Ei tainu 3 kerta toden sanoa... :(
Eli nyt on viikko viimeisestä inseminaatiosta, ja nyt jo juilii inhottavasti mahan pohjaa.. En usko onnistumiseen. Hyviä eteenpäin uivia siittiöitä oli vain 1.3 miljoonaa. Eli tuo määrä masensi, ja kaiken lisäksi viimeinen inssi sattui, mulla oli eri lääkäri ja tuntui kamalalta koko toimenpide, ennen ei ole koskaan sattunut. Lääkärin mukaan ovulaatio oli juuri käsillä, eli munasolu oli jo irronnut, ei taidettu edes enää ehtiä, ja noita siittiöitäkin oli niin vähän. Mutta kai tästä jotenkin täytyy taas nousta.. :( :)
Kesäkuussa on sitten rankempien hoitojen vuoro.. Ne pelottaa, mutta jos niillä meillekin sitten viimeinkin se vauva.
Yritän jaksaa piinailla vielä sen viikon... menkkojen pitäisi alkaa 17 päivä tätä kuuta.
Oikein mukavaa pääsiäistä kaikille.. Mä katoon täältä palstalta vähäksi aikaa..
Plussasäteitä kaikille!
Kommentit (4)
Meillä viidestä inssistä ainoa tärpännyt oli se, joka tehtiin, kun munasolu oli jo irronnut! Siittiöitäkin oli tuolla kerralla vähiten. (Ja tulos kiipeilee päälläni tällä hetkellä :) Lääkärimme muuten sanoi, että jopa puolella miljoonalla on onnistuttu!
Kiitokset piristyksestä! Toivoa voi aina, mutta meillä se taitaa jäädä ikävä kyllä vaan siihen.
Tulen kertomaan tänne sitten jatkosta..
Onko kenelläkään täällä kokemusta gonal f kynästä (en tiedä menikö nimi ihan oikein)? aiheuttaako rintojen arkuutta, mulla on rinnat ollu nyt jo muutaman päivän kamalan kipeet, niihin ei voi edes koskea. Hormonithan voi aiheuttaa kaikenlaisia kiputiloja.
Kiitokset taas, jos joku jaksaa vastailla.
On kokemusta kahden hoidon verran. On kaiketi yksilöllisiä kaikki oireet, joita lääkkeet voivat aiheuttaa, joten aivan täysin mahdollista, että sulla rintojen arkuus on Gonalista johtuvaa. Itelleni ei tullu muuta ku turvotusta jonku päivän piikittelyn jälkeen.
Tsemppiä hoitoon.
t. Ippu
Mulle inssit tehtiin aina siten, että munasolu oli jo irronnut. Toisesta tuli kemiallinen raskaus, toisesta kohdunulkoinen. Eli ei se hedelmöittymistä estä, vaikka munasolu olisi jo irronnut! Ja siittiöistäkin vain yksi tarvitaan hedelmöittymiseen...
Vielä ei siis kannata heittää kirvestä kaivoon, kun on kerran piinaakin puolet jäljellä!
-Osse