista työpaikallani. En siedä "kaikki tietäviä korkeakoulutettuja", jotka tulevat ison egonsa kanssa työpaikalleni.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei omat lahjat riitä edes jäynän keksimiseen, niin varmaan parempi antaa asian olla.

Vierailija
2/7 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo tai ei, olet pölöjä kahdella ö:llä. Eli tosi pöljä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmien työkaveri. Vai trolololollaava jonne?

Vierailija
4/7 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tahdotte ihmisten tekevän teille, tehkää se myös heille.

Vierailija
5/7 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan olin harjoittelijana projektissa, jossa oltiin runsaasti tekemisissä toisen organisaation kanssa. Kanssani teki töitä mm. projektisihteeri, joka kaikissa mahdollisissa tilanteissa teki muille selväksi, että olen osaamaton, tyhmä, täysin perässävedettävä ja kaiken lisäksi todella inhottava työkaveri. Kestin sen 3 kk, jonka harjoittelu kesti, mutta yksikin päivä lisää olisi ollut liikaa.

Muutama vuosi tuon jälkeen olin oikeana projektipäällikkönä isossa hankkeessa, johon haettiin projektisihteeriä. Sain haastatella tuota silloista kiusaajaani, joka ei muistanut lainkaan, millainen oli ollut. Hän kertoi laveasti muille haastattelijoille, miten mukavaa meillä oli ollut yhdessä ja miten hän oikein odottaa, että olemme taas työpari. Hyvästelin hänet iloisesti hymyillen sanoen, että "valinta on käytännössä nyt tehty, mutta haastatellaan myös loput hakijat".

Paperit hänellä olivat ehdottomasti parhaat, mutta oli mukava soittaa parin päivän kuluttua ja kertoa, että hän olisi ehdottomasti viimeinen, jonka samaan firmaan haluan ja että tulen kertomaan hänestä kaikissa mahdollisissa tilanteissa, ettei kukaan muu erehdy häntä palkkaamaan.

Vierailija
6/7 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä kokemusta vanhemmasta varastotyöntekijästä, joka ei nähnyt omia virheitään vaan syytti minua ja muita omista kommelluksistansa. Aluksi menin aivan jumiin tälläisestä syyttelystä. Mahtaako tämä käytös johtua huonommuuden tunteesta. Olen vuosien varrella onneksi oppinut pitämään puoliani tälläisten tapausten varalta..

Vierailija
7/7 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat aika inhottavalta ja kateelliselta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi