Miehen entisen kihlatun sormus puolet kalliimpi kuin minun
Mies oli muutama vuosi sitten edellisen naisystävänsä kanssa kihloissa jonkin aikaa. Osti tälle naiselle n.1500€ sormuksen. Minun sormukseni maksoi n. 700€
Mies oli tuolloin hyvissä töissä kunnes sai hänestä riippumattomista syistä potkut hiljattain. Minusta sormukset on kuitenkin sellainen asia johon panostetaan keinolla millä hyvänsä. Oma sormuksensa maksoi 60€.
Olenko itsekäs kun tunnen olevani joku kakkosluokan exän korvike tuon takia?
Kommentit (23)
Et voi olla tosissas. Jos olet, niin äkkiä ero ja rikkaampi mies kierrokseen.
Olet. Ennen mies oli hyväpalkkaisessa työssä ja nyt työtön, ei kai se ole mikään ihme ettei enää ole varaa yhtä paljon? Enpä usko että mies on ajatellut että sinä olisit nyt jotenkin huonompi vaihtoehto koska ei ole varaa ostaa kalliimpaa sormusta kuin edelliselle naiselle.
Olet naurettava pelle, tyypillinen omaisuudelle perso naikkonen, varsinkin kun kyse on toisen rahoista.
Mä en edes alkaisi tivata exän sormuksen hintaa. Miten ihmeessä lähdit tuolle tielle??
Siis millainen ihminen ehtii parin vuoden sisällä olla kihloissa kahden eri ihmisen kanssa??
Vierailija kirjoitti:
Mies oli muutama vuosi sitten edellisen naisystävänsä kanssa kihloissa jonkin aikaa. Osti tälle naiselle n.1500€ sormuksen. Minun sormukseni maksoi n. 700€
Mies oli tuolloin hyvissä töissä kunnes sai hänestä riippumattomista syistä potkut hiljattain. Minusta sormukset on kuitenkin sellainen asia johon panostetaan keinolla millä hyvänsä. Oma sormuksensa maksoi 60€.
Olenko itsekäs kun tunnen olevani joku kakkosluokan exän korvike tuon takia?
Se äijä on oppinut jotain. Tietää ettei kato sua kuitenkaa loppuun asti, niin miks ostelee kalliita kamaa.
Kyllä sun arvot kuulostaisi olevan päin persettä. Oikeastiko monet naiset haluaa, että rakkaus ostetaan sormuksella?
Aika kallis oli minusta 700e sormuskin työttömän ostaa.
Ketä kiinnostaa exän sormuksen hinta ylipäätään? Joa sinulle on materia noin tärkeää ja sinusta rakkauden määrä mitataan rahalla, niin etpä taida olla valmis parisuhteeseen.
Ole onnellinen, seuraajasi, siis kolmas kihlattu, tulee saamaan vain 400 € sormuksen!
Pistä jalat ristiin kunnes oppii.
Vierailija kirjoitti:
Aika kallis oli minusta 700e sormuskin työttömän ostaa.
Ketä kiinnostaa exän sormuksen hinta ylipäätään? Joa sinulle on materia noin tärkeää ja sinusta rakkauden määrä mitataan rahalla, niin etpä taida olla valmis parisuhteeseen.
Varmasti on valmis, mutta varakkaamman kanssa, joka ajattelee samoin.
Ei ei ei ei.. miehesi exän sormus oli yli tuplasti kalliimpi, puolet kalliimpi olis maksanut vaan reilu tonnin.
Jos raha on sinulle rakkauden mittari, niin miksi ihmeessä olet menossa työttömän miehen kanssa naimisiin? Iske joku miljonääri jos rahkeet riittää. Jos ei riitä, niin on turha valittaa.
Minun mieheni on jo neljättä kertaa kihloissa, olen siis se viimeisin nyt ji naimisissa oleva vaimo, ja sormukseni maksoi 60 euroa. Kyllä se niin taitaa olla, että ekat saavat hienoimmat ja taso laskee kerta kerralta... Minua edeltävällä oli vielä kuulemma Kohinoor-timantteja. Jos me erotaan, niin viides vaimo saa luultavasti Kinder-yllätysmunan sormuksen.
No eipä kallis sormus ole onnellisuuden ja jatkuvuuden tae, kuten tuossa käynyt. Ole onnellinen sormuksesta ja lopeta se kitinä.
Voi että! Eipä se ole käynyt mielessä tämmöinen asia. Siis mieheni on minua ennen ollut naimisissa, mutta en ole ymmärtänyt kysyä sormuksen hintaa! Kiitos vinkistä, täytyypä selvittää tämä asia mahdollisimman pian.
Itse kosin vaimoani 1 € arvoisella sormuksella jonka ostin huoltoasemalta. Suostui ja nyt ollaan oltu 7 vuotta naimisissa. Kihloissa oltiin muutama kuukausi. Jos olisi siitä sormuksesta suuttunut niin olisin varmaan nakannut sen sormuksen järveen ja alkanut etsiä sitoutumiskykyistä ihmistä kumppanikseni.
Mä maksoin oman kihla- ja vihkisormukseni, jotta sain sellaiset kun halusin. Voithan säkin tehdä niin!
Miksi kihlauduit hänen kanssaan?