Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten iskeä mies baarista?

Vierailija
17.11.2017 |

Olen ollut sinkkuna noin 3 vuotta. Tinderiä olen kokeillut... sieltä tapasin pari tyyppiä mutta yleensä miehellä meni mielenkiinto kun oltiin tavattu. Enkä nyt jaksa alkaa kirjoittelemaan.
Haluaisin iskeä miehen vaikka vaan yhdenillanjutuksi nyt läheisyyden kaipuuseen. Parasta olisi parisuhde mutta asia kerrallaan eli vähintään yhdenillanjuttu.
Mitenköhän kannattaisi lähestyä kivan näköistä miestä baarissa? Mitä sanoa? Olen tosi ujo. Vaikea keksiä puhuttavaa. Viimeksi kun yritin baarissa iskeä miestä niin hän olikin varattu, tai ainakin väitti niin. En myöskään haluaisi vaikuttaa epätoivoiselta ja yrittää kaikkia :D
Olen liikunnallinen nainen. En käy missään lihatiski/pintaliito paikoissa vaan lähiöiden (Espoo, Vantaa) nightclubeissa.
Tykkään tanssia ihan selvinpäinkin mutta vaikka joisin paljon niin miesten suhteen olen hirveän ujo.
Miehet ei ole minua lähestyneet paitsi ulkomaalaiset, joista en innostu.
Miten te muut naiset olette iskeneet miehen? Tiedän kyllä että pitää olla itsevarma, mutta miten avaatte keskustelun. Kertokaa mikä toimii/ei toimi.
Olen 26v ihan ok näköinen ja iloinen mutta ujo :)

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riittää kun sanot "Olen rasvannut peräreikäni! Oletko valmis? Minä olen, lähdetäänkö?"

Pitää myös sanoa, että saat juoda oluesi loppuun ja minä tarjoan myös seuraavan. Sekä kotona on tietenkin miehelle juomaa odottamassa, sekä ruokaa. 

Naiset on niin tyhmiä, että ei ne tällaisia asioita tajua.

Sinkkumies

Vai pitäisi vielä miehelle olla ruokakin valmiina. Jooei. Tuon tempun jos tekee ja jutusta seuraa jotain pitempää suhdetta, mies pitää itsestään selvänä, että nainen on tehnyt hänelle aina ruuan valmiiksi. Siitä se ikuinen passaaminen alkaa, joten menköön mies grillille syömään.

En mä päästä naista mun keittiöön vaan viskaan pellolle. Ehkä joskus kun on 6 kattilaa tulilla, niin tarvitsee apua.

Sinkkumies

Vierailija
42/61 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä idea kuvitettuna:

http://www.laddertheory.com/images/mansladder1.jpg

Vakipanon yläpuolella on luonnollisesti tyttöystävä/vaimomatsku.

Millä tasolla siis olet verrattuna niihin "kivan näköisiin" (lue, komeisiin muidenkin naisten mielestä) miehiin verrattuna?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstallahan miehet sanovat, että riittää kunhan on nainen, niin saa seuraa. Ei tarvitse tehdä mitään, aina saa ehdotuksia. Näin kuulemma.

Niin saakin. Mutta ei saa sitä mitä haluaa. Sitä ne tyhmät ämmät vain ei tajua.

Sinkkumies

Minäpä en saa yhtään mitään. En edes itseäni 2x vanhemmilta ja 2x painavammilta miehiltä.

Tein aloituksen jossa toin esille tämän että minkäänlaista miesseuraa en löydä. Se poistettiin kokonaiset kolme kertaa.

Sinäkö olit asialla?

Miksi ilkeilet ja syyttelet minua? Todella ikävää käytöstä. Ehkä sen takia et saa niitä miehiä, koska olet ilkeä.

Sinkkumies

Erittele miten ilkeilin ja syyttelin kun esitin vain yksinkertaisen kysymyksen.

En toimi halujesi mukaan. En erittele. (tuskin ne miehetkään haluavat)

Sinä et ole tämän keskustelun johdossa, vaan minä.

Sinkkumies

Kello on vasta seitsemän illalla ja sinä olet humalassa jo siinä vaiheessa, että pitää haastaa riitaa. Onneksi sammut alle tunnissa.

Olet ikävän asenteesi kanssa taas paikalla. Olen juonut 1 (yhden) oluen.

Sinkkumies

Vierailija
44/61 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstallahan miehet sanovat, että riittää kunhan on nainen, niin saa seuraa. Ei tarvitse tehdä mitään, aina saa ehdotuksia. Näin kuulemma.

Sinkkumies

Minäpä en saa yhtään mitään. En edes itseäni 2x vanhemmilta ja 2x painavammilta miehiltä.

Tein aloituksen jossa toin esille tämän että minkäänlaista miesseuraa en löydä. Se poistettiin kokonaiset kolme kertaa.

Sinäkö olit asialla?

Miksi ilkeilet ja syyttelet minua? Todella ikävää käytöstä. Ehkä sen takia et saa niitä miehiä, koska olet ilkeä.

Sinkkumies

Erittele miten ilkeilin ja syyttelin kun esitin vain yksinkertaisen kysymyksen.

En toimi halujesi mukaan. En erittele. (tuskin ne miehetkään haluavat)

Sinä et ole tämän keskustelun johdossa, vaan minä.

Sinkkumies

Kello on vasta seitsemän illalla ja sinä olet humalassa jo siinä vaiheessa, että pitää haastaa riitaa. Onneksi sammut alle tunnissa.

Olet ikävän asenteesi kanssa taas paikalla. Olen juonut 1 (yhden) oluen.

Sinkkumies

Miksi sinä änkesit palstalle? Pysy siellä äitimuorisi takahuoneessa. Ei sinulta ole mitään kysytty. Ei ketään kiinnosta sinun mielipiteesi.

Vierailija
45/61 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Sinäkö olit asialla?

Minäkin huomasin näiden aloitusten poiston ja se jäi ihmetyttämään, tietääkö kukaan miksi näitä poistetaan?

Vierailija
46/61 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on kyllä helppoa. Mene tiskille, tilaa juoma, tsekkaa onko ketään kiinnostavaa ja ala katsella sillä silmällä. Jos mies on kiinnostunut, hän tulee juttelemaan. Tai sit menet itse. Sillä ei ole MITÄÄN merkitystä, mitä sä sanot. Kun sinkkuaikana iskin miehiä, aloitin juttelun mistä vaan. Kerran tiskillä joku tilasi jotain erikoisempaa ja kysyin, että onko toi olut hyvää ja siitä se sit lähti, nollakysymyksestä. Päätyi sänkyyn menoon ja seurusteluun.

Vierailija
47/61 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan joku typerä mistäs sinä siihen ilmestyit kysymys baaritiskillä tms. Ei ne miestenkään iskuyritykset sen parempia ole.

Oon kyllä kerran käyttänyt sitä klassista lähdetäänkö meille vai teille, valomerkin aikaan.... Jäi vähän viimetippaan sinä iltana.

Tuon nykyisen mieheni kanssa pelailtiin silmäpeliä baaritiskin yli tunnin verran, sitten osoitin tanssilattialle lällyjen aikana ja vasta sen nojailun jälkeen päädyttiin pöytään puhumaan. Siinä kohtaa se oli sitten jo valmis juttu :)

Vierailija
48/61 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin merkityksetöntä, mitä ensin sanoo, kunhan se ei mitään törkeää ole. Ensimmäisten lauseiden merkitys on merkityksetön, koska normaalisti keskustelu lähtee versoilemaan. Lopuksi voi olla niin, että keksii puhuttavaa vaikka seinästä ja sekin tuntuu ihan hyvältä, eikä asia mitenkään häiritse. 

Vierailija
49/61 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder olisi sinulle kyllä parempi vaihtoehto, koska jos on ujo, niin on helpompi aloittaa tapaaminen siten, että molemmilla on jo tiedossa miksi tavataan. Baarissa on hankalampaa viedä juttelu tavallisesta juttelusta flirtin puolelle. Toisaalta miehen kiinnostuksen kyllä yleensä huomaa juttelun edetessä.  Laita sinne realistiset kuvat, jotta ei tule pettymyksiä treffeillä.

Jos haluat kuitenkin iskeä miehiä mieluummin baarilla, niin kannattaa istua tiskin luona, koska sinne miehet tulevat usein yksin, eikä kavereidensa kanssa. Silloin heitä on helpompi lähestyä. Hymyile ja ota katsekontaktia. Jos mies katselee takaisin, niin voit mennä juttelemaan. Juttelun aiheita on aika mahdotonta sanoa, mutta koita pysytellä hauskoissa aiheissa, äläkä kysy esimerkiksi työstä. Muista myös, että kerrot itsestäsi, koska muuten juttelu menee pelkäksi tenttaamiseksi. Kerro vaikka päivästäsi tai viikonlopustasi. Kyllä se juttu siitä lähtee jos on lähteäkseen. Turha koittaa väkisin vääntää jos juttu ei luista. 

Vierailija
50/61 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein parhaiten toimii kun ootat siellä vaan että mies tulee juttelee sulle ja sit ainaki annat kuvan et oot kiinnostunu siitä, toimii. Oma alote voi olla vähän turn-off, ihan kiva teoriassa mut käytännössä joteki on sit liian helppoa meille miehille. Ei tavallaan tunnu ansaitulta. Meet johonki vähän kypsempään tanssimestaa stadissa, jossa siis omaa ikäluokkaa (halvat juomat=sitä nuoremmat ihmiset) nii hyvännäkösenä tuskin jää ilman mitää huomiota ja jos meinaa jäädä ni vähä sellast viatonta silmäpeliä. Sit jos edelleen ujostelee nii jotenkin hankit hänen huomionsa ja pakotat avaamaan keskustelun, kuitenkin niin että hän tekee alotteen.

Ja en puhu todellakaan kaikkien miehien puolesta kyllä varmaan suuri osa ottaa mitä tahansa.

Vierailija
51/61 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja paskat. Ainakin Rymy-Eetusta lähtee mukaan juuri se äijä jonka valitsen. Aina on lähtenyt. Tietty katse ja mies kuolaa.

Vierailija
52/61 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos halut vaan panna niin kysyt vaan rohkeasti, että lähdetäänkö panemaan. Jos halua vakavampaa niin sanot moi ja jätä sikseen jos ei juntti tajua.

Vierailija
53/61 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin hetken iloinen kun luulin että naiset haluaisivat lähestyä miehiä, kunnes tajusin että Ap on 99% varmuudella provo.

Vierailija
54/61 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitse mieleinen ja kysy vaikka että mitä kuuluu.

Olisi todella mukavaa jos nainen tulisi kysymään tätä, ja keskustelu lähtisi käyntiin luontevasti.

Vierailija
55/61 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin hetken iloinen kun luulin että naiset haluaisivat lähestyä miehiä, kunnes tajusin että Ap on 99% varmuudella provo.

Ap on varmasti aito. Minäkin tein tänne melkein samanlaisen aloituksen aikoinaan, kun olin sinkku.

Mietipä kuinka paljon enemmän aloitteellisia naisia olisi, jos miehet kannustaisivat siihen. Nyt tässäkin ketjussa toi yksi katkera ja kateellinen (iki)Sinkkumies on jo monen viestin verran yrittänyt puhua ap:ta pois aloitteentekosuunnitelmistaan.

Ap rohkeasti vain radalle! Miljoona kertaa helpompaa naisen on iskeä mies seksiin kuin toisinpäin. Ja silti aika moni ujompikin mies onnistuu ensiyönäkin, kyllä sinäkin, kun et luovuta parin ekan pakin jälkeen.

Ota se itseasiassa alkuilta kuivaharjoitteluna, siis ns harjoittele iskemistä ensin vähän epäkiinnostavammilla miehillä ja kun ilta on pidemmällä, sulla on enemmän rutiinia ja matalampi kynnys iskeä kiinnostavia miehiä.

Vierailija
56/61 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tarvitsee seistä yleensä korkeintaan 10min baarissa yksin ja siinä ehtii jo pari tyyppiä tulla juttelemaan. Olen naimisissa, enkä siten etsi seuraa, joten torjun kohteliaasti kaikki keskustelunavaukset. 

Minulla toimii ihan vain se, että panen jonkun vartalonmyötäisen mekon päälle ja saappaat jalkaan. Ei mitään avonaista tai lyhyttä. Esimerkiksi mekko, jolla olen nyt viime aikona ollut baarissa, olen alunperin ostanut hautajaisiin. Lisäksi tietenkin paljon hymyä, tanssimista ja iloista meininkiä.

Jos haluat itse lähestyä miestä, niin yleensä kannattaa vähän tsekkailla ympärilleen. Naista etsivät miehet tunnistaa helposti heidän harhailevista katseistaan ja auliista suhtautumisesta vastakkaiseen sukupuoleen. Sen vain jotenkin näkee, että tuo on halukas juttelemaan. Rohkeasti vain juttelemaan ja hymyilemään. 

Vierailija
57/61 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se ap vielä linjoilla? Miks sen pitää nyt just baarista olla? Paljon hauskempaa tavata vauva.fi?;)

Vierailija
58/61 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. rohkaise mies jutulle esim. katsekontaktilla

2. ole kiinnostuneen oloinen ja hihitä sopivasti kun mies selittää juttujaan

3. ÄLÄ LEIKI OLEVASI JOKU PUTOUS-HUMORISTI TAI "HAUSKOJA" JUTTUJA JAUHAVA PELLE. Isoääninen huumori sopii kaverinaisille, ei seksikumppanille.  Mies on jauhanut niitä huumorijuttuja ihan tarpeeksi ryyppykavereidensa kanssa koko illan. Sinusta hän haluaa jotain muuta.

3. älä kysele tai tenttaa liian henkilökohtaisia tai liian suoraan. Liian hyökkäävää ja skitsoa sellainen

4. keskustelun ohessa koskettele kevyesti olkavartta tms. ja tehosta kosketuksia pitkillä katseilla

5. esittele puhelimesta jotain valokuvia, ihan mitä tahansa: hyvä tekosyy molemmille siirtyä aivan lähituntumalle, kun niitä yhdessä tihrustatte

6. ÄLÄ ehdota tanssimaan menoa, jos musiikki on jotain muuta kuin hitaita tai paritanssiin sopivaa: nopeat tanssitaan kavereiden kanssa, lähimambot kumppanin kanssa

7. sopivassa kohtaa ehdota jatkoja, älä suoraan seksiä. Nuo jossain aiemmassa mainitut "teelle" tms oli aika hyviä

Baarissa nähdään.

Vierailija
59/61 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on varmasti aito. Minäkin tein tänne melkein samanlaisen aloituksen aikoinaan, kun olin sinkku.

Mietipä kuinka paljon enemmän aloitteellisia naisia olisi, jos miehet kannustaisivat siihen. Nyt tässäkin ketjussa toi yksi katkera ja kateellinen (iki)Sinkkumies on jo monen viestin verran yrittänyt puhua ap:ta pois aloitteentekosuunnitelmistaan.

Ap rohkeasti vain radalle! Miljoona kertaa helpompaa naisen on iskeä mies seksiin kuin toisinpäin. Ja silti aika moni ujompikin mies onnistuu ensiyönäkin, kyllä sinäkin, kun et luovuta parin ekan pakin jälkeen.

Ota se itseasiassa alkuilta kuivaharjoitteluna, siis ns harjoittele iskemistä ensin vähän epäkiinnostavammilla miehillä ja kun ilta on pidemmällä, sulla on enemmän rutiinia ja matalampi kynnys iskeä kiinnostavia miehiä.

Jos AP olisi tosissaan, niin hän olisi tässä ketjussa pidempään kuin aloituksen verran. 

Tykkään siitä, että naiset lähestyvät, mutta en kyllä käytännössä sitä osoita lainkaan hyvin. Olen aika ujo ja jotenkin naisen lähestyminen onnistuu aina yllättämään minut, enkä osaa oikein toimia siinä mitenkään järkevästi, vaan sivuutan naisen lähestymisen tylysti. 

Vierailija
60/61 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut iski kerran nainen istumalla viereen baarisohvalle tokaisten "Moi! Mä oon yksin liikkeellä ja ajattelin että voisit pitää seuraa minulle muutaman tunnin ajan..."

Seuranpitoa kesti sitten seuraavaan aamupäivään asti ja senkin jälkeen satunnaisen seksitreffailun merkeissä.