Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitkät hiukset mutta kampaukset näyttää hölmöiltä päässäni?

Vierailija
18.11.2017 |

Yritän laittaa hiuksia kuten youtube videoissa tai pinterestissä mutta hiukset on pitkät ja ohuet niin kaikki letit ym kampaukset näyttää päässäni ihan räpellyksiltä. Lisäksi takaraivo on littana ja pää näyttää läskiltä jos laitan kaikki hiukset kiinni.....ongelmia kerrakseen. Onko muita?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä videoissa nyt onkin yleensä tekemässä kampausta sellainen, joka on harjoitellut jo vaikka kuinka kauan (olipa sitten ammattikampaaja tai omia hiuksiaan laittanut). Ja tietenkään malliksikaan ei valita mitään haastavinta tapausta.

Itsellänikin on pitkät hiukset, mutta taas poikkeuksellisen karheat ja helposti takkuuntuvat, niin että mitään kovin monimutkaisia kampauksia en edes yritä tehdä. Joistain videoista on toki ollut apuakin, mutta jokaisen hiukset, hiusrajat ja pään muoto on niin erilaisia, ettei kaikki vain sovi kaikille.

Vierailija
2/12 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttääkö kampaukset myös muiden silmissä oudoilta vai onko se vain sinun tunteesi? Toki jos et itse viihdy kampauksessa, niin se näkyy muillekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi nutturoitakin voi kokeilla monenlaisia ja moneen eri kohtaan (korkealle, "keskelle", niskaan, hieman sivulle...) Kokeilemalla löytyy ne itselle sopivat. Voithan joskus kampaajalla käydessä kysyä vinkkejä, minkätyyppiset kampaukset voisivat sopia sinulle. Tai voit kysyä, jos joku kampaaja suostuisi opettamaan (tietenkin maksua vastaan) jotain tuuheuttamiskikkoja ja että miten saa netistä leveämmän jne.

Vierailija
4/12 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi joku "idoli", jolla on saman mallinen pää kuin sinulla ja pitkät hiukset, ja tarkkaile millaisia kampauksia hänellä on.

Ja kysy kavereilta, mitkä heidän mielestään sopivat sinulle parhaiten.

Vierailija
5/12 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsi joku "idoli", jolla on saman mallinen pää kuin sinulla ja pitkät hiukset, ja tarkkaile millaisia kampauksia hänellä on.

Ja kysy kavereilta, mitkä heidän mielestään sopivat sinulle parhaiten.

Mistä mä tiedän kellä on samanmallinen pää kuin minulla? Itsellä on ovaalihkot pitkä kasvot, otsa on korkeahko.

ap

Vierailija
6/12 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvia katsomalla.....

Vierailija
7/12 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

en näytä yhtään samalta mutta ehkä Blake lively, ehkä....samanmallinen pää.

ap

Vierailija
8/12 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up, tykkäisin klassisista nutturakampauksista enkä boho tyylistä.

ap

Vierailija
9/12 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös usein kampaukset näyttävät jotenkin huonolta. Etenkin tiukat päätä myöten menevät kampaukset ja tietynlaiset nutturat. Mulla on pitkät ja suht paksuhkot hiukset. Ihmettelin, että mikä mättää. No jossain vaiheessa kävi ilmi, että mulla on jokseenkin pieni pää. Kasvot ovat leveähköt ja poskipäät ovat levein kohta kasvoistani otsan sijaan. Mun päänympärys on 54cm, joka kuulemma on etenkin suomalaiselle melko pieni. Muutoin olen normaalikokoinen, ehkä jopa vähän roteva.

Vierailija
10/12 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupeeraamalla saa ekstratuuheutta, jos ei lisäkkeet innosta.

Vierailija
11/12 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisen pohjatyön teet ennen kampausten tekoa?

Vierailija
12/12 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkäkasvoisille jotain vaakasuoraa (tai päätä kiertäviä juttuja), vaikkapa:

Pyöreäkasvoisille taas jotain pystysuuntaisia juttuja.