Liian tiukka
Nyt se on koettu. Nimittäin liian tiukka pillu. Uudella tyttöystävälläni (ei siis ole synnyttänyt) on niin tiukka, ettei yhdynnästä tule mitään. Ollaan sitten harrastettu enemmän suuseksiä.
Pillu on niin tiukka, että saan munani (20/15) sinne liukkarilla sisään ehkä kerran kolmesta yrityksestä. Nainen on kyllä tosi kiihottunut aina ja hyvin on lämmitelty, eli siitä ei voi olla kiinni. Kun pääsen sisään, niin puristusvoima munaani kohtaan on valtava, ja hommasta ei tahdo tulla mitään.
Onko kenelläkään vinkkejä asiaan?
Kommentit (10)
Ootko koittanut pöllönsilmää se on yleensä löysempi.
Hommaa hänelle pari eri kokoista dildoa, joiden avulla voi venyttää. Ajan myötä auttaa.
Ei ole tyttö kiihottunut jos liukkaria pitää panna.
Sulla ei seiso kunnolla. Täydessä juhlakunnossa kalu on jäykkä kuin rautakanki ja se menee kyllä sisään reikään kuin reikään. Ihan miten haluat.
Trolli, kuten pippelin kuvitelluista jutuista voi päätellä. Meillä sen sijaan tällainen ongelma on (16 pitkä, 4.5 halkaisija). Vuoden verran olen seurustellut tämän jo kaksi lasta saaneen naisen kanssa. Ihmisen koko kun vaikuttaa kaikkeen, myös sen kokoon molemmilla sukupuolilla. Olen itse 19cm ja 100kg, hän 155 ja 44kg. Hoikka nainen ja treenaa päivittäin salilla. Siitä se tiukkuus tulee. Ei meinannut hommasta tulla mitään, mutta kun naisen ensin lämmittää riittävän kuumaksi niin luulenpa että sisään menee mitä vaan. Puristus onkin sitä luokkaa, että ei sitä kauaa pystykään sellaista jyystämään. Ei ole kosteudesta kiinni, mutta kyllä liukuvoide auttaa paljon. Vähän isompi kalu ja se olisi pakollinen joka kerta.
Vierailija kirjoitti:
Trolli, kuten pippelin kuvitelluista jutuista voi päätellä. Meillä sen sijaan tällainen ongelma on (16 pitkä, 4.5 halkaisija). Vuoden verran olen seurustellut tämän jo kaksi lasta saaneen naisen kanssa. Ihmisen koko kun vaikuttaa kaikkeen, myös sen kokoon molemmilla sukupuolilla. Olen itse 19cm ja 100kg, hän 155 ja 44kg. Hoikka nainen ja treenaa päivittäin salilla. Siitä se tiukkuus tulee. Ei meinannut hommasta tulla mitään, mutta kun naisen ensin lämmittää riittävän kuumaksi niin luulenpa että sisään menee mitä vaan. Puristus onkin sitä luokkaa, että ei sitä kauaa pystykään sellaista jyystämään. Ei ole kosteudesta kiinni, mutta kyllä liukuvoide auttaa paljon. Vähän isompi kalu ja se olisi pakollinen joka kerta.
Niin että sulla se ongelma ja kullin koko on oikea, mutta aloittajalla ei. Ja mistähän tämänkin tiedät??
Vierailija kirjoitti:
Trolli, kuten pippelin kuvitelluista jutuista voi päätellä. Meillä sen sijaan tällainen ongelma on (16 pitkä, 4.5 halkaisija). Vuoden verran olen seurustellut tämän jo kaksi lasta saaneen naisen kanssa. Ihmisen koko kun vaikuttaa kaikkeen, myös sen kokoon molemmilla sukupuolilla. Olen itse 19cm ja 100kg, hän 155 ja 44kg. Hoikka nainen ja treenaa päivittäin salilla. Siitä se tiukkuus tulee. Ei meinannut hommasta tulla mitään, mutta kun naisen ensin lämmittää riittävän kuumaksi niin luulenpa että sisään menee mitä vaan. Puristus onkin sitä luokkaa, että ei sitä kauaa pystykään sellaista jyystämään. Ei ole kosteudesta kiinni, mutta kyllä liukuvoide auttaa paljon. Vähän isompi kalu ja se olisi pakollinen joka kerta.[/quote
Ja vielä olet 19cm pitkä. Trollijonne sinä olet ja tuhkamuna.
Piti olla 179cm. Sori virheestä. Onneksi suurin osa oli tajunnut sen ilman selitystä.
exällä oli kanssa aivan valtavan hyvät pillulihakset sen saatua orku lihakset meni aina kramppiin ja ikäänkuin työnsi munan ulos vaikka oli jäykkänä, jonkin ajan kuluttua kramppi laukesi ja työnsin munaa sisään ja ikäänkuin tunne oli sellainen että levitti itelleen tilaa tiukkaa emättimeen
Luulisin, että nainen jännittää. Joko tietoisesti, tai tietämättään. Jos näin on, niin aika avartaa "haavat".