Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirveimmät parturi/kampaaja kokemukset?

Aloittaja
18.11.2017 |

Omia kokemuksia mulla ei ole joten kertokaa te ne hirveimmät

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä varmaan riittää melkein jokaisella. Minulla on pääasiassa hyviä kokemuksia, mutta yksi kampaaja tyri kerran täysin. Hänen piti vaalentaa hiukseni ja laittaa niihin raitoja, mutta hiuksista tuli mustat vihreillä raidoilla. Sen lisäksi hän leikkasi hiukseni todella epätasaisesti. En suostunut menemään hänelle korjaukseen. Onneksi toinen kampaaja pystyi pelastamaan hiukseni.

Vierailija
2/6 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaaja alkoi leikkaamaan minulle otsatukkaa vaikka en sellaista pyytänyt. Hänen piti vaan tasoittaa latvoja, joten en ymmärrä miten hänelle kävi tuollainen moka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle oli varattu aika kuukausia aiemmin tutun kovasti kehumaan kampaamoon vanhojen tansseja varten. Tarkoitus oli siis laittaa kunnon juhlakampaus. Jostain syystä mulle varattu aika oli kutistunut puoleksi tunniksi, enkä arkana tyttönä uskaltanut edes kritisoida. Kampaaja laittoi mulle jonkun tosi hätäisen ja suttuisen banaaninutturan. Kotona pääsi itku kun katsoin itseäni peilistä. En keksinyt muuta vaihtoehtoa kun purkaa koko kampaus, taisin olla ainoa joka tanssi pitkät hiukset auki.

Vierailija
4/6 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaaja leikkasi tyttärelle otsatukan pyytämättä. Tosi kätevää, kun hiukset pidetty ponnarilla jatkuvasti. 

Vierailija
5/6 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevät ja yö-juhlat/kuvaukset tulossa. Menin kampaajalle, joka kysyi saako otsatukkaa keventää. Kyllä saa, mutta se kevennys olikin melkoinen nyrhintä. Etuhiukset vähenivät ja olivat todella epätasasisesti leikatut. Koko komeus oli sotkettu muotovaahdolla, niin etten tajunnut tilannetta ennen kuin pesun jälkeen.

Onneksi yo-lakin lippa peitti koko kaameuden.

Lopulta ilmeni, että olin päätynyt jonkun harjoittelijan käsiin, kun kyseessä oli vain hiusten tasaus... kaikkihan sen osaa tehdä. No ei osaa.

Vierailija
6/6 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn harvoin kampaajalla mutta kun käyn kiellän muotoilun just sen takia että sillä muotoilulla peitetään surkea leikkaus. Haluan että hiukset tosiaankin leikataan muotoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi