Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka miehesi/lapsen isä on suhtautunut vauvan imettämiseen?

Vierailija
18.11.2017 |

Niin, en nyt vielä johdattele tämän enempää. Kiinnostaisi vaan tietää, miten tämä muissa perheissä menee.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sillä ajatuksella, että rintamaito on lapselle ravintoa. Mies tajusi, että imettämiseen menee aikaa ja se on minulle väsyttävää. Mies tajusi senkin, että vastasyntynyt tarvitsee minua paljon enemmän mitä hän.

Vierailija
2/5 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan myönteisesti. Ei siinä ollut sen ihmeempää. Nyt lapsi on jo yli 1v. ja edelleen hän suhtautuu varsin neutraalisti imetykseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan positiivisesti erityisesti yöllä kun minä syötin vauvaa ja hän sai jatkaa unia.

Vierailija
4/5 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen mielestä pojalle parasta mahdollista ravintoa :)

Vierailija
5/5 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella myönteisesti ja tuki minua siinä hommassa. Ei siis heittänyt ilmoille epäilyjä maidon riittävyydestä tai tuputtanut korviketta sillä varjolla että hänkin saisi syöttää vauvaa. Alkuun auttoi myös ihan konkreettisesti vauvan kanssa kun lonkkalastan vuoksi pystyin imettämään lähinnä kyljelläni. Pötköteltiin kaikki kolme sängyssä ja mies tuki vauvaa selästä, että hyvä asento löytyi. Ei myöskään koskaan puuttunut siihen, että se imetys vain jatkui ja jatkui. Eikä mennyt tolaltaan jos joskus vahingossa sai vähän maitoa suuhunsa, oli lähinnä huvittnut ja kommentoi makeaa makua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi