Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olet viettänyt päiväsi?

Vierailija
18.11.2017 |

Itse heräsin aamulla 8.30 ja lähdin esikoisen kanssa yhdeksältä tallille. Ratsastettiin yli kaksi tuntia maastossa. Tyttö meidän omalla ponilla ja minä hevosella jota lainaan välillä maastoon. . Nähtiin kolme peuraa pellon reunassa ja käveltiin aika läheltä ohi. Tultiin kotiin ja syötiin. Mies oli tehnyt ruoan ja ulkoillut pienempien kanssa. Syönnin jälkeen pienet meni päikkäreille, kävin miehen kanssa saunassa ja luin eilen aloittamani kirjan loppuun. Nyt mies lähti omiin harrastuksiin ja minä lähden kohta lasten kanssa ulkoilemaan. Ruoka jää jälkilämmöllä uuniin hetkeksi ja on valmista kun tullaan sisälle. Illalla katson leffaa ja rentoudun. Mites muut?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään heräsin vasta puoli kymmeneltä. Tyttö 11v. Oli keittänyt minulle kahvia. Syötiin rauhassa aamupala ja lähdettiin sen jälkeen käymään tallilla, koira tuli mukaan ja käytiin maastolenkki niin että lapset ratsasti ponilla vuorotellen. Isompi talutti silloin kun 5v. Ratsasti. Minä talutin koiraa ja työnsin rattaita missä oli meidän 2v. Ruuan jälkeen pienet päikkäreille. Taas aloitin uuden kirjan, löhöilen sohvalla, luen ja juon teetä.

Vierailija
2/7 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin jo seitsemältä. Pari tuntia kirjoitin yhtä tekstiä ja join kahvia. Aamupäivästä voin hieman huonosti, minkä takia kävin nukkumaan. Herättyäni olen pessyt pyykkiä ja ollut netissä, mm. kuunnellut musiikkia. Illalla ehkä katson jonkin elokuvan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin yhdeksältä ja silittelin ja rauhoittelin lemmikkiä. Sitten lähdettiinkiin kasvattajalle lopettamaan tätä (rotta kyseessä). Aikani itkusteltua lueskelin uutiset ja kohta käymään kaupassa ja sitten teen ruuan. Välissä olen myös muistanut hemmotella ja paijata muita rottiani. Herkkuja antaessani otin ajatuksissani yhden ylimääräisen ja itkuhan siinä taas tuli.

Vierailija
4/7 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkaten, runkaten ja on muuten paljon parempaa ajanvietettä kun joku kapinen ratsastelu ympäriinsä.

Vierailija
5/7 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin ysin pintaan. Sataa niin ei viitsitty mennä aamupäivästä lapsen kanssa ulos. Ollaan leikitty, laulettu, luettu. Nyt lähdetään käymään ulkona ja kaupassa. Illalla ehkä leivotaan.

Vierailija
6/7 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin pitkään. Kävin herättyäni kävelyllä ja kuvaamassa lumista puistoa työprojektiani varten.

Kotiin tultuani palelin vähän, joten keitin kahvit ja kuuntelin Podcastia Tuplakääk. Soitin ruokaa haudutellessani niin miehelle, kuin pojalleni. Poika oli keikkareissulla kavereiden kanssaan  ja juuri lähdössä junalle matkustaakseen kotiinsa (asuu jo omillaan). Mies taas oli kotona, minä täällä työkaupungissani.

Tein vähän työhommia, minkä jälkeen luin kirjaa, mistä tuli mieleeni kysymys jonka päätin kysyä täältä. Nyt siis palstalla.

Vierailija
7/7 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vielä viiden aikaan hereillä, taas. Aamulla heräsin ekan kerran 8 jälkeen, pätkissä nukuin vielä puoli kahteen, sitten ajattelin että pakko nousta, menee koko päivä taas. Siitä asti olen ollut tässä koneella, kuuntelen samalla "hullun" tädin höpinöitä puhelimessa, se puhuu aina vähintään puoli tuntia kun on yksinäinen, omat lapset ei pidä yhteyksiä.

Pitäis tuos tunnin päästä tehdä lihapullia kun on jauhelihaa kilo kaapis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi