Olisin halunnut raikasta terveellistä hedelmäsalaattia mutta rahat eivät riittäneet, ostin nuudeleita ja kalapuikkoja
On vaikeaa syödä terveellisesti ja laihduttaa, kun on köyhä .(
Kommentit (35)
Olisit ostanut kananmunia ja voita. Halpaa ja terveellistä. Turha vinkua, ettei köyhä voi syödä hyvin ja vieläpä laihduttaa.
Olisit ostanut porkkanoita ja banaaneja.
Minäkin olen köyhä, mutta syön terveellisesti. Katso, mitä on tarjouksissa ja suunnittele sen mukaan.
Esim. kotimaiset juurekset ovat edullisia, vaikkeivat tarjouksessa olekaan. Kaali on edullista ja siitä saa ruokaa moneen lähtöön.
Miksi ostit kalliita nuudeleita kun perunaa, porkkanaa ja ihan tavallista makaronia olisi saanut huomattavasti halvemmalla? Nuudelien kilohinta on moninkertainen!
Vierailija kirjoitti:
Olisit ostanut kananmunia ja voita. Halpaa ja terveellistä. Turha vinkua, ettei köyhä voi syödä hyvin ja vieläpä laihduttaa.
Lisäksi vielä pari hedelmää tuohon. Ei maksa paljon.
Tuore ananas, persikoita, appelsiineja, banaaneja... tuohon päälle wc-paperit ja maidot. Ei riittänyt rahat. Onko ihme, että mahaa turvottaa ja perse leviää kun joutuu tyytymään perunoihin, makarooniin ja roiskeläppiin?
Ap
Nuudelien sijasta kaurapuuroa, kuivaherneistä hernekeittoa proteiiniksi = n.2,5e.
Mielummin tuoreita hedelmiä kuin hedelmäsalaattilimaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuore ananas, persikoita, appelsiineja, banaaneja... tuohon päälle wc-paperit ja maidot. Ei riittänyt rahat. Onko ihme, että mahaa turvottaa ja perse leviää kun joutuu tyytymään perunoihin, makarooniin ja roiskeläppiin?
Ap
Taidat olla porvoosta, ei muualla noin urpoja asu :)
Vierailija kirjoitti:
Ap
Et taida olla ihan penaalinen terävin kynä. Jaa, että roiskeläppiä.
Aloittajan logiikalla pysytään lihavana. Eihän tuossa ole mitään järkeä.
Jospa ihan ensimmäiseksi lopettaisit sen mielihyväsyömisen?
Onhan sinulla kalapuikkojen kanssa tarjolla remoulade-kastiketta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Niin ja persikoita talvella?
Vierailija kirjoitti:
Ap
Monelleko ihmiselle se hedelmäsalaatti olisi ollut? Yhdelle ihmiselle riittäisi yksi kaikkia hedelmiä eikä mitään tuoretta ananasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Niin ja persikoita talvella?
Purkista? Itse ostan aina hedelmäsalattiin purkkipersikoita, jotta saan sen mehun siihen.
Kyllä minä olen laihtunut tuollaisellakin ruokavaliolla. Hedelmissä on muuten enemmän kaloreita kuin moni arvaakaan.
😂 Ap, olet oikeasti tyhmä. Kumma kun minä olen köyhä, silti perseeni ei ole levinnyt ja roiskeläppäpizzan olen syönyt viimeksi opiskeluaikana eli noin 1998. Sen nuudelipussin hinnalla olisit saanut jo parikin hedelmää ☺ Pakkoko niistä on salaattia tehdä? Syö sellaisenaan jos ei rahat riitä.
Ps. Luulisi että köyhän on helppo laihduttaa kun ei raha riitä ruokaan...
Tärkeintä on, ettet ostanut tunkkaisia voieipäkakkuja.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Rahapula ei taida olla sinun suurin ongelmasi, vaan tyhmyys. Josta köyhyytesikin johtuu.
Hedelmät eivät laihduta läskejäsi. Kilohinta niillä on euro.