Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä huonoja puolia perheellisyydessä on? Auttakaa kääntämään pääni

Vierailija
19.11.2017 |

Kertokaa mitä huonoja puolia siinä on?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään! Mutta jos ei tunnu omalta ei kannata. Sitten voi olla helvetti.

Omaa elämää ei ole. Vauvan/ lapsen ehdoilla menäön.

Mua ei haittaa vaikka elämä on nyt pelkkää vauvailua. Kaikille ei sovi.

Joskus muistelen bileiiltoja ja sinkun vapautta , mutta en vaihtaisi tAkaisin. Muistot riittää.

Vierailija
2/11 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pääsi pitäisi kääntää? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään! Mutta jos ei tunnu omalta ei kannata. Sitten voi olla helvetti.

Omaa elämää ei ole. Vauvan/ lapsen ehdoilla menäön.

Mua ei haittaa vaikka elämä on nyt pelkkää vauvailua. Kaikille ei sovi.

Joskus muistelen bileiiltoja ja sinkun vapautta , mutta en vaihtaisi tAkaisin. Muistot riittää.

Niinhän sinä vielä luulet. Odota kun olet kestänyt kymmenen vuotta.

Vierailija
4/11 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perusasiat, siis perheellisyys sinällään. Joutuu olemaan leikkipaikoilla, mitään vapautta ei ole, joutuu tekemään ruokaa, ei voi lähteä minnekään kun haluaa, ei ole yksinäistä aikaa, ei voi lähteä ulkomaille vapaasti, ei voi tehdä töitä vapaasti, koko elämä on pilalla. Koko ajan haluaisi olla jossain muualla kuin missä on.

Vierailija
5/11 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu omasta elämästäsi. Jos voisit matkustella ja haluaisit työkokemusta sieltä täältä maailmalta, niin et näe paljon lapsia tai joudut ehkä jättämään vapaan elämäntyylin väliin. Perheellistyminen laskee naisen taloudellista asemaa.

Vierailija
6/11 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi mitään ja perhe-elämää on ollut mulla n. 20 v. Mun mielestä elämä alkoi kunnolla sitten kun esikoinen syntyi. Hetkeäkään en ole kaivannut lapsetonta aikaa. Lapset, kaikenikäiset, ovat ihania, en voisi kuvitella elämää ilman lapsia. Jos en olisi saanut biologisia, olisin adoptoinut. Olen niin perheihminen kuin vain olla voi.

Pienten lasten äitinä saat vähemmän unta ja sulla on vähemmän omaa aikaa. Lapsiperheellisellä on vähemmän rahaa ja enemmän työtä. Mutta se tässä onkin hassua, että mikään noista ei haittaa ja myöhemmin niitä pieniä vaikeuksia ei edes muista.

Kaikille tämä ei sovi ja hyvä kun nykyään voi valita elämäntapansa. 

Vierailija
7/11 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko elämä pyörii lapsen ympärillä, mikä voi tuntua kivalta ajatukselta kun lapsia ei vielä ole, mutta kyllä siitäkin kaipaa lepoa välillä. Ja sitten kerran kun viet lapsen hoitoon saadaksesi omaa aikaa, tuttavista löytyy aina joku joka arvostelee sinua huonoksi vanhemmaksi kun et halua itse hoitaa lastasi.

Vierailija
8/11 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan perusasiat, siis perheellisyys sinällään. Joutuu olemaan leikkipaikoilla, mitään vapautta ei ole, joutuu tekemään ruokaa, ei voi lähteä minnekään kun haluaa, ei ole yksinäistä aikaa, ei voi lähteä ulkomaille vapaasti, ei voi tehdä töitä vapaasti, koko elämä on pilalla. Koko ajan haluaisi olla jossain muualla kuin missä on.

Kuin mun suusta sanottu.

Vierailija
9/11 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuin mun suusta sanottu.

Oletko perheellinen vai perheetön?

Vierailija
10/11 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat aina pelätä hajoaako perheesi ja joutuvatko lapsesi kokemaan rikkonaisen perheen.

Vierailija
11/11 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi