Cheek on muuttunnu jotenkin. Ei oo enää ylimielisen oloinen?
Jotenkin muuttunnu mukavemmaks?? Muut huomannu samaa?
Kommentit (19)
Mummoutunut siellä Itkua Mökillä-ohjelmassaan!
Selvästi kasvanut henkisesti. Todella miellyttävän oloinen nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Mummoutunut siellä Itkua Mökillä-ohjelmassaan!
Mummothan ovat tunnetusti mukavia (varauksin).
Hän on muuttunut niin paljon niin hyvään suuntaan että tekisi mieli halata häntä.
Ei enää "esitä" Cheekiä vaan on Jare Tiihonen. Possessakin toisti että Cheek lopettaa uransa, ura Cheekkinä loppuu. Ura erilaista musaa tekevänä artistina varmaan jatkuu jonkinpituisen tauon jälkeen Lahden lopetuskeikan jälkeenkin. Ensin rahat pois Cheek-faneilta kirjan, leffan ja viimeisten keikkojen avulla.
Mikä teillä on vikana? Ihan normaali ihminen se ennenkin oli.
Alkaa tulla ulos kaapistaan. Hyväksynyt jo itsensä. Kohta paljastaa koko kansalle.
Sinkkumies
Cheek - tai siis Jare - oli ihan mukana nuorehko mies jo ensimmäisen Vain elämää -kauden aikana. Kohtelias ja hyvin käyttäytyvä. Nyt on vielä aikuistunut ja muuttunut edelleenkin parempaan suuntaan. Cheek on aina ollut rooli, ja Jare sen takana on mukava mies samanlaisine ongelmineen ja onnenhetkineen kuin me kaikki muutkin.
Cheekin takaa alkaa paljastua Jare: kohtelias, syvällinen, lämmin ja herkkä ihminen 💙. Jaressa on huomattavissa rentous, kun Cheekin aika on elokuussa ohi.
Mä rakastan Jaren naurua! Mm Possessa eilen.
Jare on niin kuuma!!! Voiko noin ihanaa tyyppiä ollakaan?
Minäpä kirjoitinkin lahjapakettiin Jare, enkä Cheek. Koska katsoin parhaimmaksi kutsua kaikkia ihmisiä omalta nimeltään. Silloin kun lahjan annoin, maaliskuussa 2017. Kai se toimitettiin perille. Taiteilijat palautuu maanpinnalle, kun niitä kutsutaan omalta nimeltä! Olen myös rukoillut Jaren puolesta. Toisinaan. (Jos saan keskusteluun osallistua)
Vierailija kirjoitti:
Minäpä kirjoitinkin lahjapakettiin Jare, enkä Cheek. Koska katsoin parhaimmaksi kutsua kaikkia ihmisiä omalta nimeltään. Silloin kun lahjan annoin, maaliskuussa 2017. Kai se toimitettiin perille. Taiteilijat palautuu maanpinnalle, kun niitä kutsutaan omalta nimeltä! Olen myös rukoillut Jaren puolesta. Toisinaan. (Jos saan keskusteluun osallistua)
Mitäs paketteja sä oikein lähettelet Jarelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuo lahjan lähettäjä ole sama joka vähän aikaa sitten sai tuomion toisen Tiihosen vainoamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuo lahjan lähettäjä ole sama joka vähän aikaa sitten sai tuomion toisen Tiihosen vainoamisesta.
No mulle tulikin sellainen stalkkeri-fiilis tuosta tekstistä. Joku tuntematon puhuu julkisuuden henkilöstä kuin jostain omasta tuttavastaan, lähettelee paketteja ja rukoilee vielä toisen puolesta. Kuulostaa creepyltä.
Cheekdog on alkanut tajuamaan minkälaisessa maailmassa elää ja sitä on alkanut pelottamaan, huiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Hänhän sanoi, että Cheek on nyt haudattu, jäljellä Jare.
Päättänyt lopettaa uransa niin ei enää tarvii vetää gängstä räppärin roolia.