Ihmeellinen ovipuhelimeen soittaja! "Hei, risto tässä, olemme nooa pojan kanssa liikkeellä näyttämässä mukavia uutisia ikävien sijaan"
Kommentit (13)
Joo, Jehovia. Meilläkin seiso tyttö ovella lehtisensä kanssa ja mies lymyili oven takana. Törkeetä laittaa lapset julistaan sanomaa.
Lakialoite jehovien turpiinvetämisen laillistamiseksi
Mullakin kävi uskovaisia tänä aamuna ovella. Onko joku tehokampanja?
Meidän talossakin kävi eilen jehovia. Olivat päässeet sisään vaikka meillä on ovikoodi. Ehkä meidän talossa asuu joku jehova.
Vierailija kirjoitti:
Meidän talossakin kävi eilen jehovia. Olivat päässeet sisään vaikka meillä on ovikoodi. Ehkä meidän talossa asuu joku jehova.
Ne kyttää ulko-ovella kunnes pääsevät sisään. Tämä on varma tieto ja kokemus.
Ovat hei sentään jumalan asialla.
Vierailija kirjoitti:
Kysykää nimet ja tehkää lasu
No, teki kyllä mieli sanoo sille miehelle pari valittua sanaa. Kävi sääliksi se tyttö:(
OT. meillä kävi viikko sitten Jehovia sulostuttamassa 17 vuotiaan päivää.
Hän niin silmät hehkuen kertoi illalla, että kävi niitä kivoja mummoja, jotka antovat vähän luettavaa. Toi näytille Herätkää ja Vartiotorni pamfletit.
Luin mäkin ne, niissähän oli ihan asiaa maailmanlopun edellä. Sinänsä vaan täysin käännösjuttuja, kun ei meillä täällä niinkään ole mutavyöryjä ja hurrikaaneja. Petyin.
Minä jouduin uhkailemaan lasulla kun Jehovan sanaa saarnannut nainen kierteli meidän taloissa tosi ahkeraan, raahasi mukanaan alle kouluikäistä poikaa, joka oli itkuisen ja väsyneen näköinen. Se ovikellojen rimputtelu päättyi siihen, mutta harmittaa etten sittenkin soittanut poliisille, koska onhan tuo lasten kaltoinkohtelua.
Meillä kävi myös eilen Jehovia. Aloittivat lauseella: "Olemme tässä ihan mukavalla asialla..." Johon minä: "Oletteko Jehovia?". Vastaus myöntävä ja toivotin hyvät päivän jatkot. Avasin kuitenkin sen verran vielä ovea mainitakseni, että tähän oveen ei sitten tarvitse tulla enää ikinä.
Ehkä vähän tylyä, mutta olen kuullut, että jos on yhtään kiinnostuneen oloinen tai sanoo, että nyt ei ehdi niin tulevat takaisin. Halusin varmistaa, etteivät tule.
Lasu jos lapsia mukana. Äläkä päästä niitä silmistäsi ennenkuin viranomaiset on tullut paikalle. Olen lukenut lapsena mukana tuollaisessa uskonnollisessa lahkossa mukanaolleiden kokemuksia ja he olisivat toivoneet että joku puuttuu.
Jotain uskovaisia?