Huutokauppakeisarin Markulla jo kolmas avioliitto
Vaikka on alle 50v ja lapsiakin 6 edellisistä liitoista. Melkoinen naistenmies.
Kommentit (36)
Markku on oppinut miten vanha laitetaan kiertoon ja uutta käytettyä tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Meni kyllä maku, kun iltapäivälehden lööpissä hehkutti, että otti avioeron, kun tapasi uusimman.
Niin meni. Ennen tykkäsin siinä ohjelmassa eniten Markusta vaan en enää tykkää kenestäkään. Tyhmä tämä nainen joka luulee että on viimeinen vaimo Markulle.
Inhottava mies. Hylkäsi vaimonsa ja lapsensa jonkun heitukan takia.
Vierailija kirjoitti:
Eikös se nykyinen ole Markkua vanhempi? Jotain 7 vuotta vanhempi.
Markku ei vaikuta pelimieheltä, mutta osaa vissiin asiansa.
Mä en ole koskaan innostunut Markusta, kääntyy kanava aina siinä vaiheessa kun hän alkaa huseeraamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se nykyinen ole Markkua vanhempi? Jotain 7 vuotta vanhempi.
Antiikki on aina arvokkaampaa varsinkin nykypäivänä huutokaupassa.
Luulin että on ikisinkku, vähän yksinäinen keksintöjen väsäilijä jossain landella, mutta onkin pahan luokan jännämies. Meni maku.
Onkohan Heli seuraavana kierroksessa Maralla?
Vierailija kirjoitti:
Markku auttaa, minkä ehtii.
Markku tuunaa vanhatkin katiskat myyntikuntoon.
On kyllä mennyt maku tästä ohjelmasta ihan täysin! Huutokauppiaat esiintyvät köyhinä, vaikka vuositulot ovat 400 000 euroa. Huono kuva on tullut myös heidän yksityiselämästään: kaikki arvostelu leimataan kateudeksi, milloin ollaan kateellisia Espanjassa jostain saunatilasta, milloin veropäivänä tuloista. Huoh. Ja tämä Markkukin vielä. Järkyttävä sarjapettäjä.
Minä luulen että Markku vaan koettaa pönkittää egoaan tällä kumppanin vaihtamisella.
Mikä siinä Markussa oikeen viehättää? En kyllä huolisi vaikka olis viimeinen ukko maailmassa.
Markku. Tuo Hirvaskankaan uupumaton hirvas.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä Markussa oikeen viehättää? En kyllä huolisi vaikka olis viimeinen ukko maailmassa.
Saman sosiaaliluokan ihminen huolii.
Meni kyllä maku, kun iltapäivälehden lööpissä hehkutti, että otti avioeron, kun tapasi uusimman.