Miten kehtaan enään ikinä nähdä mieheni uudestaan todella nolon seksimokan jälkeen?
Yritettiin harrastella seksiä viime yönä. Mies oli laittanut romanttisen illallisen kun tulin töistä kotiin, syötiin ja juotiin parit viinilasilliset. Humalassa ei oltu, mutta mentiin ajoissa nukkumaan, mutta ei saatu unta niin yritettiin harrastaa seksiä. Ollaan naimisissa, juu, ja yritetty lasta jo jokusen aikaa tuloksetta. Ikinä ei ole näin käynyt, mutta olin miehen päällä ja lämmiteltiin tilannetta siinä. Meinattiin keskeyttää touhu jo alkuunsa, kun molempia väsytti. Aloin nuokkua miehen päällä ja mies kyseli, että nukahdinko, kunnes laskin alleni. Aivan kauhiaa! :( Kusin siis miehen päälle, mutta mies siirsi minut nätisti viereensä nukkumaan. Aamulla heräsin yksin ja koko sänky haiskahti pissalle. Mies oli jättänyt lapun yöpöydälle ja kehotti käymään suihkussa. Oli lähtenyt yksin kauppaan eikä ole vielä tullut takaisin. Mää kuolen häpiään!! Miten selitän asian miehelle? :( Suihkussa käyty, lakanat vaihdettu ja huone tuuletettu.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
😂😂😂😂
En usko tuota "En ollut humalassa"
Mies ei ainakaan ollut humalassa. :D Juotiin molemmat tasan kaksi lasillista viiniä. Kauhia häpiä, kun en olis ikinä uskonut virtsaavani miehen päälle. Voe raukkaa. :/ Kaipa mies vielä rakastaa minuu.
Elämään kuuluu mokiakin. Mies, joka rakastaa sinua aidosti, rakastaa tuollaisenkin jälkeen.
Tilanne on toki hieman nolo, mutta mitään pysyvää vahinkoa ei ole sattunut. Siihen verrattuna, että olisit vahingossa sytyttänyt tulipalon ja koko talo olisi palanut, tai että olisit peruuttanut autolla yhteisen lapsenne päälle, tuo on aika mitätön juttu. Ihmisille sattuu paljon pahempiakin asioita, kuin pissaaminen, ja silti he jollain tavalla selviävät niistä ja (yleensä) jatkavat elämäänsä.
No näitä sattuu.. itse sain kerran niin voimakkaan orgasmin että laskin alleni.. onneksi mies ei "kastunut" kun otti mua takaapäin. Mutta joo, naurettiin vain ja painelin suihkuun 😅
Pyydät miestä kusemaan sinun päällesi niin olette sen jälkeen sujut.
Varsinainen viettely...nuuhkaise patjaa, onko imeytynyt sinne. Aikuinen mies tuskin tekee asiasta numeroa.
No jos olisit oikeasti kussut sänkyyn, ei pelkkä lakanoiden vaihtaminen riittäisi.. pissa olisi mennyt petarin läpi patjaan asti. Vai käykö sulle usein niin, ja olet ennakoinut muovittamalla sängyn?
No olihan tuo noloa, mutta ei ylitsepääsemätöntä. Ehkä jos mun kumppanille kävisi noin, huolestuisin vähän hänen terveydestään. Harva umpikännissäkään laskee alleen?
Miehesi pyysi kertomaan, että avioeropaperit tulee allekirjoitettavaksi ensi viikolla. Hän ei halua pervon pissaleikki naisen kanssa olla naimisissa.
Hän on täällä meillä kunnes saa oman asunnon
Taisit kuitenkin olla aika humalassa jos kerran seksin aikanakin nuokuit miehen päällä vaikka menitte ajoissa petiin :D
No mutta hei, sellaista sattuu. Kannattaa kuitenkin puhua miehen kanssa asia läpi niin ei jää kaihertamaan :) ainakin sen verran että edes mainitset asiasta ja mies sitten todennäköisesti sanoo jotain "ei haittaa" tms. Ja asia on näin käsitelty. Älä ota niin vakavasti!
Totta, patjaostoksille se mies on varmaankin lähtenyt.
Aikuisen pissa ei haihdu patjasta lakanat vaihtamalla.
Aika laiskaa seksiä teillä kun nukahtaa ja pissaa keskenkaiken.
Mies ei kaiketi jätä tämän takia, mutta toden sanoen itseäni ei kyllä naurattaisi sänkyyn pissaava mies. Varsinkaan kesken seksin .
Ymmärtäisin, mutta seksihalut kyllä hetkeksi toppaisi.
Sairaus erikseen, siitä en puhu.
Olette naimisissa, etkä kehtaa nähdä miestäsi? Just. Onnea vain, ja menestystä.
Ajattele asiaa niin, että jos joskus saatte sen lapsen, niin se tulee taatusti pissaamaan teidän molempien päälle kerran jos toisenkin, eli tämä oli hyvä harjoitus. Ette sitten kumpikaan jatkossa pienistä hätkähdä.
No ainakin tuo on hyvä testi miehen rakkaudesta sinua kohtaan. Antaa anteeksi, jos rakastaa. Vahinkohan tuo oli. Itse olen vahingossa päästänyt kaasuja naamaan kun on ollut kielihommia tekemässä ja minua hävetti suunnattomasti, mutta mies ei ollut moksiskaan.
Jos olit jo muuten väsynyt ja otit siihen päälle (alkoholi rentouttaa pienissä määrin)viiniä, etkä ollut käynyt vessassa ennen sänkyyn menemistä, voi hyvin olla että olet nukahtanut hetkeksi ja lihakset ovat rentoutuneet liikaa.
No toivottavasti mies ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
No näitä sattuu.. itse sain kerran niin voimakkaan orgasmin että laskin alleni.. onneksi mies ei "kastunut" kun otti mua takaapäin. Mutta joo, naurettiin vain ja painelin suihkuun 😅
Oletko varma että pissasit?? Vai oliko kyseessä ejakulointi?
Vierailija kirjoitti:
Kultainen suihku..
Jotkut miehet/naiset ovat valmiita maksamaan tuollaisesta, joten kohtuullista olisi, että miehesi ostaisi sinulle romanttisen lahjan. Koru, nahkahousut, uuden patjan?
Vielä nolompaa on kirjoittaa "enään".
Nojoo, tää on jonkun pissapervoilijan provo. Aika ontuva juonenkulku koko tarinassa eikä ollenkaan uskottava. Annan kuitenkin 1/5, koska keksit jo uuden aiheen provollesi.
😂😂😂😂
En usko tuota "En ollut humalassa"