Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Notmetoo kampanjoijat itsekkäitä

Bloggauseioletyö
18.11.2017 |

Pakkohan itsekeskeisten lehmien on jostain blogeille lukijoita saada. Tämä eräskin ihanan hehkeä tuore äiti ihanan hehkeän rahasampopenskansa kanssa....

Kertoo äärimmäisestä omaan napaan tuijottelusta kun tällainen aihe käännetään itseensä ja vähätellään uhrien kokemaa, vaikka nyt kuinka muuta väitettäisiin. Mikä muu voi olla sen taustalla että tekee kirjoituksen kuinka "nojoo joku on kokenu ahdisteluu mut en mä" kuin itsekkyys ja huomionhaku. Joidenkin se vaan on vaikea sisäistää että aina valokeila ei osoita heihin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aivan kaukaa haettu ajatus, että tällaiset metoot sun muut olisi myös sitä huomionhakuisuutta ja mukana monia ainoastaan siksi, että haluavat tulla huomatuiksi vakkei mitään erityisen pahaa olisi tapahtunutkaan.

Vierailija
2/4 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään ymmärrä miksi pitää erikseen korostaa, kuinka itseä EI kosketa meneillään oleva kampanja. Sama kuin mustat puhuisivat rakenteellisesta rasismista ja mä menisin valkoisena sanomaan "no mua tää aihe ei kyllä kosketa yhtään". Mikä oli informaation arvo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tollanen vaimo on joka antaa muiden miesten puristella persettään, kun ei haittaa? Oikeesti.

Vierailija
4/4 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko aivan kaukaa haettu ajatus, että tällaiset metoot sun muut olisi myös sitä huomionhakuisuutta ja mukana monia ainoastaan siksi, että haluavat tulla huomatuiksi vakkei mitään erityisen pahaa olisi tapahtunutkaan.

Juu ja murhatunkin läheiset haluavat tapaukselle oikeutta vain huomionhakuisuuttaan. Mitään erityisen pahaahan ei ole tapahtunut - hehän sentään itse ovat elossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi