Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poika 13v rikkoi tahallaan "liian vanhan ja paskan" iphonensa, olenko natsi, jos sanon että saa käyttää näppäinpuhelinta jouluun saakka?

Vierailija
17.11.2017 |

Meillä ei ole juuri uusimpaan malliin varaa, mutta jouluksi saadaan tuo summa säästettyä jos pojan isä osallistuu kuten lupasi.

Poika paiskoo ovia ja joko raivoaa/pitää mykkäkoulua.

"Kuoleeko" tuon ikäinen kuukauden aikana tylsyyteen ilman netitöntä kännykkää?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on, että juuri näiden köyhimpien pitää hankkia lapsilleen ne kaikkein kalleimmat puhelimet? Meillä on miehellä todella hyvät tulot ja sijoituksia meillä on puolen miljoonan edestä. Mutta eipä tulisi pieneen mieleenkään ostaa 13-vuotiaalle mitään iPhonen hintaista puhelinta! Eikä edes aikuisille. Oma luurini maksoi 200€, mies saa työn puolesta max 400€ puhelimen ja 17-vuotiaalla tyttärellä on käytössä 120€ puhelin, edellinenkin oli samaa hintaluokkaa.

En varmasti ostaisi puhelimensa tahallaan särkeneelle teinille yhtään uutta puhelinta pitkään aikaan. Meillä on kyllä laatikoissa nokialaisia, jotka toimivat vielä. Ja jos ei olisi, niin kaupasta löytyisi kyllä muutamalla kympillä puhelin, jota teini voisi käyttää kunnes järki tulee päähän.

Vierailija
22/38 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rikkoo tahallaan, pitää siitä tulla rangaistus. Jouluun ei ole enää niin hirveän kauan, että minusta ei ole liian kova rangaistus odottaa sinne asti.

Itse ostan 150-250 euron luureja itselle ja lapsille. Eivät edes halua kalliimpia. Onpas minulla fiksuja lapsia :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä taitaa ap olla se tilanne, ettei juuri ole varaa ostaa uutta puhelinta. Sanokaa se lapselle, ei ole rahaa ostaa kallista puhelinta juuri nyt. Ja että hän voi synttäri- ja rippilahjaksi sitten toivoa rahaa sukulaisilta, että voisi sitten jossain vaiheessa ostaa uuden puhelimen itselleen.

Vierailija
24/38 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
25/38 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään tapauksessa ainakaan vielä jouluksi uutta puhelinta.

Vierailija
26/38 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi mun mukula tuo, niin vanhalla nokialaisella näppäinluurilla saisi tosiaan jouluun asti pärjätä. Joululahjaksi saisi parin sadan euron älypuhelimen. Sanoisin, että jos hienomman haluaa, saa tienata rahat siihen itse, minulta ei tahallaan puhelimensa rikkovalle mitään iPhoneja tipu. Jos rikkoisi sen edullisemmankin älypuhelimen, saisi sen vanhan nokialaisen näppäinpuhelimen käyttöönsä siihen asti, kunnes saa itse ostettua itselleen mieleisensä luurin.

Mun mielestä minkä tahansa asian tahallaan rikkominen on todella kuvottavaa ja törkeää käytöstä. En todellakaan omilta lapsiltani sietäisi moista. Huh...

Vierailija
27/38 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluun saakka? Oletko tosissasi. En ainakaan 4 vuoteen ostaisi uutta. Joulun jälkeen voisi antaa näppäinpuhelimen.

Vierailija
28/38 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä malli se hajotettu luuri oli?

Vierailija
29/38 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä poika yritti tuota temppua kerran. Vaati uutta puhelinta kun entinen "vahingossa" tippui lattialle. Oli niin mäsänä että ei mennyt meille läpi. Hiillostuksen jälkeen myönsi rikkoneensa luurin että saisi uuden. Sanottiin vaan tylysti että oot sitten ilman puhelinta niin kauan että voit itse ostaa. Kieltämättä toi puhtia pojan tekemisiin kun yritti raapia rahoja kasaan.

Vierailija
30/38 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluun asti näppöinpuhelin ja joululahjaksi satasen puhelin. Lapsi voi itse säästää rahat jis haluaa kallimman.

Ja muutenkin iPhone tuollaiselle kiittämättömälle kakaralle?

Vierailija
31/38 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihan kohtuullista, että joutuu odottamaan jouluun asti uutta puhelinta. Ja puhun nyt vuoden 2019 tai 2020 joulusta.

Vierailija
32/38 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta satasen android-puhelin ja sano että jos se menee rikki kahden vuoden sisään niin uutta ei tule.

Vierailija
33/38 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jouluun asti näppöinpuhelin ja joululahjaksi satasen puhelin. Lapsi voi itse säästää rahat jis haluaa kallimman.

Ja muutenkin iPhone tuollaiselle kiittämättömälle kakaralle?

Miksi kiittämättömälle kakaralle pitäisi jo joululahjaksi ostaa jopa satasen puhelin? Eikös viidelläkympilläkin jo jonkilaisia älypuhelimia saa?

Vierailija
34/38 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin mielipidettä 14-vuotiaaltani, joka on pari vuotta sitten saamaansa alle 100e älypuhelimeensa edelleen tyytyväinen, eikä toivo uutta joululahjaksi. Piti tilannetta outona, ainakaan heidän koulussa ei kukaan ole tällaista tehnyt. Oli sitä mieltä, että uutta puhelinta ei pidä ostaa, jos tahallaan hajottanut puhelimensa.

Vierailija
35/38 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet. Ja se on täysin ok.

Vierailija
36/38 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei ole juuri uusimpaan malliin varaa, mutta jouluksi saadaan tuo summa säästettyä jos pojan isä osallistuu kuten lupasi.

Poika paiskoo ovia ja joko raivoaa/pitää mykkäkoulua.

"Kuoleeko" tuon ikäinen kuukauden aikana tylsyyteen ilman netitöntä kännykkää?

Ostaisin kakaralle halvimman Doron mitä löytyy, pärjätköön sillä jos ei osaa kunnioittaa vanhempien ostamaa materiaa.

Vierailija
37/38 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole natsia, kasvatusta kurilla ja rakkaudella. Se on välittämistä kun esim.lapsi ei saa kaikkea mitä haluaa, ja se että ottaa vastuuta kun tekee väärin. Eli oikein teet, se ei lasta vahingoita.

Vierailija
38/38 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin halvimman älypuhelimen jonka löytäisin ja sanoisin että muuta ei tipu. Jos rikkoo sen niin sitten näppäinpuhelin. Uuden voi ostaa kunhan on itse säästänyt siihen rahat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä