Olen palstan suosituin
Kaikki aina tykkää mun kommenteista.
Olen varmasti täällä suosituin kaikista.
Sinkkumies
Kommentit (21)
Ei kannata ujostella. Tulkaa vaan tykkäämään.
Sinkkumies
Kyllä kilttimies ja jännämies ovat suositumpia. Sorry.
Ukko35 kirjoitti:
Höpsis. Ne on yleisnimityksiä miesten persoonille.
Sinkkumies
hetken luulin että olet. sitten katsoin miestäni ja tulin tulokseen, että eipä ole asiat niin.
Vierailija kirjoitti:
Ukko35 kirjoitti:
Höpsis. Ne on yleisnimityksiä miesten persoonille.
Sinkkumies
Kaikkien suosikki on se olutpulloa kyynelsilmin suuteleva kilttimies jota kukaan nainen ei kutsu teelle ja voileiville koska yleisen jännämiehen takkatulen loimussa nousevat ja laskevat pakarat vievät voiton.
Vierailija kirjoitti:
hetken luulin että olet. sitten katsoin miestäni ja tulin tulokseen, että eipä ole asiat niin.
Höpsis. Et uskalla vain tunnustaa
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Ehkä niin. Mutta lyön vetoa näistä vuosista mitä olen ollut mieheni kanssa. En usko että kovinkaan moni on niin hyvä. Vaikka välillä jalka vipattaakin muualle, en ikinä voisi tehdä pahaa hänelle. Tiedän kyllä missä olen ja mitä haluan.
Naiset haluaa minua ja miehet haluaa olla minunkaltaisia.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Ehkä niin. Mutta lyön vetoa näistä vuosista mitä olen ollut mieheni kanssa. En usko että kovinkaan moni on niin hyvä. Vaikka välillä jalka vipattaakin muualle, en ikinä voisi tehdä pahaa hänelle. Tiedän kyllä missä olen ja mitä haluan.
Liirum laarum. Odotahan kun tapaamme pikkujouluissa. Pikkupöksysi kastuvat samantien.
Sinkkumies
Keskiviivan mies on kiinnostavampi.
Sulle tulee varmaan tähän sit tsiljoona tykkäystä.
Vierailija kirjoitti:
Sulle tulee varmaan tähän sit tsiljoona tykkäystä.
Höpsis. Sellaista lukua ei ole olemassa.
Sinkkumies
Kyllä se suosituin on Vierailija, ilman sinkkumies-signeerausta. Sorry!
Sinkkumiehellä ilmeisen tylsä lauantai-ilta. Onko naapurin jännämies jo tuonut luokseen jonkun nuoren kaunottaren?
Yksi palstan vastenmielisimmistä. Ihan neutraalitkin asiat saa vastenmielisiksi. Valitettavasti itsekkyys ja tyhmyys näkyy koko ajan.
Ja Turusta. Toivottavasti en näe missään. Osaan kyllä pitää ikävät ihmiset etäällä
Up
Sinkkumies