Miehen yleissivistys
Mieheni ei tuntenut Merikannon Kesäillan valssia. Onko maailman ainoa noin moukka?
Kommentit (11)
Oikeasti, onko olemassa muitakin yli 20-vuotiaita, jotka eivät tunnista säveltäjää tai kappaletta, kun Kesäillan valssin kuulevat? Mitä minä olen tehnyt ansaitakseni tämän!
Paljastakaa nyt muutkin jotain. Mitä sinä tai puolisosi ei tiedä.
Itse tiedän kaiken oleellisen :)
Miehelläsi lienii kuitenkin jotain muita avuja kun on onnistunut sinut nappaamaan. Olen myös huomannut että tyhmät miehet voivat olla parempia sängyssä, koska eivät analysoi ja älyllistä kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Miehelläsi lienii kuitenkin jotain muita avuja kun on onnistunut sinut nappaamaan. Olen myös huomannut että tyhmät miehet voivat olla parempia sängyssä, koska eivät analysoi ja älyllistä kaikkea.
Hmmm... hyvä huomio. Pitää lähteä taas testaamaan. Harmi kyllä jotenkin. En haluaisi pitää miestäni tyhmänä. Kirjallisuutta se kyllä tuntee ja rock- sekä popsivistys on mainio.
No en tunne minäkään, koskaan kuullutkaan sellaista. Pahemmin ei musiikki kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti, onko olemassa muitakin yli 20-vuotiaita, jotka eivät tunnista säveltäjää tai kappaletta, kun Kesäillan valssin kuulevat? Mitä minä olen tehnyt ansaitakseni tämän!
Paljastakaa nyt muutkin jotain. Mitä sinä tai puolisosi ei tiedä.
Itse tiedän kaiken oleellisen :)
Et osaa käyttää pistettä.
Minä en tunnista tuollaisia vanhojen ihmisten kappaleita lainkaan :D Ja juu olen 50+ mutta ei vain kiinnosta tuollainen musiikki yhtään :D
Musiikkitietämys ei ole mikään kriteeri moukkamaisuudelle :D
Vierailija kirjoitti:
Minä en tunnista tuollaisia vanhojen ihmisten kappaleita lainkaan :D Ja juu olen 50+ mutta ei vain kiinnosta tuollainen musiikki yhtään :D
Musiikkitietämys ei ole mikään kriteeri moukkamaisuudelle :D
No hyvä ihme sentään. Onhan se! Miestäkin sentään hävettää.
Kuinka moni täällä tuntee Kesäillan valssin? Entä Valse tristen?
Vierailija kirjoitti:
Mieheni ei tuntenut Merikannon Kesäillan valssia. Onko maailman ainoa noin moukka?
Kappaleen nimi on alunperin "Kesäilta" (ei "Kesäillan valssi", jona se useimmiten tosin nykyään tunnetaan) ja on soolokappale pianolle.
T. Muusikko
joku toinen tietää yhden kymmenestä nippelitiedosta, mitkä on kaikki mulle ihan samaa tasoa. Sitten kun erehdyn ja sanon sen yhden, toinen suuttuu ja huudahtaa että "kyllähän mä nyt ton tiedän!!!!1"
Minä tunnen. Ehkä siksi olen sinkku