Kysy tsunamissa olleelta?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Millaista siellä oli?
Aurinkoista
Olitko miten lähellä rantaa, näitkö aallon tulevan? Näitkö ihmisten jäävän sen alle?
Vierailija kirjoitti:
Ootko raunio tapahtumien jälkeen?
En
Vierailija kirjoitti:
Jouduitko uimaan.
En oikeastaan, kahlaamaan kyllä ja vesi nousi kainaloihin.
Vierailija kirjoitti:
Olitko miten lähellä rantaa, näitkö aallon tulevan? Näitkö ihmisten jäävän sen alle?
Rannalla ja näin ja näin. Olin ensimmäisiä, ketkä lähtivät juoksemaan rannalta.
Hyvin menee kun olet hengissä. Onko Kb iltavuorossa vai trollaako kotoaan?
Hui kamala:(
Oliko sulla lapsia mukana? Eniten olen miettinyt tuosta tsunamista juuri niitä perheitä, jotka olleet siellä lapsineen. Miten hirveää on ollut, kun nähnyt aallon tulevan ja yrittänyt lapsineen sitä pakoon.
Meillä töissä eräs nainen, joka menetti kahdeksan sukulaistaan tuolla.
Vierailija kirjoitti:
Jouduitko uimaan.
Jos olisi ollut vedenvarassa, viettäisi nyt sambakarnevaalia meren pohjassa Aki Sirkesalon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Hui kamala:(
Oliko sulla lapsia mukana? Eniten olen miettinyt tuosta tsunamista juuri niitä perheitä, jotka olleet siellä lapsineen. Miten hirveää on ollut, kun nähnyt aallon tulevan ja yrittänyt lapsineen sitä pakoon.
Meillä töissä eräs nainen, joka menetti kahdeksan sukulaistaan tuolla.
Ei omia, koska olin teini silloin. Siellä oli kaksi sisarustani, jotka saatiin kotiin sitten keväällä.
Tuliko kammo mereen? Oletko käynyt Thaimaassa uudelleen?
Vierailija kirjoitti:
Olin Kaho Lakissa, Pakarang Beachilla
Jo tästä tajusin missä mennään ja kuka vie :)
Vierailija kirjoitti:
Tuliko kammo mereen? Oletko käynyt Thaimaassa uudelleen?
Ei.
Olen käynyt muutaman kerran, myös samassa paikassa.
Mihin sä tälllä pyrit? Mulle on tapahtunut paljon !!! traumaattisia asioita, enkä silti pidä mitään kyselytuokioita täällä.
Vierailija kirjoitti:
Mihin sä tälllä pyrit? Mulle on tapahtunut paljon !!! traumaattisia asioita, enkä silti pidä mitään kyselytuokioita täällä.
Miksi luet, jos ei kiinnosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi luet, jos ei kiinnosta?
En sanonut ettei kiinnosta. Kiinnostaisi saada vastaus kysymykseeni. Ei ollut tarkoitus mitenkään pahalla kysyä. Itse en vaan omista traumakokemuksistani voisi vastailla kysy-vastaan tyyliin.
Vierailija kirjoitti:
Mä olin silloin 2004,samana päivänä,tai siis iltana, kahvilla kesoilin baarissa.
Khao Lakissa siis