Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyssäri synnytyskiloista

Vierailija
18.11.2017 |

Veljen vaimo on ylipainoinen ja heille syntyi tässä alkusyksystä esikoistyttö. Tuore äiti kertoi lihoneensa vain kilon tai kaksi odotusaikana ja synnytyksen jälkeen lauhtui 10kiloa. Öö, okei, en tajua yhtälöä??!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan osaa avata tätä yhtälöä? Itse olen saanut molemmista lapsista noin 10kiloa odotusaikana ja sama saanut sitten pois aikanaan. Mutta miten ylipainoisella tapahtuu tuollainen kilojen pudotus?

Vierailija
2/7 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut raskausaikana tarkka syömisistään ja sikiö on ns. syönyt äidin varastoista. Kuitenkin imetys (?) sitten vienyt vähän ylimääräisiä kiloja synnytyksen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lihoin kuopuksen (4.) odotusaikana 3,5kg ja laitokselle jäi 5,5 kg. Kärsin tosi pahasta refluxista viimeiset kuukaudet joten ruoka ei maistunut.

Monet myös laihtuvat imetyksen takia, minulla ei ollut mitään vaikutusta painoon mutta laihduin muuten kuukaudessa normipainooni.

Vierailija
4/7 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei ole imettänyt lainkaan.

Ehkä tosiaan sitten vauva on hyödyntänyt näitä äidin varakiloja, ja tavallaan käynyt sama kilojen pudotus kuin normaalipainoisella.

Vierailija
5/7 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsonut tarkkaan mitä syö, niin painohan tippuu jo sillä.

Vierailija
6/7 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko tämän henkilön kohdalla että on katsonut syömisiään, alun alkaenkin siis reilusti ylipainoinen eikä edes radi saanut häntä katsomaan muuttamaan ruokailuaan terveemmäksi.

Vierailija
7/7 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tarkkaan ottaen sinulla on epäselvää?

Raskauden mukana tulee ylimääräistä vauvan, kasvavan kohdun, istukan ja napanuoran, lapsiveden ja lisääntyneen verimäärän takia noin 7-8 kg.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä