Liikenneöykkäri näytti keskisormea
Helsingissä Käpylässä Hakamäentien alkupäässä joku "mies" kiilaa oikealta bussipysäkin kautta väkisin eteen, pakottaen takana tulevan jarruttamaan voimakkaasti. Kiitokseksi sössinyt Opel-kuski vielä näyttää kansainvälistä sormimerkkiä. Siinä kunnon liikennemalli kyydissä olleelle perheelle.
Ei toki mitenkään ainutlaatuista pk-seudulla. Liekkö edes selvinpäin niin käyttäytyvät?
Kommentit (7)
Osta panssarivaunu. Takuulla vähenee nuo kiilaajat ja eteentulijat.
Joustakaa siellä liikenteessä ja päästäkää ne sivulta tulijat sekaan sujuvasti. Tule mitään jos kaikki ajaa laput silmillä nenä lakikirjassa. Mutta kun lain mukaan mulla on oikeus...
Vierailija kirjoitti:
Joustakaa siellä liikenteessä ja päästäkää ne sivulta tulijat sekaan sujuvasti. Tule mitään jos kaikki ajaa laput silmillä nenä lakikirjassa. Mutta kun lain mukaan mulla on oikeus...
Idiootti!
Tuossahan juuri aloittaja kirjoitti, että joutui jarruttamaan voimakkaasti, kun väkisin sivusta kiilattiin kylkeen.
Annan tuollaisen mulkun joku kerta ajaa kylkeen, saapahan autoon vähintään uutta maalipintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idiootti!
Tuossahan juuri aloittaja kirjoitti, että joutui jarruttamaan voimakkaasti, kun väkisin sivusta kiilattiin kylkeen.
Annan tuollaisen mulkun joku kerta ajaa kylkeen, saapahan autoon vähintään uutta maalipintaa.
Tai sitten ei huomannut että edessä oli tilaa johon oli joku tulossa ja kun heräsi päiväuniltaan niin kuvitteli että eteen kiilattiin vaikka pienellä vauhdin hiljentämisellä ja tilan antamisella ajoissa homma olisi sujunut nätisti ilman paniikkijarrutuksia.
Aamuliikenteessä itse kyllä päästän kolmion takaa tulijoita liikenteen sekaan kaasua löysäämällä , kun voi muuten olla hankalaa. Ei-ruuhkaisina aikoina en ole valmistautunut siihen, että eteen rynnitään. Opel kuskikin varmaan ajatteli sinun joustavan. Vai onko siellä tasa-arvoisia risteyksiä?
Hyviä kommentteja. Ja suuri kiitos omasta puolestani niille kaikille jotka antavat tilaa aamuruuhkassa. :) Omalla työmatkalla on pari kiperää paikkaa joita ei voi kiertää, joissa on välillä toivoton edetä jos ei olisi aina joku ihana joka hiukan joustaa oikeuksissaan. Kiitos. Nämä henkilöt oikeasti estävät kolareita, aiheesta puhutaan liian vähän. Samoin kiitos niille jotka motarilla pitävät kunnon turvavälit. Rampilta on vaikeaa tulla liian tiiviisiin väleihin.
Jarrutelkaa te köyhät vaan, kun paremmanluokan ihmiset pyyhältää ohi. Älkää jääkö eteen töpeksimään.