Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joo kiva. Mies ostanut sitten 14 olutta. Näinköhän tässä joutuu lähtemään äidin luo tuon lapsen kanssa vielä.

Vierailija
17.11.2017 |

Rauhallista viikonloppua sinne vaan.

Kommentit (90)

Vierailija
41/90 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lava, salkku, päkki, kontti...

rakkaalla kaljakatraalla on monta nimeä. <3

Vierailija
42/90 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin pari spliffiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/90 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaan. Kunnon isit tulee salkun ja jallupullon kanssa kotia. Ja nyt; nyt voi sanoa ettei meillä ainakaan mutta kummasti olen tuotakin komboa tänään myynyt!

Muuten hyvä mutta noita ei voi ostaa samasta kaupasta,alkossa ei myydä salkkuja eikä tavan kaupassa jallua,joten miten on?

Vierailija
44/90 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka ostaa 14 olutta, kun lavassa on 18 tai 20 tai 24. Eikö ollut rahaa enempään, voi voi. Säälin kyllä miestäsi.

Mikä ihmeen lava? Tarkoitat ilmeisesti monipakkausta. Lava olutta on sellainen puinen standardikokoinen ns. eurolavallinen olutpakkauksia.

Puhutko ja kirjoitatko aina kirjakieltä?,

aika surullista

Vierailija
45/90 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkurouva 37v Vaalasta kirjoitti:

Meillä mies toi kaksi jallupulloa ja laatikon olutta. Tai se toinen jallu oli jo avattu ja jäljellä oli alle puolet. Tuossa se särpii juomiaan kalsarit jalassa ja rapsuttelee alapäätään. Kohta mun pitää mennä sen syliin että saa kouria mua.

Ällöttää niin paljon, että kunhan se sammuu niin kipaisen naapuriin. Siellä on ihana mies joka tietää miten mua pitää hoidella.

Onneksi asutaan rivarissa niin on helppo ja nopea livahtaa sinne.

Kuulostaa kaikinpuolin ihan tasokkaalta parisuhteelta.

Vierailija
46/90 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä siinä kovin montaa olutta tarvita, jos on kyseessä alko-agressiivinen luonne.

Vierailija
47/90 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi menet? Osti minunkin mies lavan kaljaa. Ei kai se nyt niin paha asia ole. Asennus oluet, kun kasaa ikean hyllyä. Ekat huikat kun otti, niin alkoi hiljainen kiroilu ettei osat sovi.. Sanoin, että lue ne ohjeet.... Enkä lue, ei niillä tee mitään hörppsss hörppss. No näköjään teet, kun osat ei sovi. hupia iltaan taas täällä. Miehelläni on myös asennustaukoja. Jos tuo hylly on sunnuntaihin mennessä kasassa, niin olen tyytyväinen.

Vähäämpä olet, tyytyväinen

Eli yh mursu taas pahotti mielensä. YHYYYY. laihduta ja kasvata siilistä kunnon tukka. Ärsyttää lukea paskaa jos joku ottaa huumorilla kotiolot... Täältä saa lulea niin paljon negatiivista shaissea. Eikö tuo viesti ollut kivaa luettavaa. ite nauroin. mies tekee ja ottaa huikkaa. vaimo iloinen jos sunnuntaihin mennessä valmis. Mutta ei kelvannu sinulle. vähäämpä on tyytyväinen. Haaveilija olet ja haaveilija pysyt.

Vierailija
48/90 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle vaimo toi viime viikolla kauppareissulta 24 tölkkiä. Eikä se ole viekään lähtenyt talosta. Tosin en minä siitä ole kuin 1 tai 2 juonutkaan. Onko kaikki kotona oleva alkoholi pakko juoda?

Vierailija
49/90 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle vaimo toi viime viikolla kauppareissulta 24 tölkkiä. Eikä se ole viekään lähtenyt talosta. Tosin en minä siitä ole kuin 1 tai 2 juonutkaan. Onko kaikki kotona oleva alkoholi pakko juoda?

ON!!

Vierailija
50/90 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

joillekin yksikin on jo ihan liikaa, kun oluesta on kyse :((

Vierailija
51/90 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi voi teitä siellä.

Vierailija
52/90 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leppoisan kuuloista arkea monella. Eipä käy kateeksi, ihmetyttää miten nämä hörppijät löytää naisen? Vitsit on tasoa "naisella on pillu miehellä muna" höhöhöhööö... siskollani tällainen unelma kaljanhörppijä löytyykin kotoa.

Vierailija
53/90 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi menet? Osti minunkin mies lavan kaljaa. Ei kai se nyt niin paha asia ole. Asennus oluet, kun kasaa ikean hyllyä. Ekat huikat kun otti, niin alkoi hiljainen kiroilu ettei osat sovi.. Sanoin, että lue ne ohjeet.... Enkä lue, ei niillä tee mitään hörppsss hörppss. No näköjään teet, kun osat ei sovi. hupia iltaan taas täällä. Miehelläni on myös asennustaukoja. Jos tuo hylly on sunnuntaihin mennessä kasassa, niin olen tyytyväinen.

Ihmetyttää nämä mieslapset, jotka tarvitsevat alkoholia siihen, että saavat yhden helkatin Ikean hyllyn kasattua. Aivan hemmetin lapsellista. Mitään ei voida tehdä selvinpäin. Itse kasaan ainakin Kallaxin yksin n. 20 minuutissa, kokemusta on.

Vierailija
54/90 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
55/90 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leppoisan kuuloista arkea monella. Eipä käy kateeksi, ihmetyttää miten nämä hörppijät löytää naisen? Vitsit on tasoa "naisella on pillu miehellä muna" höhöhöhööö... siskollani tällainen unelma kaljanhörppijä löytyykin kotoa.

Se on sitä että "mun mies onkin kato 

ÄIJÄ eikä mikään mikkihiiri".

Vierailija
56/90 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
57/90 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna sen juoda kaikkia heti kerralla tai ainakaan nopeasti.

Vierailija
58/90 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkurouva 37v Vaalasta kirjoitti:

Meillä mies toi kaksi jallupulloa ja laatikon olutta. Tai se toinen jallu oli jo avattu ja jäljellä oli alle puolet. Tuossa se särpii juomiaan kalsarit jalassa ja rapsuttelee alapäätään. Kohta mun pitää mennä sen syliin että saa kouria mua.

Ällöttää niin paljon, että kunhan se sammuu niin kipaisen naapuriin. Siellä on ihana mies joka tietää miten mua pitää hoidella.

Onneksi asutaan rivarissa niin on helppo ja nopea livahtaa sinne.

Voitko jatkaa tätä eroottista kertomusta?

Vierailija
59/90 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yli tuhat tölkkiä kaljaa jo menee rankemman puoleiseen alkoholiongelman piiriin.  Varsinkin jos sen vajaan pari tonnia on valmis joka viikonloppu sijoittamaan.

Vierailija
60/90 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo sinä pari pois ? Pari olutta nyt ei ketään haittaa