Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnustin rakkauden esimiehelle

Vierailija
19.11.2017 |

Myös hän oli minuun ihastunut, oli ollut jo pitkään, ei niistä katseista voinut erehtyä. Koska olemme eri yksiköissä, emme kuitenkaan tunteneet juurikaan toisiamme, kommunikointimme naamastusten voi laskea kahden käden sormilla laskettavissa olevilla lauseilla. Firma on iso, satoja työntekijöitä; hän ei siis ole minun esimieheni, vaan toisen yksikön. Koska sitä katselua vain jatkui ja jatkui, päätin lopulta tarttua härkää sarvista ja laittaa viestiä, että olen ihastunut häneen. Hän kertoi olevansa naimisissa mutta "se ei olisi este". Sanoin että ei kiitos ja riitaakin siinä tuli, hän jopa kiisti muistavansa minua lainkaan. Nyt vituttaa mennä töihin kun mietin, kuinka moni hänen kollegoistaan tietää, ja minkähän version hän on mahtanut vesille laskea?

Niin että mitenkähän tästä sitten läpi tulevien vuosien. Voin tuntea ne kaikki säälivät katseet, kuinka minä olen säälittävä ja ruma ressukka, joka on tullut komean miehen torjumaksi. Minulla ei ole edes työkavereita, joiden kautta saisin oman puoleni niin sanotusti levikkiin.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä naimisissa oleva mies lavertelisi työkavereille työpaikan virityksistään etenkin, kun on esimiesasemassa? Unohda koko juttu.

Vierailija
2/13 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, pian saat tappia oikein kunnolla :) ja palkankorotuksen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvää päivää tätä elämänkirjoa. Toivottavasti minun kumppanini ei tätä tehnyt ja kirjoittanut.....

Vierailija
4/13 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oletpahan ainakin kertonut että ihastunut olet.

Vierailija
5/13 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä naimisissa oleva mies lavertelisi työkavereille työpaikan virityksistään etenkin, kun on esimiesasemassa? Unohda koko juttu.

Voisin ajatella että siksi, että luulee että minä juoruan ja haluaa turvata selustansa kertomalla ensin oman versionsa. Joka sitten voisi olla sellainen, että minä olen ollut housut tulessa ja HÄN on ollut se, joka on toppuutellut. -AP

Vierailija
6/13 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalla on ainakin näin pikkujoulujen alla jotain puhuttavaa.

Vierailija
7/13 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on varmasti muutakin mietittävää alkaakseen kehitellä tästä tuollaista draamaa. Et varmasti ole ensimmäinen tai viimeinen ko miehen salainen seksikumppani. Ei kerro kellekään.

Vierailija
8/13 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko siellä työpaikalla joitain muita kiinnostavia henkilöitä joille voisit vielä kirjoittaa viestiä? Ilta on vielä nuori, tummuvat syysillat ovat romanttisia. <3

Vierailija
9/13 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Se ei olisi este" ällöttävää oksennan

Vierailija
10/13 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ny sama jo täälläkin kertoa sen pomon nimi että se alkaa yhellä kirjaimella.......

Vierailija
11/13 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä teistä vielä pari tulee.

Vierailija
12/13 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No oletpahan ainakin kertonut että ihastunut olet.

Niinpä, valitettavasti. Taitaa olla sellaista laatua että on vähän liiankin imarreltu saamastaan huomiosta. En olisi egoaan halunnut pönkittää lisää...

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvää päivää tätä elämänkirjoa. Toivottavasti minun kumppanini ei tätä tehnyt ja kirjoittanut.....

Ja onneksi minä en ole mikään h***a, vaimoaan nimenomaan ajattelinkin kun en tätä ukkoa salaiseen solaani laskenut. -AP

Vierailija
13/13 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikkoosi viitaten, et kai sä mitään rakkautta kuitenkaan tunnustanut? Otsikossa rakkaus, viestissä kerrot kirjoittaneesi olevasi häneen ihastunut. Ja se viileni sitten näköjään nopeasti sinunkin puoleltasi. Ei tuollaisten muutaman katseen ja parin lauseenvaihdon perusteella voi vakavasti edes ihastua. Mies halusi seksiä, sä ehkä olit enemmänkin ihastunut siihen tunteeseen, että saisit pomomiehen iskettyä.

Mene nyt vaan normaalisti töihin, keskity työntekoon ja unohda koko juttu. Keväällä et sitä enää edes muista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi