Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi minusta tulee arka ja heikko joidenkin ihmisten seurassa?

Vierailija
18.11.2017 |

Miksi olen epävarma, jopa pelokas joidenkin ihmisten seurassa, mutta toisten seurassa huomaan olevani rento, avoin, ja itsevarma?

Tämä ei edes liity asiantuntemukseen, koska samoja tuntemuksia tulee sekä niissä tilanteissa, joissa olen itse se asiantuntevampi osapuoli, kuin myös silloin kun olen itse kysymässä neuvoa. Jotain henkilökemiajuttua tämä siis on. Samaa käy sekä töissä että vapaa-ajalla. Ihan saman päivän sisällä muutun eri ihmiseksi, kun astun sisään tilaan, jossa on tiettyjä ihmisiä. He voivat olla ennestään tuttuja tai saatan kohdata heidät ensimmästä kertaa. Yleensä tietenkin käy niin, että jos olen kerran ollut alistuva, teen niin jatkossakin.

Tuli mieleen toisesta ketjusta, jossa joku avoin ja itsevarma tunsi vihaa jotakin introverttia, vetäytyvää ihmistä kohtaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
2/5 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistuttavat tyyliltään jotain henkilöä, joka on aiheuttanut sinulle joskus aikaisemmin epävarman olon. Vangat tuntemukset siirtyvät nykyisyyteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, tällä hetkellä yksi työkaveri aiheuttaa läsnäolollaan tosi epävarman fiiliksen. Hän suhtautuu minuun jotenkin alentuvasti ja arvelen just tuon asenteen aiheuttavan huonon oloni.

Vierailija
4/5 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena tunsin itseni tosi pieneksi itsevarmojen ja äänekkäiden ihmisten seurassa ja niitä pyrin välttelemään. Nyt kun ikää on tullut niin ei enää haittaa. Mikään öykkäri en ole edelleenkään vaan osaan suhtautua erilaisiin ihmisiin ja tajuan, että saan olla omanlaiseni.

Vierailija
5/5 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan tietoisesti alkanut taistella tuota vastaan? Siis päättänyt, että nyt en enää alistukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan