Millä helvetin logiikalla lääkkeiden täytyy kestää kuukauden, jos...
Lääkkeitä on 30 kpl ja annostus 1 iltaisin nukkumiseen ja tarvittaessa rauhoittavana?
Määrää ei ole sen kummemmin määritelty, mutta itse olen pitänyt maksimina 3x päivä, enkä välttämättä ota joka päivä edes sitä yhtäkään, jos koen oloni sellaoseksi että pystyn nukkumaan ilmankin. Saan vielä pienintä mahdollista annosta, että ain kauhee kitinä, vaik välil saattaa yks purkki kestää puoli vuotta
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Kuka kitisee?
Toisinaan apteekkari ja toisinaan lääkärit.
Lääkäritkin vaihtuu tuon tuosta.
Nykyistä en ole edes nähnyt kertaakaan
Vierailija kirjoitti:
Lääkkeitä on 30 kpl ja annostus 1 iltaisin nukkumiseen ja tarvittaessa rauhoittavana?
Määrää ei ole sen kummemmin määritelty, mutta itse olen pitänyt maksimina 3x päivä, enkä välttämättä ota joka päivä edes sitä yhtäkään, jos koen oloni sellaoseksi että pystyn nukkumaan ilmankin. Saan vielä pienintä mahdollista annosta, että ain kauhee kitinä, vaik välil saattaa yks purkki kestää puoli vuotta
No tää on joku pami, ja niissähän tuohon annostukseen liittyy aina myös maininta siitä, että lääkettä ei saa käyttää kahta viikkoa (mieluiten yhtä viikkoa) pitempään yhteen menoon. Ja sillä lailla se riittää kuukauden, vähintään.
Mä törmäsin myös samaan. Että alle parin kympin lääke olis maksanut reilu 60, kun olin käyttänyt niitä liikaa. Eikä siis ollut edes mistään särkylääkkeestä tai sellaisesta mistä voi tulla riippuvaiseksi. Sitä sai siis myös käsikauppatavarana.
No ehkä siksi kun niitä ei kuulu popsia joka päivä. Jos kerran on niin helppoo et välillä riittää puoleks vuodeks purkki niin mikset yrittäis tulla toimeen vähemmällä. Bentsot on tarkoitettu muutaman pv:n - vko:n käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tää on joku pami, ja niissähän tuohon annostukseen liittyy aina myös maininta siitä, että lääkettä ei saa käyttää kahta viikkoa (mieluiten yhtä viikkoa) pitempään yhteen menoon. Ja sillä lailla se riittää kuukauden, vähintään.
Niin on, enkä voi muita lääkkeitä syödä.
Ihan on lääkärin maininta asiasta. Ketä se haittaa, että olen vuosia niitä syönyt välillä sen viikonkin putkeen ja toisinaan ollut kuukausiakin ilman.
Mielummin olisin syömättä ollenkaan, mutta kun ei ole mitään parannuskeinoa löytynyt, eikä apua ollut muista lääkkeistä.
En kykenisi ollenkaan normaaliin elämään ilman lääkitystä. Täytyy varmaan seuraavaksi kokeilla kannabista, kun sitä voi kasvattaa itsekin
Vierailija kirjoitti:
No ehkä siksi kun niitä ei kuulu popsia joka päivä. Jos kerran on niin helppoo et välillä riittää puoleks vuodeks purkki niin mikset yrittäis tulla toimeen vähemmällä. Bentsot on tarkoitettu muutaman pv:n - vko:n käyttöön.
Silti niitä on määrätty joka päivälle vähintään sen yhden jo vuosien ajan, enkä niitä turhaan ota.
Joskus olen sinnitellyt liikaakin ilman, eikä siitä ole hyvää seurannut ja saanut tästä jopa lääkäriltä moitteet.
Toinen lääkäri saattaa olla taas sitä mieltä ettei niitä pidä syödä ollenkaan.
Ja juu. On hyviä kausia ja joskus tulee niitä huonoja.
Kuka kitisee?