Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko jo salajuomisen pohjanoteeraus?

Vierailija
18.11.2017 |

Tein pullataikinan että se hiivan haju peittää mun drinkkihajut :(( pystyn jo juomaan puoli pulloa kirkasta ettei vaikuta ulospäin miltään.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen seurustelusuhteeni oli salajuopon kanssa, ja surullisinta koko hommassa oli se että vissiin ihan oikeasti luuli ettei juomista huomaa... Jos puoliso ei joka ikinen päivä jaksa ottaa puheeksi ja riidellä siitä että toinen on taas juovuksissa ei se tarkoita sitä ettei asiaa olisi huomattu.

Vierailija
2/12 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein pullataikinan että se hiivan haju peittää mun drinkkihajut :(( pystyn jo juomaan puoli pulloa kirkasta ettei vaikuta ulospäin miltään.

Voin sanoa, viinan hajua ei peitä mikään. Itse luulee, että ei haise, mutta kyllä haisee, vaikka vetäisit pastilleja laatikon naamaasi puolen tunnin välein. T. Entinen juova alkoholisti, nykyinen raitistunut alkoholisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salajuominen on huolestuttavaa. Et sä juomista pysty salaamaan, vaikka niin luulet.

Vierailija
4/12 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika mielenkiintoista tosiaan tuo juoppojen ajatustenkulku, huijaavatkohan siinä lähinnä itseään. Vaikka talossa tasan jokainen tietää, että ukko tissuttelee, niin silti piilottelee pullojaan jossain vanerilevyn takana autotallissa. "Enhän mä edes paljoa juo, kun ei pullot ole näkyvissä!".

Vierailija
5/12 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäisen seurustelusuhteeni oli salajuopon kanssa, ja surullisinta koko hommassa oli se että vissiin ihan oikeasti luuli ettei juomista huomaa... Jos puoliso ei joka ikinen päivä jaksa ottaa puheeksi ja riidellä siitä että toinen on taas juovuksissa ei se tarkoita sitä ettei asiaa olisi huomattu.

No kyllä tossa tilanteessa on paljon surullisempaa itse se juominen ja juoppo kun se että luulee hämäävänsä puolisoaan! Se nyt on lähinnä vaan noloa.

Vierailija
6/12 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen. Vaimo ja äiti. Kesällä kerroin miehelleni, lääkäreille, sukulaisille ja ystävilleni miten juon. Kukaan ei ollut huomannut. Olin kolme kk täysin selvinpäin mutta nyt iski joku? Miehet tekee puita ulkona niin täällä sisällä on helppo piilotella. Meillä ei kukaan muu juo niin perinteinen vodkapulloon vettä tilalle on mun hämäyskeino. Senkin kyllä kerroin.

Vierailija
7/12 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika mielenkiintoista tosiaan tuo juoppojen ajatustenkulku, huijaavatkohan siinä lähinnä itseään. Vaikka talossa tasan jokainen tietää, että ukko tissuttelee, niin silti piilottelee pullojaan jossain vanerilevyn takana autotallissa. "Enhän mä edes paljoa juo, kun ei pullot ole näkyvissä!".

Ja leivotaan hiivasia pullataikinoita. Sellassia ne ukot on.

Vierailija
8/12 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen alkoholin hajun huomaa tosi herkästi jo yhdestäkin annokseataesta. en usko että pystyt oikeasti peittämään sitä keltään, joka kanssasi viettää samassa huoneessa hetkenkään. Alkoholi on kyllä huono päihde; haisee, vie kontrollin ja rahat, rumentaa, myrkyttää ja tuottaa hirveät sivuoireet, vieroitusoireet ja tappaa kansaa enemmän kuin muut päihteet yhteensä.

Vierailija
9/12 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nyt täällä kerrotaan että selkeää on, niin miten huomaatte alkkikset, ja mainitsetteko siitä heille?

Oon ollut töissä darrassa pariinkin otteeseen (sori), ja kukaan ei ole sanonut mitään. Paikka ei ole sellainen, jossa aiheuttaisi vaaratilanteita.

Vierailija
10/12 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan on win-win. Muut saa pullaa ja sä voit dokaa!

Vierailija
11/12 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun nyt täällä kerrotaan että selkeää on, niin miten huomaatte alkkikset, ja mainitsetteko siitä heille?

Oon ollut töissä darrassa pariinkin otteeseen (sori), ja kukaan ei ole sanonut mitään. Paikka ei ole sellainen, jossa aiheuttaisi vaaratilanteita.

Minkä takia kukaan asian huomaamisesta mainitsisi työkavereille ja muille elämän B-list-ihmisille? On kyllä tullut puolihuvittuneena seurattua krapulaisen työkaverin aamupäiviä mutta ei asia muuten minua mitenkään kutittele

Vierailija
12/12 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät, etteivät työkaverit ole kertoneet pomolle? Tietysti riippuu työpaikan kulttuurista, missä vaiheessa ja miten työnantaja puuttuu asiaan. Olen itse nähnyt, miten naispuolinen työkaveri potkittiin ulos työpaikasta varoitusten kautta ilman hoitoonohjausta, miespuolinen työkaveri dokasi täysin avoimesti työajalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan