Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten iskeä mies baarista?

Vierailija
17.11.2017 |

Olen ollut sinkkuna noin 3 vuotta. Tinderiä olen kokeillut... sieltä tapasin pari tyyppiä mutta yleensä miehellä meni mielenkiinto kun oltiin tavattu. Enkä nyt jaksa alkaa kirjoittelemaan.
Haluaisin iskeä miehen vaikka vaan yhdenillanjutuksi nyt läheisyyden kaipuuseen. Parasta olisi parisuhde mutta asia kerrallaan eli vähintään yhdenillanjuttu.
Mitenköhän kannattaisi lähestyä kivan näköistä miestä baarissa? Mitä sanoa? Olen tosi ujo. Vaikea keksiä puhuttavaa. Viimeksi kun yritin baarissa iskeä miestä niin hän olikin varattu, tai ainakin väitti niin. En myöskään haluaisi vaikuttaa epätoivoiselta ja yrittää kaikkia :D
Olen liikunnallinen nainen. En käy missään lihatiski/pintaliito paikoissa vaan lähiöiden (Espoo, Vantaa) nightclubeissa.
Tykkään tanssia ihan selvinpäinkin mutta vaikka joisin paljon niin miesten suhteen olen hirveän ujo.
Miehet ei ole minua lähestyneet paitsi ulkomaalaiset, joista en innostu.
Miten te muut naiset olette iskeneet miehen? Tiedän kyllä että pitää olla itsevarma, mutta miten avaatte keskustelun. Kertokaa mikä toimii/ei toimi.
Olen 26v ihan ok näköinen ja iloinen mutta ujo :)

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei naisen tarvitse olla itsevarma, vaan hyvän näköinen. Sitä et ilmeisesti ole ja asetat rimasi aivaaaaan liikaa tasosi yläpuolelle kirjoituksesi perusteella. Jos miehet kääntävät sinulle selkäsi, niin et liiku ollenkaan omalla tasollasi.

Sinkkumies

Kyllä irtoseksiä saa vaikka kuinka itseään tasokkaammilta ja miksi ottaisi siihen huonomman, jos voi paremmankin saada. Erona on miehillä vain se, että ne tasokkaat panevat 100% edes jotakuta aina kun huvittaa ja ne krantut jäävät usein ilman, kun ei löytynyt missiä.

Sulla on puurot ja vellit sekaisin, sekä aloittaja sanoi, että ei olisi haittaa vaikka olisi enemmänkin ..

Sinkkumies

Vierailija
22/61 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei naisen tarvitse olla itsevarma, vaan hyvän näköinen. Sitä et ilmeisesti ole ja asetat rimasi aivaaaaan liikaa tasosi yläpuolelle kirjoituksesi perusteella. Jos miehet kääntävät sinulle selkäsi, niin et liiku ollenkaan omalla tasollasi.

Sinkkumies

Kyllä irtoseksiä saa vaikka kuinka itseään tasokkaammilta ja miksi ottaisi siihen huonomman, jos voi paremmankin saada. Erona on miehillä vain se, että ne tasokkaat panevat 100% edes jotakuta aina kun huvittaa ja ne krantut jäävät usein ilman, kun ei löytynyt missiä.

Sulla on puurot ja vellit sekaisin, sekä aloittaja sanoi, että ei olisi haittaa vaikka olisi enemmänkin ..

Sinkkumies

Itselläsi on ne sekaisin.

Ap sanoi, että vakavaKIN suhde käy, mutta pääasiassa haluaa seksiä tänäyönä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Sinkkumies

Itselläsi on ne sekaisin.

Ap sanoi, että vakavaKIN suhde käy, mutta pääasiassa haluaa seksiä tänäyönä.

Saa sitä haluta.

Sinkkumies

Vierailija
24/61 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pidän kuitenkin asenteestasi. Pois turha kursailu.

Sinkkumies

Vierailija
25/61 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota ainakin puoleen yöhön kun äijät on kännissä. Paras aika on 02- 04. Otat itsekin vähän huikkaa.

Älä oleta että eka syttyy tai on edes sinkku.

Katso kuka katsoo sinua. Meet sen luo. Sillä ei ole väliä mitä sanot, sano vaikka että mites menee. Jos mies on kiinnostunut niin alkaa hymyilemään ja vastaa jotain tyhmää. Siitä se lähtee. Jos ei ole kiinnostunut niin katsoo muualle ja vastaa jotain samantekevää ja siirryt seuraavaan.

Olet vaan nättinä ja hilpeänä, takuulla saat seuraa.

Laita korkkarit, minihame, kevyt toppi ja paljon ripsiväriä ja huulipunaa.

Vierailija
26/61 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstallahan miehet sanovat, että riittää kunhan on nainen, niin saa seuraa. Ei tarvitse tehdä mitään, aina saa ehdotuksia. Näin kuulemma.

Niin saakin. Mutta ei saa sitä mitä haluaa. Sitä ne tyhmät ämmät vain ei tajua.

Sinkkumies

Minäpä en saa yhtään mitään. En edes itseäni 2x vanhemmilta ja 2x painavammilta miehiltä.

Tein aloituksen jossa toin esille tämän että minkäänlaista miesseuraa en löydä. Se poistettiin kokonaiset kolme kertaa.

Sinäkö olit asialla?

Vierailija
27/61 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstallahan miehet sanovat, että riittää kunhan on nainen, niin saa seuraa. Ei tarvitse tehdä mitään, aina saa ehdotuksia. Näin kuulemma.

Sinkkumies

Minäpä en saa yhtään mitään. En edes itseäni 2x vanhemmilta ja 2x painavammilta miehiltä.

Tein aloituksen jossa toin esille tämän että minkäänlaista miesseuraa en löydä. Se poistettiin kokonaiset kolme kertaa.

Sinäkö olit asialla?

Miksi ilkeilet ja syyttelet minua? Todella ikävää käytöstä. Ehkä sen takia et saa niitä miehiä, koska olet ilkeä.

Sinkkumies

Vierailija
28/61 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ottaisi vittumaista naista. En näe eroa miksi kukaan muukaan mies ei ottaisi.

Sinkkumies

Vierailija
29/61 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odota ainakin puoleen yöhön kun äijät on kännissä. Paras aika on 02- 04. Otat itsekin vähän huikkaa.

Älä oleta että eka syttyy tai on edes sinkku.

Katso kuka katsoo sinua. Meet sen luo. Sillä ei ole väliä mitä sanot, sano vaikka että mites menee. Jos mies on kiinnostunut niin alkaa hymyilemään ja vastaa jotain tyhmää. Siitä se lähtee. Jos ei ole kiinnostunut niin katsoo muualle ja vastaa jotain samantekevää ja siirryt seuraavaan.

Olet vaan nättinä ja hilpeänä, takuulla saat seuraa.

Laita korkkarit, minihame, kevyt toppi ja paljon ripsiväriä ja huulipunaa.

Totta, noin se menee, jos mies on kiinnostunut ja riittävän maistissa , sille voi vaikka lausua runoa. Ja lähtee kyllä minne vaan.

Vierailija
30/61 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Hyvännäköinen on yhdyssana!

Vierailija
31/61 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olen naisena saanut yöelämästä aina seuraa ja joutunut potkimaan ylimääräisiä pois, joskus juossut karkuun. Lähden yleensä hyvissä ajoin ennen valomerkkiä.

Ei niitä miehiä tarvi lähestyä, ne käyvät kimppuun kyllä.

Olet siro nainen, laita sukkamekko ja joudut potkimaan miehiä kimpustasi.

Vierailija
32/61 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet perusnätti, sanotaanko nyt 7/10, saat 7-9/10 miehen _seksiseuraksi_ helposti, esim. sormia napsauttamalla. Suhde on tietysti eri asia.

"Mitenköhän kannattaisi lähestyä kivan näköistä miestä baarissa? Mitä sanoa? Olen tosi ujo. Vaikea keksiä puhuttavaa. Viimeksi kun yritin baarissa iskeä miestä niin hän olikin varattu, tai ainakin väitti niin. En myöskään haluaisi vaikuttaa epätoivoiselta ja yrittää kaikkia :D"

Kuten aina, naiset tekevät aloitteita vain komeimmille miehille ja sitten kysyvät miksi "miehet" antavat pakit. Jos et ole kelvannut edes seksiseuraksi, se kertoo että ko. miehet ovat olleet aivan eri tasoa kuin sinä.

Tasosi ei riitä niihin pitkiin, komeisiin ja sosiaalisiin miehiin. Ehkä jos pukeudut seksikkäämmin ja käyttäydyt hauskemmin/itsevarmemmin, joku heistä ottaa sinut paremman puutteessa yhdeksi yöksi.

Vierailija
33/61 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Hyvännäköinen on yhdyssana!

Eikäole!

Sinkkumies

Vierailija
34/61 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee poikkeus. Mene Rymäriin. Sieltä lähtee vähän parempaa äijää.

Vierailija
35/61 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Sinäkö olit asialla?

Miksi ilkeilet ja syyttelet minua? Todella ikävää käytöstä. Ehkä sen takia et saa niitä miehiä, koska olet ilkeä.

Sinkkumies

Erittele miten ilkeilin ja syyttelin kun esitin vain yksinkertaisen kysymyksen.

Vierailija
36/61 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esson baarista oli ennen helppo iskeä mies mutta ei ole enää Essoakaan.

Vierailija
37/61 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Sinäkö olit asialla?

Sinkkumies

En toimi halujesi mukaan. En erittele. (tuskin ne miehetkään haluavat)

Sinä et ole tämän keskustelun johdossa, vaan minä.

Sinkkumies

Vierailija
38/61 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riittää kun sanot "Olen rasvannut peräreikäni! Oletko valmis? Minä olen, lähdetäänkö?"

Pitää myös sanoa, että saat juoda oluesi loppuun ja minä tarjoan myös seuraavan. Sekä kotona on tietenkin miehelle juomaa odottamassa, sekä ruokaa. 

Naiset on niin tyhmiä, että ei ne tällaisia asioita tajua.

Sinkkumies

Vai pitäisi vielä miehelle olla ruokakin valmiina. Jooei. Tuon tempun jos tekee ja jutusta seuraa jotain pitempää suhdetta, mies pitää itsestään selvänä, että nainen on tehnyt hänelle aina ruuan valmiiksi. Siitä se ikuinen passaaminen alkaa, joten menköön mies grillille syömään.

Vierailija
39/61 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Sinäkö olit asialla?

Sinkkumies

En toimi halujesi mukaan. En erittele. (tuskin ne miehetkään haluavat)

Sinä et ole tämän keskustelun johdossa, vaan minä.

Sinkkumies

Kello on vasta seitsemän illalla ja sinä olet humalassa jo siinä vaiheessa, että pitää haastaa riitaa. Onneksi sammut alle tunnissa.

Vierailija
40/61 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uskoisi, että kohtuullisen minkään näköisellä naisella on mitään ongelmia saada seuraa baarista. Miettikääpä, jos empatian kyky mitenkään kantaa, ujon ja tavallisen miehen tilannetta. 

Ja ei, en puhu itsestäni. Miehet ovat helppoja iskeä luultavasti siksi, että naiset eivät yleensä ole vähääkään kiinnostuneita kuin muutamasta miehestä, eivätkä vilkaisekaan muita. Hassuinta on, että tavallisen näköisellä miehellä voi ihan hyvin olla 500 hehtaaria metsää, miljoonan osakesalkku tai velaton iso talo. Tai sitten ei, mutta pukeutuminen tai rahankäyttö ei sitä kerro.