Joo kiva. Mies ostanut sitten 14 olutta. Näinköhän tässä joutuu lähtemään äidin luo tuon lapsen kanssa vielä.
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rauhallista viikonloppua sinne vaan.
Miksi menet? Osti minunkin mies lavan kaljaa. Ei kai se nyt niin paha asia ole. Asennus oluet, kun kasaa ikean hyllyä. Ekat huikat kun otti, niin alkoi hiljainen kiroilu ettei osat sovi.. Sanoin, että lue ne ohjeet.... Enkä lue, ei niillä tee mitään hörppsss hörppss. No näköjään teet, kun osat ei sovi. hupia iltaan taas täällä. Miehelläni on myös asennustaukoja. Jos tuo hylly on sunnuntaihin mennessä kasassa, niin olen tyytyväinen.
Tölkkejä Lapin Kultaa on lavassa 108x24 eli 2592 tölkkiä. Aika juoppo mies.
Vierailija kirjoitti:
Kuka ostaa 14 olutta, kun lavassa on 18 tai 20 tai 24. Eikö ollut rahaa enempään, voi voi. Säälin kyllä miestäsi.
Joi osan matkalla.
Oletko aivan varma, että juo kaikki tänään? Kyllä ihmiset voivat ostaa enemmän yhdellä kertaa ja juoda tissutellen muutamana iltana.
Onko siellä äidin luona sitten lisää olutta kun olette nuo saaneet juotua?
Onko miehelläsi taipumusta riehua tuosta määrästä? Minun mies jos juo tuon, niin on tosi leppoisa ja hauska ja menee aikaisin nukkumaan.
Minulla on varmasti ainakin vähintään sata litraa olutta kotona, en ole laskenut tarkkaan. Hui kauheaa. En kuitenkaan aio juoda niitä kerralla.
Ukko35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se hänelle paljon vai vähän? Oletteko keskustelleet alkon käytöstä ja mitä se aiheuttaa suhteennelle, mies tietoinen että sulle ongelma?
Jos aikoo 14 pulloa vetää yhtä menoa, ei ole enää kyse mistään yksittäisestä saunakaljasta tai että ruoan kanssa otetaan pari. Tuossa määrässä on ainakin 10 liikaa.
Kyllä siinä on kymmenen liian vähän, jos meinaa edes pienen hiprakan saada päälle.
Toivottavasti mies pistää AP polttimot himmeeksi ja hakemaan kaksi salkkua lisää kaleksia kaupasta, ei 14 kaleksia nyt riitä kuin perjantain saunakaljoiksi.
Vierailija kirjoitti:
Kuka ostaa 14 olutta, kun lavassa on 18 tai 20 tai 24. Eikö ollut rahaa enempään, voi voi. Säälin kyllä miestäsi.
Mikä ihmeen lava? Tarkoitat ilmeisesti monipakkausta. Lava olutta on sellainen puinen standardikokoinen ns. eurolavallinen olutpakkauksia.
Vierailija kirjoitti:
Ukko35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se hänelle paljon vai vähän? Oletteko keskustelleet alkon käytöstä ja mitä se aiheuttaa suhteennelle, mies tietoinen että sulle ongelma?
Jos aikoo 14 pulloa vetää yhtä menoa, ei ole enää kyse mistään yksittäisestä saunakaljasta tai että ruoan kanssa otetaan pari. Tuossa määrässä on ainakin 10 liikaa.
Kyllä siinä on kymmenen liian vähän, jos meinaa edes pienen hiprakan saada päälle.
Kyllä te olette alkoholismiin taipuvaisia. Lisäksi keskikaljan juominen on todella junttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen lava? Tarkoitat ilmeisesti monipakkausta. Lava olutta on sellainen puinen standardikokoinen ns. eurolavallinen olutpakkauksia.
Ei nämä juntit ymmärrä mistä puhuvat.
Parempi että lähdet jo ajoissa ettei tartte yöllä lähteä, tuntuu että tiedät jo miten ilta etenee..... Heti pois jos ukko väkivaltainen ollut. Älä kerro lähdöstä, häivyt sieltääitis luo!
Toivon että Jeesus pitää teistä huolen ettei teidän tarvitse paeta minnekkään, Jeesuksen Kristuksen tahto toteutukoon tässä.
Rakkautta ja rauhaa teille koko perheelle Jeesuksen nimessä.
Mä ostin olut laatikon ja ekan juuri avasin. Mies juuri tuli saunasta ja joi jo siellä muutaman. Meillä on neljä lasta, eli hurjaa (joo esikoinen asuu jo poissa kotoa ja ainut lapsi joka täällä on 18v). Hyvää viikonloppua.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa monella kommentoijalla olla omaa alkoholiongelmaa (joko itsellä tai kumppanilla) kun niin kovasti yritetään saada 14 olutta vaikuttamaan mitättömältä ja vähäiseltä.
Onneksi itsellä on raitis mies, ei tarvitse mitään kaljamahaista tissuttelijaa viikonloput katsella.
Eikun yritin nimenomaan sanoa, että paljon alkoholia käyttävälle miehelle tuo ei ole määrä eikä mikään.
Eli käytös ei juuri miksikään muutu. Tässähän aloittaja viittaa siihen, että joutuu pakenemaan miestään äidilleen. Ja on joutunut ennenkin näin tekemään.
Vaikuttaa epäuskottavalta, että känniraivon tuottaisi 14 keskikaljaa alkoholiin tottuneella miehellä.
Tässä vertaistukiketjuviime viikonlopulta:
https://www.vauva.fi/keskustelu/3021857/mieheni-juoppo
Tsemppiä ap.
Vierailija kirjoitti:
Vaan. Kunnon isit tulee salkun ja jallupullon kanssa kotia. Ja nyt; nyt voi sanoa ettei meillä ainakaan mutta kummasti olen tuotakin komboa tänään myynyt!
Kuka ostaa kaljat alkosta. Tulee vähän kalliiksi...
Aika junttitouhua ostaa joku kaljalaatikko ja napsia siitä pitkin viikonloppua. Itsekin olen kyllä oluen suuri ystävä (siis hyvän oluen), mutta en tietenkään sitä jatkuvasti litki. Alkoholi on syöpävaarallinen aine, jonka turvalliselle käytölle ei ole olemassa rajaa.
Ei se nyt mitään trukkilavaa tarkoita puhekielessä nykyään! Seuratkaa aikaanne tai menkää ulkoiluttamaan mäyräkoiraa.
Saatte mut muistamaan miten ihanaa kun olen nyt jo eronnut mun alkoholistieksästä, ei tarvi katsella tuollaista. Kai tiedätte että viikonlopun putki aiheuttaa masennuksen joka ei hellitä ennen torstaita. Jos siis joskus ihmettelette miten se mies joka oli nuorena niin kiva on nykyään aina naama norsunveellä, selvänäkin. Kas kun se ei oikeasti ole kuin kännissä tai krapulassa kaiken aikaa.